بهترین روش دیجیتال مارکتینگ املاک

یکی از موثرترین رویکردهای فروش و آگاهی از برند و فایل ها ، بازاریابی املاک و دیجیتال مارکتینگ است. 

تجربیات موفق فروش ملک، کسب بهترین نتیجه در بازار املاک و مستغلات تاثیر زیادی در بازاریابی املاک به کمک دیجیتال مارکتینگ خواهد داشت. 

درصورتی که به عنوان مشاور املاک اینترنتی فعالیت دارید از مزایای دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار خود غافل نشوید. 

 

آموزش های مرتبط

یک همکاری به یاد موندنی خواهیم ساخت !

سئو یعنی درآمدهای فوق العاده بدون هزینه های بالای بازاریابی !

صرفه جویی در وقت

وقتی به صورت اینترنتی خرید می کنیم هزینه رفت و آمد عملا حذف می شود . همچنین معمولا اجناسی که به صورت اینترنتی عرضه می شوند با قیمت کمتری هستند و در بسیاری از مواقع با تخفیف فروخته می شوند .

صرفه جویی در هزینه

در فروشگاه های آنلاین می توانید محصولات مشابه را با یکدیگر مقایسه کنید در صورتی که در خرید سنتی امکان دارد برای مقایسه لازم باشد به چند فروشگاه و مغازه مراجعه نمایید .

تنوع فایل ها

یکی از عواملی که باعث شده خرید اینترنتی نزد مردم محبوب باشد ، تنوع فایل ها است . در سایت املاک هم تعداد زیادی فایل موجود است  و کاربر می تواند با قدرت انتخاب بیشتری خرید نماید .

  • + بطور مثال محله شهران در شمال غربی شهر تهران و در شمالی ترین ناحیه منطقه 5 قرار گرفته است.
  • + مانند: معرفی شهران – نقد و بررسی محله شهران
  • + جزییات پیدایش و توسعه محله
  • + بطور مثال شهران از شمال با پارک جنگلی کوهسار و از شرق با سیمون بلیوار و از جنوب با اتوبان همت و شهرزیبا و از غرب با کن همسایه است.
  • + بطور مثال شهران به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم میشود
  • + همانند بزرگراه آبشناسان که شهران را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم میکند , مرز میان محله کاری خود را بنویسید
  • + بطور مثال جنت آباد جنوبی دارای دسترسی بهتر و شهر سازی اصولی و در نتیجه خریدار بیشتری می باشد.
  • به قدمت محله اشاره کنید و بفرمایید که حدود چند درصد از محله نوساز و چند درصد از محله قدیمی ساخت می باشد.
  • +به عنوان مثال کوچه عسگری در شهران گران ترین بخش شهران می باشد
  • + به عنوان مثال کوچه طبیعت یکی از ارزان ترین کوچه های محله کوهسار می باشد
  • + امکانات رفاهی روزمره در منطقه به وفور یافت می شود یا نیاز به استفاده از خودرو شخصی است؟
  • + به میزان فاصله تا مترو و حمل و نقل عمومی اشاره کنید سپس بفرمایید همان فاصله ماشین خور هست یا خیر!
  • + آیا محله کاری شما دارای مراکز گردشگری و تفریحی می باشد؟ اگر جواب مثبت است لطفا شرح دهید
  • + آیا محله کاری شما دارای ضعف چشمگیری می باشد؟ اگر جواب مثبت است با بیان آن ضعف از زبان خودتان مشتری را مجذوب صداقت خود خواهید کرد و اعتماد مشتری را از آن خود کنید ، مسلما مشتری نیازمند مشاور دیگری نخواهد بود.
  • + به لوکیشن مراکزی که وجود دارد مختصرا اشاره کنید.
  • + به پارک های محله با ذکر موقعیت مکانی مختصرا اشاره کنید
  • + دستیابی مشتری به محتوای ویدیویی و درصد تماس بیشتر
  • انواع فایل های مجاز : jpg،png،svg،webp, حداکثر اندازه فایل: 200 MB.

ارتباط با پشتیبانی