برج میلاد تهران / معرفی کامل + آدرس و تصاویر ☑

برج میلاد تهران

دانلود نقشه با کیفیت تهران

عبارات پرجستجوی کاربران : برج میلاد تهران ، ارتفاع برج میلاد ، رستوران گردان برج میلاد ، شهربازی برج میلاد ، اتاق فرار برج میلاد ، کنسرت برج میلاد ، ورودی برج میلاد ، عکس برج میلاد ، بانجی جامپینگ برج میلاد ، borj milad برج میلاد ، ایستگاه brt برج میلاد ، برج میلاد hd ، عکس برج میلاد hd ، برج میلاد با کیفیت hd ، برج میلاد full hd ، برج میلاد google map ، google map برج میلاد ، عکس برج میلاد با کیفیت hd ، عکس hd برج میلاد ، برج میلاد iran ، برج میلاد map ، برج میلاد تهران map ، map برج میلاد ، Milad tower  ،  milad tower in Tehran city

با سلام و درود خدمت شما همراهان همیشگی مجموعه بزرگ ۰۲۱ هوم .

 

 

با توجه به سلسله مراتب معرفی محله های تهران و همچنین معرفی مراکز تفریحی و گردشگری بزرگ و مهم این شهر در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین و جذابترین جاذبه های گردشگری شهر تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید :

 

برج بین المللی میلاد تهران :

این برج بسیار جذاب و زیبا در سال ۱۳۸۹ و در زمینی به مساحت ۷۰۰۰۰ در شمال بزرگراه شهید همت ساخته شده است و به عنوان بزرگترین برج ایران به شمار می‌رود.

 

 

ارتفاع برج میلاد ۴۳۵ متر است و طول آنتنی که دربالای برج قرار دارد به ۳۵ متر می‌رسد.

 

 

برج میلاد تهران از لحاظ ارتفاع ششمین برج مخابراتی بلند دنیا به شمار می‌رود.

 

 

این برج زیبا و جذاب علاوه بر امکانات مخابراتی و رادیویی ، امکانات بینظیری نیز دارد و علاقمندان و گردشگران زیادی همواره از این برج و امکانات تفریحی ، بازی های مهیج ، رستوران ها ، غرفه های مواد غذایی و همچنین محصولات فرهنگی و غذایی در این مجموعه تفریحی و گردشگری لحظات بسیار خوش و فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

آشنایی کلی با برج میلاد تهران :

مجموعه برج میلاد تهران در زمینی به مساحت ۵ هکتار بر روی مرتفع ترین نقطه تپه های کوی نصر ( محله گیشا ) در میان شبکه بزرگراهی شمال غرب تهران واقع گردیده که از شمال به بزرگراه شهید همت ، از جنوب به بزرگراه حکیم ، از غرب به بزرگراه شیخ فضل الله و از شرق به بزرگراه شهید چمران منتهی میشود.

این مجموعه ارائه دهنده چند عملکرد در حوزه های مخابراتی ، مراکز تجاری ، رستوران ها ، خدمات پذیرایی ، مراکز همایش ها ، خدمات گردشگری و تفریحی است.

 

در حال حاضر برج میلاد تهران شامل مرکز همایش ها می‌باشد.

فاز دوم این مجموعه شامل مرکز خرید ، برج هتل و برج اداری می‌باشد.

 

برج میلاد با ارتفاع ۴۳۵ متر ششمین برج بلند تلویزیونی و مخابراتی دنیا محسوب می‌شود و وزن تقریبی کل سازه ۱۵۰هزار تن می‌باشد .

 

ارتفاع برج میلاد تهران از سطح دریا ۱۴۴۴متر می‌باشد و برج میلاد تهران نیز در ارتفاعات تپه کوی نصر قرار گرفته است به طوری که بزرگراه حکیم ۶۰ متر پایین تر از سطح برج میلاد قرار گرفته است.  

این برج زیبا ، امکانات رفاهی و تفریحی بسیار مناسبی را برای علاقمندان و گردشگران در نظر گرفته است و گردشگران هیچ گونه کمبودی را در این مجموعه حس نمی‌کنند.

برای آشنایی بیشتر از این مجموعه تعدادی از امکانات رفاهی و تفریحی مهم برج میلاد را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

علت نامگذاری برج میلاد تهران :

کلنگ ساختمان این برج در سال ۱۳۷۶ به زمین زده شد و در ابتدا این برج یادمان نام گرفت ، در سال 1380 با توجه به همزمان شدن تاریخ کلنگ زنی پروژه و سالروز ولادت حضرت امام خمینی ، نام «میلاد» به همین مناسبت برای پروژه یادمان انتخاب شد.

تاریخچه برج میلاد تهران :

در سال ۱۳۷۲ به منظور ایجاد فضای نو و جذاب برای پایتخت نشینان و ایجاد یک نماد ملی با توجه به توان مهندسین ایرانی ، مدیران شهری را بر آن داشت تا برای رفع مشکلات مخابراتی و تلویزیونی شهر و موارد طرح شده ، اقدام به انجام مطالعات اولیه به منظور احداث مجموعه چند منظوره نمایند.

 

در سال ۱۳۷۶ عملیات اجرایی برج میلاد تهران آغاز و شرکت یادمان سازه مجری پروژه میلاد تهران از طرف شهرداری تهران معرفی شد.

 

دکتر محمد رضا حافظی استاد هنر های دانشگاه شهید بهشتی به عنوان معمار و طراح پروژه انتخاب شد.

 

 

در نهایت این موضوع به صورت طرح و ساخت به مناقصه گذاشته شد‌ و در نهایت قراد ساخت با پیمانکار امضا شد.

عبارات پرجستجوی کاربران : برج میلاد تهران ، ارتفاع برج میلاد تهران چقدر است ، شهربازی برج میلاد تهران ، داخل برج میلاد تهران ، عکس برج میلاد تهران ، شماره تماس برج میلاد تهران ، عکس از برج میلاد تهران ، بلیط برج میلاد تهران ، ارتفاع برج میلاد تهران ، برج میلاد تهران brt ، برج میلاد تهران borj milad ، برج میلاد تهران 360 درجه برج میلاد تهران ، ارتفاع برج میلاد تهران چقدر است ، شهربازی برج میلاد تهران ، داخل برج میلاد تهران ، عکس برج میلاد تهران ، شماره تماس برج میلاد تهران ، عکس از برج میلاد تهران ، بلیط برج میلاد تهران ، ارتفاع برج میلاد تهران ، برج میلاد تهران brt ، برج میلاد تهران borj milad ، برج میلاد تهران 360 درجه ، برج میلاد تهران 360 درجه

امکانات تفریحی برج میلاد تهران :

اتاق فرار انیگما برج‌ میلاد :

اتاق فرار انیگما (escape room) یک بازی فیزیکی -ماجراجویی است که در آن افراد در قالب گروه های ۴تا ۶ نفره در فضایی تاریک حبس می‌شوند و ۶۰ دقیقه وقت دارند  که با پیدا کردن سرنخ ها،حل کردن معما ها و گذر از چالش ها راه خروج را پیدا کنند و مأموریت را به پایان برسانند.

بازی هایی که در مجموعه انیگما میتوانید انجام دهید عبارت اند از ؛ 

 

مجسمه گمشده ، قتل مرموز و کلبه وحشت که هر یک از این موارد داستان و مأموریتی متفاوت دارند.

 

آدرس این مجموعه گذرگاه مجموعه برج میلاد جنب بانک شهر.

 

ساعات استفاده از این مجموعه نیز از ساعت ۹ صبح الی ۲۳ شب می‌باشد.

 

زیپ لاین برج‌ میلاد تهران :

 

این مجموعه تفریحی جذاب و مهیج دارای مسیری به طول ۱۷۰ متر و ارتفاع ۷۵ متر در ضلع غربی برج میلاد احداث شده است.

 

این مجموعه به دلیل هیجان بسیار بالا همواره بسیار شلوغ می‌باشد و بازدیدکنندگان استقبال بسیار خوبی از این مجموعه می‌کنند و بازدید و استفاده این مجموعه می‌تواند لحظات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

ساعات استفاده از این مجموعه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در شش ماه اول سال و ۱۱ تا ۲۱ در شش ماه دوم سال و روز های تعطیل و همچنین در روز های جمعه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ پذیرای گردشگران در نقاط مختلف تهران و اطراف تهران است.

 

پل معلق برج میلاد تهران:

 

این پل بسیار جذاب و مهیج به طول ۱۰۰ متر و در ارتفاع ۷۰ متری از سطح زمین قرار گرفته است.

علاوه بر جاذبه این مجموعه فرصت بسیار مناسبی برای عکاسی و گرفتن عکس های بسیار زیبا و جذاب از این پل چوبی معلق لحظات فراموش نشدنی را ثبت کنید.

 

سینما ۶ بعدی برج‌ میلاد تهران:

 

در این سینما میتوانید لحظات هیجان انگیز و فراموش نشدنی و بازی های متنوعی را تجربه کنید.

این مجموعه با بازی های متنوع و جذاب به علاوه امکاناتی که دارد تجربه مهیجی را برای شما رقم می‌زند.

 

مدت استفاده از این مجموعه ۳ الی ۵ دقیقه است و ظرفیت آن برای استفاده ۷ نفر مناسب می‌باشد.

 

از امکانات این مجموعه می‌توان به حرکت فوق پیشرفته صندلی ها ، افکت های متنوع ، سیستم آب پاش و …

 

شرایط سنی استفاده از این مجموعه از ۷ سال به بالا است و همچنین برای افراد عزیزی که دارای ناراحتی قلبی هستند و خانم های باردار مناسب نمیباشد و استفاده از آن برای این دسته از افراد توصیه نمی‌شود.

 

سینما و سالن کنسرت برج میلاد تهران:

 

سینمای برج میلاد از بخش های پر طرفدار این مجموعه است که دو سالن یا ظرفیت ۱۲۰ نفر دارد و فیلم های روی پرده آن را میتوانید از طریق تماس با شماره ۰۲۱۸۵۸۵ چک کنید.

سالن های برگزاری کنسرت های برج میلاد تهران همواره میزبان خوانندگان بسیار بزرگ و معروف از ایران و حتی کشورهای دیگر بوده است و یکی از بخش های بسیار پر طرفدار برج میلاد تهران محسوب میشود.

 

ایستگاه شکم گردی در برج میلاد تهران:

 

در برج میلاد تهران علاوه بر وجود رستوران های گران قیمتی مانند رستوران برج گردان که در طبقات پایانی برج‌ میلاد تهران واقع شده است ، در محوطه ی برج میلاد و همچنین ورودی برج میلاد رستوران های متنوع و غذاهای با کیفیت پذیرای گردشگران است.

جشنواره های برج میلاد تهران :

در برج میلاد تهران در ایام نوروز و همچنین جشنواره ماه رمضان و به مناسبت های مختلف جشنواره های فراوانی در این مجموعه برگذار میشود.

در این جشنواره ها علاوه بر وجود گروه های هنری نمایشی ، عروسک های تن پوش ، موسیقی ، گروه های مختلف رقص محلی کل کشور ، غرفه هایی نیز در محوطه برج‌ میلاد برگزار میشود.

 

 

در این غرفه ها انواع محصولات فرهنگی و هنری ، انواع غذاهای محلی شهر های کل کشور ، صنایع دستی ، سوهان ، مانتو و کیف و کفش چرم ، ایستگاه های شکم گردی ، سوغات شهر های مختلف ، آبمیوه های طبیعی و بسیاری دیگر از محصولات در این غرفه ها به نمایش و برای استفاده شما عزیزان قرار می‌گیرد.

 

در مجموعه برج میلاد تهران امکانات هیجان انگیز مختلفی وجود دارد که می‌تواند لحظات بسیار خوش و مهیجی را برای شما به ارمغان آورد از جمله :

 

فوتبال حبابی برج‌ میلاد

دلفیناریوم برج‌ میلاد

آسمان نمای برج میلاد

پینت بال برج‌ میلاد

دهکده اقوام ایرانی

و لیزیریوم برج‌ میلاد از دیگر بخش های متنوع و جذاب مجموعه برج‌ میلاد تهران به شمار می‌روند.

معرفی اجزای اصلی و طبقات برج میلاد :

برج میلاد تهران شامل قسمت هایی از قبیل ؛ پایین برج ، بدنه اصلی برج و قسمت مدور بالای برج می باشد و ترکیب این سه قسمت ترکیب نهایی برج میلاد را تشکیل می‌دهند.

ساختمان پایین برج‌ شامل یک لابی و ۶ طبقه تجاری می‌شود و در دو طبقه زیرین این ساختمان ، بخش های مختلف تاسیسات مجموعه برج میلاد قرار گرفته اند.

در طبقه همکف قسمت پذیرش بازدیدکنندگان قرار دارد.

مراکز خرید ، رستوران ها ، کافه تریا و نمایشگاه بخش های مختلف این ساختمان را تشکیل می‌دهند.

در بدنه اصلی برج آسانسور های پیشرفته و پر سرعت برای استفاده بازدیدکنندگان و تیم تأسیسات قرار گرفته اند.

۶ عدد آسانسور در برج میلاد تهران تعبیه شده است و در طول ارتفاع برج میلاد دوربین های کنترل ترافیک و سنسور های تشخیص میزان آلایندگی هوا را نصب کرده اند.

آسانسور های ورودی برج میلاد شما را به قسمت مدور و بالای برج میلاد تهران می‌رساند.

ساختمان بالای برج میلاد تهران را با نام رأس برج می‌شناسند که این ساختمان ۱۲ طبقه و ۱۲۰۰۰ متر مربع وسعت دارد.

دو طبقه اول مخصوص تأسیسات و پناهگاه برای موارد خطرات احتمالی از قبیل آتش سوزی است.

از طبقه سوم به بعد بخش های مختلف تفریحی ، رستوران ها و موزه های برج میلاد قرار گرفته اند.

طبقه های هشتم و نهم این برج محل قرار گرفتن تجهیزات مخابراتی است و در طبقه یازدهم ، بخش دیگری از تأسیسات برج‌ میلاد قرار گرفته است.

در بالاترین قسمت سازه برج میلاد تهران دکل ۱۲۰ متری مخابرات از جنس فولاد را نصب کرده اند.

 

این دکل از آخرین طبقه برج میلاد شروع می‌شود و یک آسانسور دو نفره برای تردد تکنسین های مجموعه در آن تعبیه شده است.

انتهای دکل در ضلع قاعده آن ، یک ۱۶ ضلعی به قطر ۶ متر است و تا بالا به شکل مربعی به قطر ۶۰ سانتیمتر در می آید.

در ساخت این دکل از ۳۵۰ تن فولاد و ۳۰۰۰۰ قطعه فولادی مانند پیج و مهره استفاده شده است.

 

 در طبقه سوم ساختمان برج میلاد تهران سکوی دید بسته قرار دارد و چشم اندازی بسیار زیبا از مناظر مختلف شهر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد ، وسعت این قسمت ۸۸۰ متر مربع است.

در طبقه سوم جاذبه های گردشگری دیگری نیز مانند موزه هدایا و دست نوشته های شهرداری تهران است که در ارتفاع ۲۶۱ متری قرار دارد . در این موزه دست نوشته های قدیمی ایران و هدیه های شهرداری شهر های مختلف به شهرداری تهران در دوره های تاریخی متفاوت در معرض دید عموم قرار گرفته اند.

از دیگر آثار به نمایش در آمده در موزه دست نوشته ها ، میتوان کره های جغرافیایی قدیمی را نام برد که متعلق به قرن ۱۷ تا ۲۰ میلادی هستند و از موزه اختصاصی خریداری شده اند.

 

در این کره های جغرافیایی قدیمی نام خلیج همیشه فارس نیز به چشم می‌خورد.

 

در طبقه چهارم برج میلاد تهران موزه سکه برج میلاد تهران قرار دارد.

 

سکه های به نمایش درآمده در این موزه ۱۶۰ سکه مختلف از دوره های تاریخی هخامنشیان ، اشکانیان و ساسانیان هستند که توسط کلکسیونر شخصی جمع آوری و به موزه تحویل داده شده اند.

از زیباترین قسمت های این ساختمان موزه مشاهیر در ارتفاع ۲۷۱ متری در طبقه پنجم را میتوان نام برد.

موزه مشاهیر مجموعه ای از مجسمه‌های مشاهیر ایرانی را با سایز واقعی آن ها در بر میگیرد و استاد علیرضا خاقانی با ظرافت و دقیق و بسیار زیبا را طراحی و با سیلیکون ساخته اند.

در میان مجسمه‌های موزه مشاهیر تندیس شخصیت های برجسته تاریخی ، فرهنگی ، ادبی ، هنری و همینطور دانشمندان بزرگ ایرانی دیده می‌شوند.

از جمله از مهم ترین مجسمه های موجود در این بخش میتوان تندیس پرفسور سمیعی ، پرفسور حسابی ، سیمین دانشور ، جلال آل احمد ، جهان پهلوان تختی ، استاد شهریار و کمال الملک را نام برد.

از مهم ترین بخش های برج میلاد که همواره بسیار شلوغ است و طرفداران بسیاری دارد می‌توان به سکوی دید باز برج میلاد تهران اشاره کرد.

این بخش از برج میلاد در ارتفاع ۲۸۰ متری در فضایی به وسعت ۳۰۰۰ متر مربع گرداگرد طبقه هفتم برج میلاد را در بر گرفته است.

 

 

در این قسمت دوربین هایی را برای تماشای نقاط مختلف شهر قرار داده اند که بازدید کنندگان می‌توانند با استفاده از آنها نقاط مختلف شهر را رصد کنند.

 

 

مهندسین برای حفظ امنیت مراجعه کنندگان ، دور تا دور سکوی دید باز را با فنس های سراسری پوشانده اند.

در مرکز این طبقه نیز هنرمندان نقاش و صنایع دستی گوناگون ، آثار خود را در معرض نمایش و فروش قرار داده اند.

ماکت های بزرگ برج های مخابراتی جهان و میل های قدیمی ایران نیز در این بخش نمایش داده شده اند.

یک شهر فرنگ نیز که نماد تهران قدیم است ، در این طبقه دیده می‌شود.

استفاده از مواد خوراکی و استعمال دخانیات در این قسمت از برج‌ میلاد ممنوع است.

گنبد آسمان برج میلاد در آخرین طبقه ساختمان رأس برج میلاد ، در طبقه دوازدهم و در ارتفاع ۳۰۲ متری قرار گرفته است. این گنبد ۱۳ متر ارتفاع دارد و معماری خاص و زیبای آن با نماد بیرونی تمام شیشه ، جلب توجه می‌کند.

امکان بازدید از این قسمت از برج میلاد تهران برای عموم علاقمندان وجود دارد ( البته با پرداخت هزینه ورودی 🙂

در ستون وسط گنبد آسمان ، نقاشی هایی نمادین از تاریخ کهن ایران باستان تا دوران جمهوری اسلامی به چشم می‌خورند.

این آثار هنری ارزشمند کار دست هنرمند دکتر رضا یحیایی است و در طراحی آن عناصر چهار گانه آب ، باد ، خاک و آتش به چشم می‌خورند.

در طراحی نقش های گنبد آسمان از مفاهیم اخلاقی با ارزشی همچون صلح ، عدالت ، عشق و مبارزه ، الهام گرفته شده است.

ارتفاع برج میلاد تهران چقدر است ؟

برج میلاد تهران با ارتفاع ۴۳۵ متر ، ششمین برج‌ بلند مخابراتی جهان به شمار می‌رود.

 

رتبه پنجم به برج مروارید خاور در شهر شانگهای چین اختصاص دارد و این برج تنها ۳۲ متر از برج میلاد تهران بزرگ تر است.

 

رتبه های اول تا چهارم برج های مخابراتی در دنیا کشور های ژاپن ، چین ، کانادا و روسیه را دارا هستند.

برج میلاد تهران نوزدهمین سازه بلند نا متکی جهان نیز هست.

 

 

این برج به دلیل ارتفاع زیاد و شکل مخصوص به خود از تمام مناطق مختلف شهر تهران دیده می‌شود.

ارتفاع بالاترین طبقه برج میلاد تهران به ۳۱۲ متر و آخرین سقف آن به ۳۱۵ متر می‌رسد.

باقی ارتفاع برج میلاد تهران دکل مخابراتی آن به ارتفاع ۱۲۰ متر است.

 

مجموع طبقات برج‌ میلاد تهران در ساختمان از طبقه اول تا بالای برج ۱۸ طبقه است.

 

برج میلاد تهران دارای ۱۶۹۳ پله است. در طول سال های اخیر و در مناسب های مختلف ، مسابقات و رقابت های جالب توجهی برگزار میشود.

 

 

مسابقات پله نوردی برج‌ میلاد تهران طرفداران زیادی دارد ، و رکود بالا رفتن از این پله ها ۱۱ دقیقه ثبت شده است.

افراد زیادی هستند که تمایل دارند انواع رکورد های ورزشی خود را در این پله ها بشکنند ، مانند روپایی زدن از پایین برج تا بالای برج میلاد تهران.

قیمت ورودی و بلیط برج میلاد چقدر است ؟

برای ورود به محوطه ی برج میلاد هزینه ای پرداخت نمی‌شود اما برای رفتن به طبقات بالای برج باید بلیط تهیه کنید.

قیمت ورودی برج میلاد تهران  در طول سال متغیر است اما محدوده قیمت بلیط برج میلاد از ۶۰ هزار تا ۹۰ هزار تومن متغیر است .

آدرس برج میلاد / دسترسی به برج میلاد با خودرو شخصی

برای دسترسی به این مجموعه جذاب و دیدنی بستگی به محل سکونت خود می‌توانید از یکی از مسیر های همت شرق  و عبور از پل کابلی اختصاصی یا خروجی برج میلاد در بزرگراه حکیم یا ورودی بزرگراه همت به مسیر کنار گذر مسیر اختصاصی برج‌ میلاد در بزرگراه شیخ فضل الله نوری ، اقدام کنید.

 

بزرگراه های حکیم و همت برای ساکنان شرق و غرب مرکز و بزرگراه شیخ فضل الله نوری برای ساکنان شمال غربی و جنوب غربی تهران مناسب هستند.

 

برای سهولت تردد به برج میلاد تهران ، لوکیشن برج را در انتهای مقاله برای شما سروران گرامی قرار داده ایم.

حمل و نقل عمومی به برج میلاد/ ایستگاه های مترو ، اتوبوس و تاکسی :

برج میلاد از لحاظ دسترسی در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است.

 

با احداث فاز خط جدید مترو در این منطقه شرایط دسترسی شهروندان تهرانی را به این مجموعه تفریحی و گردشگری بسیار آسان کرده است.

 

 

علاوه بر ایستگاه مترو برای دسترسی به برج میلاد ایستگاه های خط واحد اتوبوسرانی به تعداد کافی برای دسترسی به برج میلاد تهران وجود دارد.

 

 

علاوه بر ایستگاه های خط واحد اتوبوس ، خطوط تاکسیرانی به تعداد کافی وجود دارد و شهروندان تهرانی و همچنین گردشگران دیگر نقاط کشور های مختلف هیچ گونه کمبودی را در این زمینه احساس نخواهند کرد.

آدرس و نقشه برج میلاد تهران :

بزرگراه همت غرب به شرق ، خروجی شیخ فضل الله جنوب ، مسیر اختصاصی برج‌ میلاد تهران

همچنین شما از روی نقشه که با کیفیت بالا و نمایش تمام جزئیات برای استفاده شما عزیزان طراحی و اجرا شده است و با استفاده از مسیر یاب در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد خود دسترسی پیدا کنید.



امیدواریم توانسته باشیم شما را با امکانات این برج به خوبی آشنا کنیم شما همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه اصلی با سایر پروژه ها و محله های مطرح تهران آشنا شوید ، روز و روزگارتون خوش 

4.5/5 - (127 امتیاز)

نظر

  • شهناز
    24 , 04 , 1401 در 11:53 ب.ظ

    قیمت ورودی برج میلاد تقریبا جقدر هست؟

    • سهیل محسینی پور
      23 , 06 , 1401 در 1:23 ق.ظ

      61 هزار تومن سکو دید 90 هزار تومن کل طبقات

      • سعید
        1 , 11 , 1401 در 6:07 ب.ظ

        برج میلاد تو کدوم محلست؟

  • امین
    24 , 04 , 1401 در 11:54 ب.ظ

    برج میلاد واقعا مکان تفریحی جذابی هست و از نظر من تو شب این جذابیت چند برابر میشه

  • شیوا حیدری
    24 , 04 , 1401 در 11:56 ب.ظ

    سلام خسته نباشید من از اصفهان برای دیدن برج میلاد اومدم و مقاله شما به منی که اطلاعات زیادی از این برج نداشتم خیلی کمک کرد. ممنون از سایت خوبتون

  • جواد
    24 , 04 , 1401 در 11:59 ب.ظ

    برج میلاد فقط یک خط مترو کم داشت که راه اندازی شد و دسترسی به این مکان خیلی راحت تر شده است

  • زهرا
    25 , 04 , 1401 در 0:05 ق.ظ

    جشنواره های برج میلاد واقعا بی نظیر و محل خوبی برای گذراندن اوقات فراقته همچنین جذاب ترین امکاناتش غرفه ها هستند

  • نرگس جعفری
    25 , 04 , 1401 در 0:09 ق.ظ

    رستوران گردون برج میلاد خیلی قشنگه از اون بالا همه جا دیده میشه همچنین غذاهای با کیفیتی هم دارد فقط یکم قیمتش بالاست

  • علی شاهی
    16 , 05 , 1401 در 1:11 ق.ظ

    برج میلاد زیباترین نماد تهران

  • شیرازی
    17 , 05 , 1401 در 0:26 ق.ظ

    خسته نباشید
    ارتفاع برج میلاد چقد است؟

  • هادی
    17 , 05 , 1401 در 0:28 ق.ظ

    من یکبار به این برج اومدم
    سکوی مجسمه های این برج واقعا برام جذاب بود
    مرسی از این همه اطلاعات خوب و دقیقتون در باره برج میلاد

  • شیوا
    17 , 05 , 1401 در 0:30 ق.ظ

    برج میلاد ارتفاع زیاد و جذابی داره و از سکوهای طبقه های بالاتر کل تهران به خوبی دیده میشه که جزو جذابیت این مجموعه حساب میشه

  • چمران
    21 , 08 , 1401 در 11:41 ب.ظ

    برج میلاد واقعا زیبا و دارای بخش های هیجان انگیزی میباشد
    و مکان بسیاز مناسبی برای سپری کردن یک روز تفریحی هست

  • سعیدی
    10 , 09 , 1401 در 2:40 ب.ظ

    واقعا شب های برج میلاد یه حس دیگه ای داره ♥️

  • سعیده
    14 , 01 , 1402 در 2:13 ب.ظ

    سال نو و عید ۱۴۰۲ هم خیلی شلوغ بود برج میلاد واقعا فضای شادی داره ♥️

  • Parisa
    16 , 01 , 1402 در 10:12 ب.ظ

    امروز فیلم بانجی جامپینگ برج میلاد رو دیدم نظرم بکل عوض شد حتما باید سر بزنم 😅

  • سپهر
    22 , 01 , 1402 در 2:21 ب.ظ

    ممنون از اطلاعات خوبتون برج میلاد واقعا هیجان انگیزه و رستوران گردونش هم غذاهای بی نظیری داره

افزودن دیدگاه