خرید بتن آماده در تهران | قیمت امروز 1402 | بهترین انواع بتون بازار ☑

کلید واژه ها : بتن ، قیمت بتن ، خرید بتن تهران ،  قیمت بتن آماده ۱۴۰۰ ،  قیمت هر متر مکعب بتن آماده  ، فروش بتن ، تفاوت قیمت بتن آماده و دستی ، بتن آماده قیمت ، قیمت بتن آماده عیار 350 ، نحوه محاسبه قیمت بتن اماده ، انواع بتن ، انواع عیار بتن ، مقاومت مشخصه بتن چیست ، رده بتن چیست ، انواع بتن pdf ، بتن چیست ، انواع بتن در ساختمان ، بتن محکم


بتن آماده چیست ؟ آشنایی و خرید بتن آماده مرغوب در تهران با قیمت مصوب

کارخانه بتن - هزینه بتن ریزی

بتن آماده چیست ؟

بتن آماده یا به انگلیس Rmc ( مخفف ready_mix concrete) نوعی از مصالح ساختمانی آماده مصرف در محل پروژه محسوب میشود که از ترکیب دیگر مصالح ساختمانی مانند سیمان پرتلند ، شن و ماسه ، چسب و … در محیط کارگاهی‌ و بچینگ مخصوص بدست میاد .

پس از اتمام عملیات ترکیب ، ملات حاصله بوسیله کامیون های میکسر تا محل پروژه حمل میشوند و در آنجا با پمپ و دکل های مخصوص برای استفاده هایی نظیر فوندانسیون ، ستون ، سقف و سایر اجزای ساختمان به محل مورد نظر انتقال میابد .

 

بتن آماده یکی از مفیدترین راهکارهای مورد استفاده در صنعت ساختمان است که برای مقابله با آلودگی و شلوغی های محیط کسب و کار استفاده می گردد برش روز به روز فضای شهری و همچنین محدود شدن فضای کارگاهی به متراژهای کوچکتر بسیاری از پیمانکاران و سازندگان انبوه ساز ، به استفاده از مصالح ساختمانی آماده مثل همین بتن آماده روی آوردند و در حال حاضر بتن آماده به عنوان یکی از محصولات پر استفاده در صنعت ساخت و ساز شناخته می شود .

 
فرآیند تولید بتن آماده

بتن آماده چگونه تولید می‌شود ؟

در کارخانه های تولید بتن آماده ، دستگاه های بچینگ بصورت تمام اتوماتیک تمامی مراحل تولید بتن آماده را کنترل میکند .

این فرایند شامل توزین مواد ، تعیین نسبت آب به سیمان ، افزودنی های بتن ، مقدار رطوبت و سایر موارد میشود .

ترکیبات بتن آماده شامل مقادیر مشخصی از مصالح مختلف مانند سنگ آهک سیمان آب و افزودنی های بتن است و مقدار استفاده از هر کدام از این مواد بستگی به سفارش مشتری و جایی دارد که قرار است در آنجا از بتن آماده استفاده شود و به نوعی می توان گفت طرز تهیه بتن آماده را مشتری و نیاز او تعیین می کند.

 

مواردی مانند نسبت آب به سیمان ، وزن بتن ، رطوبت ،دوز مخلوط و میزان دقت برای تولید بتن با کیفیت در کارخانه های اتوماتیک مورد نظارت قرار می گیرد در این صورت تمامی اجزای تشکیل دهنده بتن آماده در یک آزمایشگاه مجهز در محل کارخانه برای انطباق با استانداردهای بین‌المللی مورد آزمایش و بررسی قرار می گیرند و از لحاظ کیفی و خواص فیزیکی به تایید کارشناسان میرسد در این آزمایشگاه ها همچنین میزان رطوبت بتن آماده نیز اندازه گیری می شود که به معنی بررسی و کنترل نسبت آب به تن آماده می باشد و در نهایت پس از کنترل کیفی همه مواد اولیه ، این مواد به قسمت ورودی کارگاه ریخته شده و پس از گذشت یک زمان مشخص به میکسر ریخته شده و به محل ساخت و ساز انتقال داده می شود.

بهترین کارخانه بتن تهران

فواید استفاده از بتن آماده

می توان گفت بتن آماده در هر مکانی که استفاده شود در برابر عوامل بسیاری همچون سیل باران آتش باد تگرگ و غیره بسیار مقاوم می باشد و بسته به اندازه ذرات شن و ماسه استفاده شده در بتن و میزان سایر ترکیبات آن مانند آب و سیمان میتواند میزان مقاومت متفاوتی داشته باشد و بسته به نوع کاربرد آن بتن مورد استفاده در پروژه های ساخت و ساز قرار گیرد.
کاربرد های بتن آماده

کاربرد های بتن آماده :

یکی از مهمترین موارد کاربرد بتن آماده در ساخت بتن مسلح در پی ساختمان ها و بدنه ساختمان های دارای اسکلت بتنی می باشد از دیگر کاربردهای رایج بتن آماده استفاده از آن در ساخت راه با روسازی بتنی است همچنین به دلیل مقاومت بالای این نوع مصالح می توان از آن در فضاهای باز و پر ترافیک نیز استفاده شود از کاربردهای دیگر بتون آماده می توان به استفاده از این نوع بتن به عنوان کفپوش بتنی یاد کرد به این دلیل که این کفپوش ها ظرفیت دمایی بالایی دارند مقاوم ترند و تنوع رنگی نسبتاً متناسبی را نیز دارا می باشد از بتن آماده همچنین برای فونداسیون های ویژه مثل دیوارها شمع ها و دیوارهای پشتیبانی و در اجزای پیش ساخته ساختمان مثل پله پیش ساخته و دیوار استفاده می شود.


مزایای استفاده از بتن آماده چیست ؟

• در فرایند تولید بتن آماده ، میزان مواد مصرفی کاهش میابد و همین امر باعث صرفه جویی در مصرف انواع مصالح و انرژی میشود


• استفاده از مواد افزودنی مخصوص و مکمل های روان کننده ، استحکام این نوع بتن را تا چند برابر افزایش میدهد ‌.


• افزایش امنیت ساختمان ها با استفاده از بتن آماده ، امری ثابت شده است زیرا احتمال سوختن ، فروریزی یا تخریب ساختمان ها با اسکلت بتنی بسیار پایین است .


• بتن آماده از ورود مواد زائد و آلودگی ها مانند گرد و خاک و مواد آلاینده دیگر جلوگیری میکند • حمل این ماده توسط کامیون های مخلوط کن انجام می‌شود که باعث یکدستی ملات نهایی و عدم جدایی دانه ها میشود .


• کاهش آلودگی های محیطی در کارگاه ساختمانی مانند سر و صدا و گرد و غبار ناشی از ترکیب مواد و مصالح ، بدلیل ترکیب مواد اولیه در کارگاه دیگر و استفاده از سیمان فله ای بجای سیمان کیسه ای


استفاده از مخلوط بتن آماده برای سازندگان و مصرف کنندگان آن مزایای بسیاری دارد از جمله :

انواع بتن آماده

انواع بتن آماده و کاربردهای آن :

بتن آماده در انواع مختلفی تولید میشود که در ادامه به معرفی مختصر هرکدام پرداخته ایم :

۱ – بتن آماده استاندارد : ساده ترین و در عین حال پر استفاده ترین نوع بتن آماده ، بتن آماده استاندارد (به انگلیسی Standard ready-mix concrete) است که به دلیل انعطاف پذیری بالا در طراحی ، کاربرد زیادی در بخش های مختلف ساخت و ساز دارد .

 

 

این نوع بتون که از مواد ساده و اصلی ترین مصالح بتن ساخته می‌شود ، پر کاربرد ترین نوع بتن آماده شناخته میشود . ۲- بتن سیال : نوع دیگر از بتن آماده که بیشتر برای تعمیر بخش های مختلف اتصالات ، لوله ها و کابل ها و همچنین درزگیری سایر نقاط استفاده میشود ، بتن سیال ( به انگلیسی : Fluid-fill concrete ) است .

 

این محصول نسبت به بتن آماده ، رقیق تر است و نیاز به ابزار خاصی برای شکل دهی و هدایت ندارد .

 

۳- بتن تقویت شده با الیاف فیبر : این نوع بتن که دارای مقاوت ساختاری بسیار بالایی است، حاوی مواد فیبری است و از ترکیب انواع مختلف الیاف شامل فیبر فولادی ، فیبر مصنوعی و الیاف شیشه ای همراه با مخلوط بتن استفاده میشود . از این نوع بتن تقویت شده با فیبر برای جلوگیری از نفوذپذیری استفاده میشود .

 

 

۴ – بتن متراکم : نوع دیگری از بتن که بیشتر در ساخت و ساز های عظیم مانند پل ها و جاده ها استفاده‌ میشود و به نام بتن متراکم یا غلطکی ( به انگلیسی Roller-compacted concrete ) شناخته میشود . این نوع بتن با تراکم بسیار بالا و تحت فشار بالا تولید میشود و دارای آب بسیار کمی است .بتن Rcc از بتن معمولی سفت تر است و به سختی شکل داده میشود ‌.

 

۵ – بتن خود تراکم : نوع دیگری از بتن آماده بتن خود تراکم ( به انگلیسی Self- consolidating concrete ) است که حاوی آب بسیار بالایی است و بدون نیاز به نیروی مکانیکی بالا و براحتی شکل دهی میشود . این بتن در ساختارهای خاص استفاده میشود و جابجایی آن نیز براحتی صورت می‌گیرد .

 

۶- بتن تزئینی و معماری : آخرین نوع از محصولات بتن آماده ، بتن معماری و ترئینی ( به انگلیسی Architectural and Decorative Concrete ) است که از آن بیشتر در ساخت قطعات ساختاری استفاده میشود .

 

همانطور که میدانید در سالهای اخیر ، روش های بسیاری برای تزئین ساختمان و طراحی معماری استفاده میشود که همه شان به یک نوع از بتن خاص و نرم نیاز دارد .

 

از این نوع بتن در پیاده روها ، راه های ورودی و اطراف استخرها استفاده میشود . همچنین از شیوه های حکاکی مختلف هم میتوان بر روی سطح بتن معماری و تزیینی استفاده کرد .


هر چیزی که در هنگام خرید بتن آماده باید بدانید :

در هنگام سفارش به یاد داشته باشید که اسلامپ درخواستی (میزان روانی بتن ) در محل تحویل بتن تعیین میگردد .

برای اکثر کاربرد های ساختمانی دامنه معمول اسلامپ بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیمتر می‌باشد . اما فراموش نکنید که برای ساخت و ساز با قالب های لغزنده حداکثر اسلامپ تا ۵۰ میلی متر نیاز است .

همچنین برای دیوار حائل نیز از اسلامپ بالاتر بطور معمول تا محدوده ۱۷۵ میلیمتر ، استفاده میشود .

در هنگام عقد قرارداد از تولید کننده درخواست کنید که مقدار هوای کمی به بتن اضافه کند .

وجود مواد شیمیایی به همراه هوا در بتن آماده باعث میشود که حباب های ریز درون بتن ایجاد شود و ازین روش از ایجاد انقباض و انبساط و ایجاد تنش جلوگیری میشود .

همچنین این مورد باعث میشود که بتن در مقابل تغییرات هوا مقاوم باشد .

محاسبه میزان بتن مورد استفاده بر حسب مترمکعب انجام میشود . برای اینکار نیاز به انجام محاسبات محیط و اندازه‌گیری طول ، عرض و ارتفاع مکان موردنظر و تبدیل واحد به مترمکعب دارید . اگر سفارش بتن سبک دارید ، باید جرم و وزن مخصوص این بتن را در دو حالت سخت شده در گرمخانه و سخت شده در هوای آزاد را تعیین کنید .

 

از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت بتن ها ، کیفیت عیار بتن میباشد ، هرچقدر عیار بتن پایین تر باشد ، قیمت بتن آماده ارزانتر تمام میشود .

 

دیگر عامل تاثیرگذار در قیمت بتن ها ، فاصله کارخانه بتن تا محل پروژه است .

 

با اینکه سفارش بتن از کارخانه های نزدیک به محل پروژه به صرفه تر است ، اما به یاد داشته باشید که گاهی ممکن است کیفیت محصول یک کارخانه دور از پروژه ، از کارخانه های نزدیک بیشتر باشد پس هیچوقت کیفیت را فدای هزینه های اینچنینی مانند کرایه حمل نکنید .

 
قیمت بروز بتن آماده


قیمت به روز بتن آماده :

یکی از مهمترین عواملی که در هنگام خرید بتن باید در نظر بگیرید ، قیمت آن است .

با یک جستجوی ساده به طیف وسیعی از کارخانجات برخورد میکنید که گران ترین یا ارزان ترین نرخ های خدمات را ارائه میدهند .

قیمت تمام شده بتن به عوامل مختلفی همچون جنس شن و ماسه مورد استفاده ، کیفیت سیمان و سایر عوامل اینچنینی بستگی دارد .

قبل از انجام خرید و تصمیم گیری نهایی ، قیمت های ارائه شده توسط کارخانجات مختلف را مقایسه کنید . برای انجام اینکار و دریافت مشاوره رایگان ، میتوانید با کارشناسان ۰۲۱هوم در ارتباط باشید .

آماده سازی محل بتن ریزی :

۱- تمامی مواد زائد از جمله یخ سفال یونولیت چوب و یا هر نوع ماده ناهمجنس با بتن باید از محل‌های مورد بتن ریزی زدوده شوند.

۲- قالب ها باید به نحوه‌ی مناسب تمیز و اندود شوند.

۳- مصالح بنایی که در تماس با بتن خواهند بود و باید به خوبی خیس شوند

۴- تمامی میلگرد ها قبل از بتن ریزی باید کاملاً تمیز و عاری از پوشش های آلاینده باشند

۵- قبل از ریختن بتن باید آب اضافی از محل بتن ریزی خارج شود

۶- برای اجرای بهتر کاور بهتر است از اسپیسر استفاده شود .


عمل آوری بتن چیست ؟

عمل آوری بتن فرآیندی است که طی آن از افت رطوبت بدن جلوگیری می شود و دمای بتن در حدی رضایت بخش حفظ می شود و شامل موارد ذیل می باشد :

۱- مراقبت : به مجموعه تدابیری گفته می‌شود که باعث شود سیمان موجود در بتن به مدت کافی مرطوب بماند مانند آب پاشی با استفاده از پوشش های خیس مثل گونی حداقل به مدت سه روز.

۲- محافظت : به مجموعه تدابیری اطلاق می شود که به موجب آن ها از اثر نامطلوب و عوامل بیرونی مانند شسته شدن به وسیله باران یا آب جاری اثر بادهای گرم و خشک سرد شدن سریع یا یخبندان لرزش و ضربه خوردن بتن جوان جلوگیری می شود مانند استفاده از پوشش نایلون در روزهای بارانی

۳- پروراندن بتن: سرعت بخشیدن به گرفتن و سخت شدن بتن به کمک حرارت مانند استفاده از هیتر و یا قالب های گرم در هوای سرد.

 
بتن ریزی

بتن ریزی در شرایط ویژه چگونه انجام میشود ؟

۱- بتن ریزی در هوای گرم : هوای گرم هنگام بتن ریزی باعث پایین آمدن کیفیت بتن تازه تبخیر سریع آب افزایش سرعت آبگیری سیمان، کاهش کارایی بتن تازه و تسریع گیرش می شوند که در نهایت می تواند موجب کاهش مقاومت نهایی ، تشدید جمع شدگی و ترک در بتن جوان شود.

دمای بتن در هنگام بتن ریزی نباید بیشتر از ۳۲ درجه سلسیوس باشد.

 

اثرات نامطلوب هوای گرم بر بتن :

۱- تمایل کارفرما به افزودن آب بتن،باعث کاهش مقاومت بتن میشود .

۲- افزایش زمان آهنگ سفت شدن و کاهش زمان گیرش به نحوی که بر عملیات ریختن تراکم پرداخت و نگهداری و عمل آوری بتن اثر منفی می‌گذارد

۳- افزایش امکان ترک خوردگی خمیری بتن تازه

۴- کاهش دوام بتن در برابر شرایط محیطی نامناسب

۵- افزایش تمایل به جمع شدگی و ایجاد ترک حرارتی

۶- ایجاد خوردگی سریعتر میلگرد ها به دلیل افزایش نفوذ پذیری بتن

 

 

برای کاهش دمای بتن بر حسب مورد کاربرد روش های زیر الزامی است :

۱- تنظیم زمان بتن ریزی در هنگام خنک بودن هوا

۲- به کار بردن سیمان های مناسب مانند سیمان تیپ ۵ با حرارت زایی کم ایا استفاده از سیمان پوزولانی

۳- عدم استفاده از سیمان با دمای بیش از ۷۵ درجه

۴- پایین نگه داشتن دمای سیمان با نگهداری سیمان در سیلو های عایق بندی شده و یا رنگ آمیزی شده به رنگ سفید

۵- کاهش دمای سنگدانه ها به انبار کردن آنها در سایه یا آب پاشی آنها

۶- خنک کردن آب مصرفی و جایگزینی بخشی از آن با یخ خرد شده

۷- نگهداری ابزار و ماشین آلات در سایه و آب پاشی آنها

۸- آب پاشی میلگرد ها و اجزای توکار و قالب ها

۹- حفظ بتن از جریان باد و تابش آفتاب توسط باد شکم و سایه بان

۱۰- جلوگیری از تبخیر آب بتن با آب پاشی بتن و هوای مجاور آن

۱۱- مرطوب نگه داشتن بتن پس از پایان گیرش

۱۲- استفاده از افزودنی بتن مانند کندگیر و کاهش میزان آب به سیمان

 

 

 

۲- بتن ریزی در هوای سرد ( فوق روان کننده به همراه کندگیر) هوای سرد به وضعیتی اطلاق می شود که برای سه روز متوالی شرایط زیر برقرار باشد:

الف ) دمای متوسط هوا در شبانه روز کمتر از ۵ درجه سانتیگراد باشد

ب ) دمای هوا برای بیش از نصف روز از ۱۰ درجه سانتیگراد زیادتر نباشد

 

 

تدابیر احتیاطی : در زمستان که دمای هوا زیر ۱۰ درجه سانتیگراد است بتن تازه در حالت اشتباه در مقابل یخبندان آسیب پذیر است و لذا قبل از آن که در معرض دمای انجماد قرار گیرد باید بگذاریم تا بتن اندازه خشک شود.

باید به این نکته توجه داشت مادامی که غالبا باز نشده است سطوح مجاور غالبا از سرما محفوظ است و به خوبی عمل آوری می‌شوند ولی سطوح قالب گیری نشده به ویژه کف های پرداخت شده و صف ها به شدت آسیب پذیرند.

 

برای حل این مشکلات ، کار های زیر را حتما انجام دهید :

۱- استفاده از سیمان زودگیر (تیپ ۳)

۲- استفاده از زودگیر به همراه روان کننده و کاهش میزان آب به سیمان

۳-افزودن آب گرم برای رساندن بتن به دمای مطلوب

۴-گرم کردن سنگدانه ها

۵-پوشاندن سطح بتن ریزی شده با نایلون برزنت پشم شیشه و سایر پوشش های عایق. این پوشش را باید محکم و در مقابل عوامل جوی و غیر قابل نفوذ باشند.

۶- استفاده از هیتر به جهت گرم کردن بتن و محیط اطراف آن.

 

نکته مهم : بهتر است دستگاه حرارتی حتماً دودکش دار باشد و به هیچ وجه نباید گذاشت تو را به طور موضعی گرم و یا خشک کرد بتن تازه هر بار در معرض گاز دی اکسید کربن یعنی ۳۲ ناشی از آلودگی هوا یا استفاده از بخار هایی که دود حاصله را در یک فضای محصول تخلیه می‌کنند قرار گیرد ممکن است کربنات شده و بسته به غلظت co۲ دمای عمل آوردن بتن و رطوبت نسبی هوا بتن ستون نرمی به ضخامت های مختلف پیدا کند. تجربه نشان می دهد هزینه محافظت کافی از بتن در هوای سرد با توجه به وسایل لازمه و سودمندی حاصله رقم بالایی نیست مساله کارفرما است که می تواند تعیین کند صرف هزینه اضافه برای عملیات بتن ریزی در هوای سرد سرمایه‌گذاری سودمند خواهد بود یا نه؟ راه دیگر آن است که تا فرا رسیدن هوای ملایر نصب کرد چون غفلت از محافظت در برابر انجماد اولیه ممکن است به انهدام فوری یا ضعف دائمی بتن منتهی شود.


علل بوجود آمدن ترک در بتن چیست ؟

تمامی بتن ها برای ترک خوردگی تمایل نشان می دهد و تولید مداوم بتن کاملاً عاری از ترک خوردگی امکان پذیر نیست.

 

بتن ها بدلایل زیر ممکن است ترک بخورند :

 

۱- کم بودن کاور بالا به طوری که پس از نشست طبیعی بتن به وجود می آید.

 

۲- بالا بودن نسبت آب به سیمان , در این حالت بتن شل شده و بر اثر تبخیر آب بیشتر باعث ترک در بتن می شود

 

۳- ویبره کم باعث ایجاد ترک در بتن می شود.

 

۴- ویبره ای بیش از ۱۰۰ موجب حرکت درست آنها به پایین شده و در بالا فقط روزانه و دوغاب باقی می ماند.

 

۵- نسبت اختلاط نامناسب باعث ایجاد ترک می شود.

 

۶- داشتن درصد بالای خاک در دانه بندی

 

۷- نشت جزئی خمیر سیمان از در قالب (ویبره زیاد یا شل بودن بتن)

 

۸- نشسته جزیره شن بندی سقف ها و قالب بندی زیر اجزای بتن آرمه

 

۹- تابش آفتاب مستقیم و وزش باد

 

۱۰- عدم اجرای عملیات مراقبت از بتن

 

۱۱- افزودن آب اضافی به بطن و شل کردن آن جهت افزایش کارایی بتن و پرداخت راحت‌تر توسط عوامل اجرایی

 

۱۲- عدم عمل آوری و یا عمل آوری ناکافی و نامناسب

 

۱۳- زنگ زدگی آرماتور های فولادی

 

۱۴- مکش آب بتن (قالب بندی آجری و عدم اجرای بتن مگر)

 

 

لازم به ذکر است استفاده از مرحله دوم آن هم بعد از ۱۰ دقیقه بعد از ریختن بتن عمل آوری شامل نایلون کشیدن روی بتن تازه بعد از مرحله دوم نقاشی بتن بعد از پذیرش آن عدم استفاده از میلگرد زنگ زده و غیره باعث کاهش ترک ها می شود.

اضافه کردن آب به بتن تازه زیان‌آور و موجب کاهش مقاومت و مرطوب نگاه داشتن بعد از گیلان موجب افزایش مقاومت است.

پیشنهاد می شود جهت داشتن بتن کارا پایدار و مقاوم از انواع افزودنی بتن استفاده شود.

افزودنی بتن چیست؟؟

موادی به جز سیمان سنگدانه و آب هستند که برای اصلاح خاص بتوان چندی قبل از اختلاط و این اختلاف به مخلوط بتن اضافه می‌شوند .


دلایل استفاده از افزودنی بتن :

هدف از به کارگیری این مواد ایجاد خصوصیات معینی از جمله :

کاهش نسبت آب به سیمانw/c

افزایش مقاومت فشاری افزایش اسلامپ ( قابلیت پرداخت بیشتر قابلیت پمپاژ قابلیت اسلامپ )

و کاهش نفوذپذیری بتن است .

 
 


فواید کاهش نسبت آب به سیمان w/c :

افزایش مقاومت کاهش نفوذ پذیری کاهش هوازدگی (افزایش دوام) چسبندگی بهتر بتن با آرماتور کاهش جمع شدگی ناشی از خشک شدن و ترک خوردگی وکاهش مقدار سیمان در صورت لزوم
 

ثبت رکورد گینس بتن خود متراکم در ایران مال

یکی از بزرگترین رکوردهای ثبت شده در گینس ، ثبت رکورد ۱۷۰۰ متری بتن خود متراکم در مجموعه بازار بزرگ ایرانمال است .

رطوبت سنج ماسه چیست ؟

رطوبت سنج ماسه یک سنسور سنجش مقدار رطوبت ماسه می باشد که برای انجام این کار باید ۳۰ سنسور را در تماس با ماسه روی نوار انتقال و محل عبور ماسه قرار داد و با توجه به میزان رطوبت داخل ماسه یک جریان یا ولتاژ معینی تولید و به نمایشگر و کارت آنالوگ پی ال سی ارسال می نماید که این پالس ارسالی در داخل نمایشگر و پی ال سی کنترل و کالیبره گردیده نهایتاً می‌توان آن را برای اپراتور دستگاه به نمایش گذاشت و با توجه به میزان رطوبت ماسه میزان آب آن را تصحیح نماید و در داخل پی ال سی برنامه کنترلی پیاده نمود که میزان بارگیری آب هر بچ بتن تولید شده با توجه به میزان رطوبت آب باشد .
بهترین کارخانه بتن تهران
edited1𝓓𝓱𝓪𝓻𝓶𝓪, 04:37 PM
 
 

کنترل کیفیت بتن آماده

واحد کنترل کیفیت بتن وظیفه نظارت بر کیفیت محصولات تولیدی را برعهده دارد مهندسین و متخصصین این واحد که همگی از برگزیدگان علمی کشور در زمینه بتن و مصالح ساختمانی می باشند همه روزه و به طور مداوم در سه مرحله مواد اولیه حین تولید و محصول نهایی و روند تولید نظارت داشتهو مطابق الزامات استاندارد های ملی و بین المللی به بررسی و کنترل مواد اولیه ورودی به کارخانه و محصول نهایی می‌پردازند تا کیفیت محصول تولیدی در حد مطلوب حفظ گردد

5/5 - (1 امتیاز)

نظر

  • سینا سیدی راد
    19 , 11 , 1400 در 2:36 ق.ظ

    توضیحات کامل و مفیدی بود ، ممنونم از وبسایت ۰۲۱ هوم

  • Arta
    19 , 11 , 1400 در 2:40 ق.ظ

    بسیار مفید 👌🏽

  • حمیدرضا
    16 , 12 , 1400 در 9:02 ب.ظ

    سلام خسته نباشید
    من واسه درست کردن کار گاهم از بتن اماده استفاده کردم بسیار مقاوم و محکمه

  • محمدعلی
    16 , 12 , 1400 در 9:02 ب.ظ

    ممنون از اطلاعات کامل و مفیدتون💙

افزودن دیدگاه