مراکز خرید و فروش خودرو تهران + آدرس و اطلاعات کامل ☑

کلمات پرجستجو :مراکز خرید و فروش خودرو تهران ، آدرس مراکز خرید و فروش خودرو تهران ، مراکز خرید و فروش خودرو در تهران ، مراکز خرید و فروش خودرو کارکرده در تهران ، مراکز خرید و فروش خودرو دست دوم در تهران ، مراکز خرید و فروش خودرو در تهران باز است ، مراکز خرید و فروش خودرو پراید در تهران ، آدرس مراکز خرید و فروش خودرو در تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو استان تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو خاوران استان تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو دوران تهران استان تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو نعمت آباد تهران استان تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو پراید در تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو عبدل آباد استان تهران، مراکز خرید و فروش خودرو تهران تهرانسر ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران جدید ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران جک ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران جاده مخصوص ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران جمعه بازار ، مرکز خرید و فروش خودرو شهید دوران در شرق تهران ، آدرس مرکز خرید و فروش خودرو در شرق تهران 

اگه این کلیپ رو ندیدی ماشینتو نفروش!!!!

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

مراکز خرید و فروش خودروی تهران کجا هستند ؟

همزمان با افزایش بی سابقه قیمت خودرو در ایران و کاهش تولید خودرو ساز های داخلی میزان خرید و فروش در بازار خودروهای دست دوم نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته است .

 

  رایج ترین راه برای فروش  خود ثبت آگهی آن در پلتفرم های آگهی می باشد اما این کار با خطرات و دشواری هایی نیز

روبرو است روبرو است

 

در سال در سال‌های در سال‌های اخیر مراکزی در جهت فروش و معرفی خودروی دست دوم راه اندازی شده است . امروزه یکی از راه های خرید خودروهای کارکرده مراجعه به این مراکز خرید و فروش میباشد و همچنین درصد زیادی از خریدارانی که به دنبال خرید خودروی کارکرده هستند با مراجعه به مراکز خرید و فروش خودرو تهران کار خود را به سرعت انجام می دهند

 

از مزایای مراکز خرید و فروش خودرو در تهران می توان به این نکته اشاره کرد که در این مراکز خریدار و فروشنده به صورت مستقیم با یکدیگر ملاقات و مذاکره می کنند و همچنین در سال های اخیر خدمات مربوط به این حوزه نیز در مرکز خرید و فروش خودرو مانند کارشناسی خودرو ، تحریر قولنامه و امور مربوط به اخذ نوبت تعویض پلاک و تمامی کارهای دفترخانه  ارائه می شود

 

اگر شما هم قصد خرید و فروش خودرو کارکرده را در مراکز خرید و فروش خودرو تهران داری می توانید  در در ادامه مطلب با این مراکز آشنا شوید و به نزدیکترین آنها مراجعه کنید

معرفی مراکز خرید و فروش خودروی تهران بهمراه آدرس

شهر تهران به لطف شهرداری پایتخت امروزه دارای 6 پارکینگ برای خرید و فروش خودروی کارکرده و دست دوم میباشد که در ادامه به معرفی کامل آنها بهمراه آدرس و نقشه میپردازیم :

مرکز خرید و فروش خودرو چیتگر

مرکز خرید و فروش خودرو چیتگر

مرکز خرید و فروش خودرو چیتگر با مساحت تقریبی 15 هکتار واقع در کیلومتر 12 جاده مخصوص کرج (شهید لشکری ) ظرفیت پذیرش 9000 دستگاه خودرو بصورت همزمان را داراست .

 

 

 در این مرکز خدماتی همچون کارشناسی رایگان ، کارشناسی سیار ، صدور قولنامه و … انجام میشود . 

مرکز خرید و فروش خودرو عبدل آباد

مرکز خرید و فروش خودرو پراید آیت الله سعیدی

مرکز خرید و فروش خودرو آیت الله سعیدی با مساحت تقریبی 3.2 هکتار واقع در بزرگراه آیت الله سعیدی ، پاسگاه نعمت آباد ، نرسیده به خیابان سهیل (خلازیر) ، ظرفیت پذیرش بیش از 1500 دستگاه خودرو بصورت همزمان را داراست .

 

اکثر خودرو های پذیرش شده در این مرکز انواع خودروهای سایپا اعم از پراید و تیبا و … میباشد . همچنین کلیه امور انجام شده در این مرکز مانند کارشناسی موتور و بدنه و همچنین صدور قولنامه بصورت کاملا مکانیزه انجام میشود .

مرکز خرید و فروش خودرو شهید دوران

مرکز خرید و فروش خودرو شهید دوران  به مساحت تقریبی 2.5 هکتار واقع در منطقه 13 تهران ، بزرگراه اسبدوانی ، جنب جایگاه سوخت بنزین اسبدوانی به طور میانگین ، هرهفته پذیرای بیش از 2000 خودرو است .

 

 این مرکز در بدو تاسیس به خرید و فروش پژو اختصاص یافت اما امروزه با توجه به تولید شدن انواع خودرو در ایران این محدودیت ها به نوعی برداشته شده است .

 

مرکز خرید و فروش خودرو شهید دوران همچنین مکانیزه است و در این مرکز انواع خدمات کارشناسی موتور ، بدنه و خدمات صدور قولنامه را ارائه میدهند .

مرکز خرید و فروش خودرو خاوران

مرکر خرید و فروش خودرو خاوران به مساحت تقریبی 4هکتار واقع در کیلومتر 15 جاده خاوران  ، به طور میانگین هر هفته میزبان بیش از 2500 خودرو است .

 

 

خرید و فروش انواع خودرو در این مرکز محدودیتی ندارد و همچنین این مرکز نیمه مکانیزاسیون میباشد . 

مرکز خرید و فروش شهید دوران

مرکز خرید و فروش خودرو شهید رجایی

مرکز خرید و فروش خودرو شهید رجایی به مساحت تقریبی یک هکتار واقع در منطقه 20 ، خیابان شهید رجایی ، جنب پل شهید آوینی هر هفته پذیرای نزدیک به 400 خودرو است .

 

 

این مرکز به خرید و فروش خودروهای وانت اختصاص دارد و نیمه مکانیزاسیون است .

مرکز خرید و فروش خودرو عبدل آباد

مرکز خرید و فروش خودرو عبدل آباد واقع در تهران عبدل اباد ، خیابان زلفی پور ، بلوار شکوفه همه روزه پذیرای خریداران و فروشندگان انواع خودروی ایرانی و خارجی است . 

مرکز خرید و فروش خودرو تکین

مرکز خرید و فروش خودرو تکین واقع در جنت آباد ، شاهین ، خیابان سرلشگر شهید غلامرضا مخبری ، در روزهای جمعه پذیرای خریداران و فروشندگان انواع خودرو های ایرانی و خارجی است .

مرکز خرید و فروش خودرو شهید رجایی

کلمات پرجستجو : مرکز خرید و فروش خودرو تهران چیتگر ، مرکز خرید و فروش ماشین چیتگر تهران ، آدرس مرکز خرید و فروش خودرو چیتگر تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو تهران حکیمیه ، مرکز خرید و فروش خودرو خاوران تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو خلازیر تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو خارجی در تهران ، مراکز خرید و فروش خودرو دست دوم تهران ، مرکز خرید و فروش اتومبیل در تهران ، بزرگترین مرکز خرید و فروش خودرو در تهران، بهترین مرکز خرید و فروش خودرو در تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو وانت در تهران ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران رزرو ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران روز ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران رجایی ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران رجایی به وانت بار ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران روزهای کاری ، مراکز خرید و فروش خودرو سواری در تهران ، ساعت کار مراکز خرید و فروش خودرو در تهران ، مراكز خريد و فروش خودرو شهرداري تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو شرق تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو شهر تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو شهرداری تهران ، مرکز خرید و فروش ماشین شرق تهران 

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردم ، معامله خودرو در مراکز خرید و فروش معتبر تهران مزایای بسیاری چه برای فروشندگان و چه برای خریداران خودرو دارد .

 

 

از جمله اینکه میتوانند به طور مستقیم با یکدیگر بر سر قیمت مذاکره کنند ، در صورت توافق به کارشناسان معتبر مرکز مراجعه کنند و پس از تایید سلامت موتوری و بدنه ، خودرو را قولنامه و در پارکینگ مرکز دو قبضه کنند .

 

در ایام هفته نیز برای انجام امور تعویض پلاک و تنظیم سند رسمی به پارکینگ مراجعه کنند . اما اگر به هشدار ها و نکات امنیتی حین معامله دقت نکنید ، ممکن است به افراد سودجو برخورد کنید و سوژه کلاهبرداران شوید . 

ساعات کاری مراکز خرید و فروش خودرو در تهران :

مراکز خرید و فروش خودرو در تهران ، روزهای جمعه از ساعت 8 صبح الی 5 عصر ، پذیرای خریداران و فروشندگان گرامی در آدرس های گفته شده میباشد .

هشدار مهم :

خریداران و فروشندگان خودرودر مراکز خرید و فروش خودرو دقت کنند!

1- امکان فروش خودروهای مشکل دار در این مراکز بسیار بالاست . پیشنهاد میشود اگر در امور خرید خودرو و مسائل فنی و کارشناسی سررشته ای ندارید ، حتما از یک کارشناس مورد اعتماد کمک بگیرید . زیرا در بیشتر موارد ، بعد از خرید خودرو کسی به شکایات خریداران رسیدگی نمیکند 

 

2-به دلیل عدم وجود نظارت دقیق در این بازار ها ، قبل از خرید و فروش خودرو ، حتما موارد ذکر شده در قولنامه را بدقت مطالعه کنید .

 

 

3-در هنگام خرید مطمئن باشید که فروشنده خودرو همان صاحب آن است . به هیچ وجه خودرو را از افراد واسطه و دلال خریداری نکنید .

 

 

4- تفاوت قیمتی زیادی بین خودروهای ارائه شده در این مرکز و نمایشگاه های ماشین و یا سایت های آنلاین خرید و فروش خودرو وجود ندارد . در هر صورت باید خودرو را از فردی خرید کنید که در صورت نیاز بتوانید به وی مراجعه کنید .

کلمات پرجستجو :  مراکز خرید و فروش خودرو تهران صادقیه ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران صبح ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران عبدل آباد ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران عکسها ، مرکز خرید و فروش خودرو غرب تهران ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران فلاح ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران قیمت ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران قیمت مناسب ، مرکز خرید و فروش خودرو تهران کجاست ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران مخصوص ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران منطقه ۲۱، ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران نعمت آباد ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران نقشه ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران نمایشگاه ، مراکز همگانی خرید و فروش خودرو در تهران ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران یکجا ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران یافت آباد ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران یاسینی ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران 2022

4.7/5 - (124 امتیاز)

نظر

  • عطری
    3 , 04 , 1401 در 12:51 ب.ظ

    واقعاً خرید و فروش خودرو در این مراکز راحت هستند ، تنها باید مراقب کلاهبرداری سودجوها باشید . 💙

  • نورداد
    8 , 04 , 1401 در 10:35 ب.ظ

    ممنون از هشدارهایی که دادید
    مطلب مفیدی بود🙏🏻

  • Nima
    8 , 04 , 1401 در 10:37 ب.ظ

    خرید از این مراکز خوبه به شرطی که یه بلدکار با خودت همراه داشته باشی

    • مهرشاد
      9 , 09 , 1401 در 8:55 ب.ظ

      سلام و عرض ادب تعداد 500 دستگاه ماشین لندکروز 2020 و2021 صفر خشک بدون پلاک در دو رنگ مشکی و سفید تحویل تهران قیمت مناسب تمایل به خرید داشتید با این شما تماس بگیرید با سپاس 09360447463

    • حسین
      22 , 08 , 1402 در 2:03 ب.ظ

      ایا این مراکز کارشناس بدنه یا مکانیک خوب داره که ماشیت رو کارشناسی کنه و هزینشو دریافت کنه

  • کریمیان
    8 , 04 , 1401 در 10:38 ب.ظ

    مرکز چیتگر از همشون بزرگتره

    • محمد علی حکیم
      22 , 04 , 1402 در 8:45 ب.ظ

      میشه لطف کنید قیمت های خودرو را مقداری کاهش تا مشتری هم بیشتر علاقه مند به خرید اش باشد.

  • آراز
    8 , 04 , 1401 در 10:39 ب.ظ

    من چند بار از تبریز اومدم تهران ماشین خریدم خیلی راحت بی‌دردسر

    • وحید
      7 , 05 , 1402 در 9:50 ب.ظ

      سلام غیر از روزهای جمعه کدوم پارکینگ روزهای دیگه هم بازه یه پراید میخام بخرم

      • مهیار
        22 , 07 , 1402 در 3:17 ب.ظ

        سلام غیر از روز های جمعه چه مراکز خریدی باز هستند؟

    • جابر
      17 , 07 , 1402 در 9:55 ق.ظ

      سلام از کدوم مرکز خرید، خرید کردین؟؟

    • ناصر
      8 , 12 , 1402 در 4:15 ب.ظ

      سلام همشهری، منم راهنمایی کن، راه وروشش رو بدونم برم ببینم میتونم یه خودرو از اونجا بخرم، ممنون،

  • Fati
    8 , 04 , 1401 در 10:41 ب.ظ

    متاسفانه خیلی گرد و خاک و کثیفی وجود دارد
    خیلی هوا گرم است رسیدگی نمیشود

  • حق جو
    8 , 04 , 1401 در 10:42 ب.ظ

    ممنون از اینکه آدرس هارو گذاشتید راحت پیدا کردیم

  • علیشاهی
    8 , 04 , 1401 در 10:43 ب.ظ

    اکثراً دلال هستند و وقت شمارو می‌گیرند متاسفانه

  • درویش نسب
    8 , 04 , 1401 در 10:44 ب.ظ

    سپاسگزارم از اینکه اینقدر کامل وقت گذاشتید و‌ توضیح دادید

  • کریم رمضانی
    8 , 04 , 1401 در 10:46 ب.ظ

    من از مرکز نعمت آباد پراید خرید کردم راضی بودم ممنون

  • جعفریان
    8 , 04 , 1401 در 11:08 ب.ظ

    خسته نباشید
    ممنون از مقاله خوبتون من دنبال همچین جایی برای خرید فروش خودرو بودم که با این مرکز خرید فروش اشنا شدم

  • غفوری
    8 , 04 , 1401 در 11:09 ب.ظ

    مرکز خرید خودرو واقعا جای مناسبی برای خرید و فروش خودرو میباشد ممنون اطلاعاتتون بسیار کامل بود

  • حمید
    25 , 04 , 1401 در 12:56 ب.ظ

    خیلی ممنون که این اطلاعات دقیق و در اختیار ما میزارین سایتتون فوق العادس من واقعا دنبال جایی بودن که بی دردسر خرید و فروش ماشین کنم که با سایت و مقاله شما اشنا شدم و کارم راحت شده

  • زهرا
    30 , 06 , 1401 در 12:37 ب.ظ

    سلام من اهل یزدم می خواستم بدونم مراکز خرید و فروش فقط در روز جمعه بازند یا نه؟

  • جهانگیر مقصودی
    8 , 08 , 1401 در 11:25 ق.ظ

    سلام وقت بخیر
    اگر از شهر دیگری بخواهیم از تهران خودرو بخریم، نحوه تعویض پلاک در تهران انجام می شود یا در شهر محل سکونت ؟

  • آرمین
    10 , 08 , 1401 در 11:51 ب.ظ

    چجوری میشه توی این مراکز به عنوان دلال کار کرد؟ مجوز و دردسر داره یا هرکسی میتونه این کار رو انجام بده؟

  • محسن
    27 , 01 , 1402 در 10:26 ق.ظ

    باسلام مراکز اعلامی کل ایام هفته باز هستند

  • Shakiba
    7 , 02 , 1402 در 1:06 ب.ظ

    سلام آیا خریدار و فروشنده خانم هم هستند و یا فقط آقایون هستند

  • احمد
    13 , 05 , 1402 در 8:12 ب.ظ

    سلام ببخشبد کدامیک از این پارکینگ ها بیشتر ماشین خارجی برای فروش هست من امروز چیتگر رفتم اکثرا ماشین ایرانی بود

    • ذاکر
      10 , 07 , 1402 در 5:28 ب.ظ

      مرکز خرید و فروش ماشینهای خارجی کدام است

  • گلابتون
    21 , 05 , 1402 در 7:06 ب.ظ

    سلام یه ماشین ۲۰۶ مدل آخر۱۴۰۰ دارم کم کارکرد ۲۱هزارتا سالم و بی خط و خش کجا میتونم راحت تر بفروشم

  • مسعود
    31 , 05 , 1402 در 12:05 ب.ظ

    ایا قیمتها فرق داره با شهرستانها
    کسی میدونه ایا ارزش داره این همه راه بیای ؟؟؟

    • علی سالاری
      8 , 07 , 1402 در 6:35 ب.ظ

      باسلام پراید وانت ۹۵ بدون رنگ وسالم میخام

  • ذاکر
    10 , 07 , 1402 در 5:30 ب.ظ

    مرکز خرید و قروش ماشینهای خارجی کجاست

افزودن دیدگاه