آشنایی با نمایشگاه صنعت ساختمان + تاریخ + آدرس + نمایشگاه آنلاین + تصاویر + ویدیو

نمودار ارزیابی کلی محله

دسترسی های اتوبانی
عالی
دسترسی به مراکز خرید
خوب
آب و هوای محله
عالی
بافت مسکونی
نوساز

آنچه در این مقاله می‌خوانید

کلیدواژه های پر جستوجوی کاربران :

نمایشگاه صنعت ساختمان
زمان برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان
تاریخ نمایشگاه صنعت ساختمان
بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان
آدرس نمایشگاه صنعت ساختمان تهران
نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۱
نمایشگاه صنعت ساختمان تهران
نمایشگاه ساختمان تهران
نمایشگاه صنعت ساختمان hse در
نمایشگاه ساختمان
نمایشگاه صنعت ساختمان pdf
نمایشگاه صنعت ساختمان upvc
نمایشگاه صنعت ساختمان 1401
نمایشگاه صنعت ساختمان 1401 تهران

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان بعنوان مهمترین رویداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه املاک و ساختمان است که همه ساله در کلانشهرهای ایران اعم از تبریز ، شیراز ، تهران و مشهد ، اصفهان  و … برگذار می‌شود . با توجه به اهمیت ساختمان سازی و پیشرفت های چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در این حوزه ، شرکت های داخلی و خارجی بسیاری در حوزه صنعت ساختمان در این نمایشگاه ها شرکت می‌کنند . برای افرادی که با قوانین و مقررات عمومی نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان آشنایی ندارند و یا قصد شرکت در این رویداد را دارند و نمی دانند که نمایشگاه برای حضور چه گروه هایی مناسب است در این مطلب قصد دارم تا شمارا با اطلاعات کامل و دقیق نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ایران آشنا کنم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید

نمایشگاه صنعت ساختمان

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۱ :

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران به عنوان بزرگترین نمایشگاه برگزار شده این حوزه شناخته می‌شود که همه ساله در ماه مرداد و محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود . شرکت کنندگان داخلی و خارجی بسیاری از ده ها کشور جهان برای ارائه خدمات و محصولات جدید خود در این نمایشگاه شرکت می کنند . امسال نیز نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۵ مرداد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کجاست ؟

نمایشگاه بین المللی تهران در شمال تهران و شمال غربی منطقه 3 شهرداری تهران واقع شده است . این مجموعه از سمت شمال با منطقه 1 و محله ولنجک ، از سمت غرب با منطقه 2 و محله سعادت آباد ، از سمت جنوب با مجموعه ورزشی انقلاب و محله آرارات و در نهایت از سمت شرق با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و محله امانیه همسایه است .

نقشه نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان :

مساحت بالای مجموعه نمایشگاه بین المللی تهران  باعث شده تا در هنگام ورود به این مجموعه عظیم نمایشگاهی ، نیاز داشته باشید که جای گذاری سالن هارا از روی نقشه بیابید تا در این مجموعه عظیم سردرگم نشوید ! زیرا نمایشگاه بین المللی تهران دارای 38 سالن نمایشگاهی است و بهتر است که مراجعان قبل از ورود به این مجموعه ، سالن مد نظر خودرا از روی نقشه بیابند و از درب نزدیک به همان سالن وارد نمایشگاه شوند

مشخصات کلی بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران :

تاریخ آغاز نمایشگاه : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱

تاریخ پایان نمایشگاه : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

مکان برگزاری : بزرگراه شهید چمران – خیابان سئول – محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

برگزار کننده : اتاق تعاون ایران

شماره تماس نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران :

 

 

تلفن تماس : ۰۲۱۵۴۹۴۳

پست الکترونیکی: info@iranconfair.ir

ساعات بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان :

علاقه مندان گرامی می توانند در روزهای برگزاری نمایشگاه از ۹ صبح تا ۴ عصر از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران دیدن کنند .

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان :

برای ثبت نام و شرکت در این رویداد بین المللی می بایست از طریق وب سایت رسمی نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اقدام به تکمیل فرم ثبت نام کنید . ثبت نام در نمایشگاه صنعت ساختمان معمولاً از یک ماه قبل از برگزاری نمایشگاه آغاز می شود و مدت محدود ادامه پیدا می کند . لازم به ذکر است که قطعی شدن ثبت نام در این نمایشگاه منوط به رسیدن به مرحله اعلام جانمایی است . بنابراین شرکت کنندگان برای قطعی شدن ثبت نام در این نمایشگاه باید تمامی مراحل را تا آخرین قسمت ادامه دهند

اهداف نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران :

همانطور که میدانید ، علت اصلی برگزاری نمایشگاه بین المللی در سطح کشور دستیابی به اهداف خاصی است که برگزار کنندگان از قبل برای آن برنامه ریزی کردند . برنامه ریزی هایی که انجام آنها نتایج و دستاوردهای مطلوبی را برای صنعتگران حوزه ساختمان به ارمغان خواهد آورد ‌. از جمله اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • معرفی تجهیزات روز و برترین متد صنعت ساختمان
  • شناسایی جریان جدید در سطح بازارهای داخلی و خارجی
  • افزایش سودآوری و رشد صنایع توسعه صنعت ساختمان
  • گسترش فعالیت‌های فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی
  • شناسایی نمایندگان جدید به جهت همکاری در فروش محصولات و خدمات
  • ارزیابی تقاضای محصولات و خدمات ساختمانی
  • جذب نمایندگان فروش جدید
  • جذب سرمایه‌گذاران داخلی و بین المللی
  • شناخت فرصت های صادرات محصولات و خدمات
  • رشد بازاریابی صنایع ساختمانی در سطح بین المللی

شرکت کنندگان نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران :

همان‌طور که می‌دانید برگزاری هر نمایشگاه مستلزم رعایت قوانین و چارچوب های آن نمایشگاه است برای مثال در نمایشگاه صنعت ساختمان تنها گروه های ارائه دهنده خدمات و محصولات ساختمانی حق شرکت در نمایشگاه را دارند . گروه های شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان عبارتند از :

  • تکنولوژی و نرم افزار های مربوط به صنعت ساختمان
  • مشاوران و پیمانکاران
  • سازندگان و معماران
  • آسانسور و بالابر
  • ابزار آلات تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی
  • انواع سنگ های ساختمانی
  • انواع کفپوش کاشی ، سرامیک ، پارکت
  • تجهیزات و لوازم ایمنی کار
  • مصالح پایه ساختمانی
  • انواع لوازم درب و پنجره
  • محصولات بهداشتی ساختمان
  • قطعات پیش ساخته
  • انواع درب های اتوماتیک
  • انواع لوله و اتصالات
  • انواع محصولات شیمیایی ( رنگ و رزین ، چسب و عایق ها )
  • کالای خانه و آشپزخانه
  • لوازم حمام و سونا
  • انواع پوشش سقف و دیوار
  • تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

مشخصات نمایشگاه بین‌المللی تهران :

نمایشگاه بین المللی تهران در زمینی بالغ بر 850 هزار متر مربع ساخته شده است که این فضای وسیع ، شامل بخش های زیر میشود :

 

– 38 سالن نمایشگاهی مجموعا به مساحت 120 هزار متر مربع

 

– فضای باز نمایشگاهی به مساحت 35 هزار متر مربع

 

– محوطه فضای سبز به مساحت 220 هزار متر مربع

 

– مسیر های دسترسی به سالن ها ، 210 هزار متر مربع

 

– مسجد حضرت ابراهیم به مساحت 1200 متر مربع

 

الباقی مساحت نمایشگاه بین المللی تهران به پارکینگ ها و مسیرهای ورودی این مجتمع اختصاص یافته است

مسیر های دسترسی به پارکینگ های نمایشگاه صنعت ساختمان :

 

مسیرهای دسترسی به نمایشگاه به مبدا مراجعین بستگی دارد . از این رو تصمیم گرفتم تا در ادامه این مطلب درب های ورودی و پارکینگ های نمایشگاه را خدمت شما عزیزان معرفی کنم :

 

درب شمالی نمایشگاه بین المللی تهران :

این ورودی در قسمت شمالی نمایشگاه یعنی از سمت بزرگراه چمران برای خودرو و عابرین پیاده قابل دسترسی است .

 

پارکینگ طبقاتی شماره 1 از مسیر چمران جنوب _ بعد از پمپ بنزین – مسیر کنار گذر و پارکینگ طبقاتی شماره 2 از مسیر خیابان یمن – خیابان رشید فضل الله قابل دسترسی برای بازدید کنندگان محترم هستند . ورودی شمالی مخصوص پیاده نیز از پل عابرپیاده نرسیده به چهارراه پارک وی میباشد .

 

درب جنوبی نمایشگاه بین المللی تهران :

برای سهولت بیشتر در دسترسی عموم مردم به نمایشگاه بین المللی تهران همچنین دو درب در جنوب و جنوب غربی این مجموعه برای مراجعین تعبیه شده است :

 

درب جنوب غربی نمایشگاه بین المللی تهران :

این درب بعنوان راحت ترین مسیر دسترسی به سالن های خلیج فارس ، میلاد و سالن های 35 ، 38 ، 40 ، 41 شناخته میشود . مسیر ورودی این درب از سمت بزرگراه نیایش – خیابان سئول شمال – جاده اختصاصی نمایشگاه است که از ورودی اول به پارکینگ جنوبی نمایشگاه منتهی میشود .

 

 

 درب اصلی نمایشگاه بین المللی تهران :

این ورودی بعنوان درب اصلی نمایشگاه برای مراجعین و غرفه داران شناخته میشود چرا که تنها درب ورودی با امکان عبور و مرور خودرو ها به داخل نمایشگاه است و درست روبروی باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب قرار دارد . همچنین در مجاورت سالن های 7 ، 8 ، 9 و 27 نمایشگاه قرار گرفته است

دسترسی به نمایشگاه صنعت ساختمان با مترو و brt :

اگر با خودروی شخصی به نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه میکنید ، میتوانید از مسیر های گفته شده در بالا خود را به پارکینگ های نمایشگاه برسانید و پس از پارک خودرو در پارکینگ به سالن ها مراجعه کنید . اما برای آن دسته از دوستانی که میخواهند با مترو و اتوبوس خود را به نمایشگاه برسانند نیز مسیر هایی وجود دارند که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم :

نمایشگاه بین المللی تهران با مترو :

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای سفرهای درون شهری خود ، مترو را ترجیح میدهید باید به شما بگویم که برای مراجعه به نمایشگاه تهران باید ابتدا خود را به ایستگاه های متروی تجریش ، شهید صدر و یا حقانی برسانید و پس از آن با اتوبوس یا تاکسی خود را به نمایشگاه برسانید .

نمایشگاه بین المللی تهران با BRT :

روش دیگری که میتوانید خود را به نمایشگاه برسانید و دردسر کمتری دارد و به نوعی مستقیم هم حساب میشود این است که خود را با خط 4 سامانه brt معروف به سامانه افشار که از ترمینال جنوب آغاز و به پایانه افشار ختم میشود به ایستگاه نمایشگاه برسانید و سپس از مسیر پیاده رو وارد نمایشگاه شوید .

سخن آخر

امیدوارم که توانسته باشم در این مطلب به اطلاعات کامل و مفیدی را در مورد شرکت در این رویداد و بازدید از آن به شما همراهان گرامی ۰۲۱هوم ارائه دهم . در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و استعلام آخرین اخبار به سایت برگزارکننده نمایشگاه مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در این مطلب تماس حاصل فرمایید . در پایان از شما دعوت می کنم تا با شرکت در نظرسنجی و ثبت امتیاز برای این مطلب ، مارا برای ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان یاری کنید . همچنین می توانید سوالات و تجربیات خود را در مورد نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در قسمت نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید .

سوالات متداول :

نمایشگاه صنعت ساختمان یکی از بزرگترین رویداد های نمایشگاهی ایران به شمار می رود که همه ساله شرکت کنندگان بسیاری را از سراسر جهان و ایران گرد هم می‌آورد.

نمایشگاه صنعت ساختمان هر سال در ماه مرداد برگزار می شود . نمایشگاه امسال نیز از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران واقع در انتهای بزرگراه چمران شمال برگزار می شود .

تمامی گروه های مربوط به حوزه ساختمان و املاک در این نمایشگاه شرکت می‌کنند . برای دسترسی به لیست شرکت کنندگان نمایشگاه صنعت ساختمان باید به سایت برگزار کننده رویداد مراجعه کنید .

میدونستید میتونید با ثبت دیدگاهتون مقاله را تکمیل کنید ؟

4.6/5 - (129 امتیاز)

نظر

  • خیام
    20 , 05 , 1401 در 1:50 ب.ظ

    آیا ۰۲۱هوم هم امسال در نمایشگاه حضور داره ؟؟؟

  • بی نام
    20 , 05 , 1401 در 1:51 ب.ظ

    یه سوال داشتم آیا این نمایشگاه بصورت آنلاین هم برگزار میشه ؟؟؟

  • مجید یحیوی
    20 , 05 , 1401 در 1:53 ب.ظ

    آیا نمایشگاه تمدید هم میشه ؟؟؟

  • محمد ظریفی
    20 , 05 , 1401 در 1:54 ب.ظ

    آشنایی با هر نقطه از تهران با شما آسونتر شده ، ممنونم از 021home

  • سعیدی راد
    20 , 05 , 1401 در 1:59 ب.ظ

    آدرس نمایشگاه بین‌المللی کجاس و همایش بعدی کی برگزار میشه ؟

  • آرتا
    20 , 05 , 1401 در 2:26 ب.ظ

    واقعا مقاله کامل و دقیق بود سپاس از ۰۲۱هوم

  • فهیمه
    20 , 05 , 1401 در 2:28 ب.ظ

    واقعا از سرار جهان برای برگزاری میان ؟ من فکر کردم فقط ایرانین

  • ناصری
    20 , 05 , 1401 در 2:29 ب.ظ

    نمایشگاه صنعت ساختمان کلا یه حال هوای دیگه ایی برای من داره 😁

    • مرادی
      4 , 01 , 1402 در 2:58 ق.ظ

      خسته نباشید بنده قصد دارم مرداد ماه غرفه بگیرم
      ممنون میشم راهنمایی کنید

  • حمیدیان
    20 , 05 , 1401 در 11:52 ب.ظ

    نمایشگاه صنعت ساختمان واقعا جذاب و بی نظیر بود

  • سمیرا
    20 , 05 , 1401 در 11:54 ب.ظ

    ممنون از ۰۲۱ هوم بخاطر اینکه اطلاعات کاملی از نمایشگاه صنعت ساختمان در اختیارمون قرار داد

افزودن دیدگاه