هتل اسپیناس پالاس کجاست؟ | آشنایی با لوکس ترین هتل تهران | لوکیشن + آدرس ☑

ارسالی کاربران گرامی :
اولین عکس رونالدو با پراید همیشه در صحنه در تهران 🙂

هتل اسپیناس پالاس کجاست؟

آدرس : تهران ، سعادت آباد ، ميدان بهرود ، خیابان عابدی ، خيابان 33 ، شماره 21 ، هتل اسپيناس پالاس

لوکیشن گوگل

لینک لوکیشن نشان

لوکیشن بلد

عبارات پرجستجو : هتل اسپیناس پالاس ، هتل اسپیناس پالاس ، رستوران اسپیناس پالاس ، مالک هتل اسپیناس پالاس ، کافه هتل اسپیناس پالاس ، رستوران هتل اسپیناس پالاس تهران ، سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس ، کافه اسپیناس پالاس ، اسپیناس پالاس آدرس ، اسپیناس پالاس امکانات ، اسپیناس پالاس به چه معناست ، اسپیناس پالاس بزرگترین ، هتل اسپیناس پالاس برای کیست ، هتل اسپیناس پالاس با مترو ، هتل اسپیناس پالاس برای عروسی ، هتل اسپيناس پالاس بهترین هتل تهران ، هتل اسپیناس پالاس پارکینگ دارد 

آشنایی کلی و مختصر با مجموعه هتل اسپیناس پالاس

یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره تهران که در ارائه انواع خدمات پیش سازی میکند ، مجموعه هتل های اسپیناس پلاس میباشند که در بهترین محله سعادت آباد منطقه ۲ تهران در قسمت شمالی آن قرار دارد. هتل اسپیناس پالاس به دلیل قرار گرفتن در شمال غرب تهران و قسمت لوکس نشین منطقه ۲ از طراحی منحصر به فرد و متفاوتی برخوردار است . از نظر صاحب نظران دکوراسیون داخلی دوران معاصر این هتل یکی از باشکوه ترین و زیباترین اثر های ساخته شده و دکوراسیون شده است که می‌تواند تمام سلایق در تمام سنین را مجذوب خود بکند. زیبایی چشم نواز و منحصر به فرد این هتل مخصوص به دکوراسیون داخلی اش نیست بلکه این نمای بیرون ساختمان هم بسیار زیبا و عظیم و چشم نواز است که در تهران دیده می شود. طبق نظر سنجی ها و نظرخواهی ها از مسافران و مشتریان مخصوص هتل اسپیناس پلاس به این نتیجه رسیده ایم که تمام خدمات مورد نیاز یک فرد برای اقامت در محلی آرام و دلچسب را فراهم می کند و همین سبب شهرت و رضایت فراوان هتل شده است.

عبارات پرجستجو :  هتل اسپیناس پالاس پارکینگ ، هتل اسپیناس پالاس پنج ستاره تهران ، پارکینگ اسپیناس پالاس ، اسپیناس پالاس تهران ، اسپیناس پالاس تالار ، اسپیناس پالاس تهران رستوران ، اسپیناس پالاس تهران کجاست ، هتل اسپیناس پالاس جدید تهران ، جشن تولد در هتل اسپیناس پالاس ، جاهای دیدنی هتل اسپیناس پالاس ، جایگاه کنسرت هتل اسپیناس پالاس ، اسپیناس پالاس یعنی چه ، هتل اسپیناس پالاس چند طبقه است ، هتل اسپیناس پالاس شبی چنده ، چگونه با مترو به هتل اسپیناس پالاس برویم ، چجوری برم هتل اسپیناس پالاس ، هتل اسپیناس پالاس خرید ، خدمات هتل اسپیناس پالاس ، خدمات هتل اسپیناس پالاس تهران ، اسپیناس پالاس در تهران 

تاریخچه هتل اسپیناس پالاس :

هتل اسپیناس پالاس در دی ماه سال ۹۴ با حضور معاون اول رئیس جمهور وقت ایران ( اسحاق جهانگیری ) افتتاح شد . این هتل مجموعا دارای ۲۰ طبقه است که ۴۰۰ اتاق و سوییت و تعداد ۱۴ سالن گردهمایی با ظرفیت های ۲۰ الی ۱۵۰۰ نفر را در خود جای داده است .

عبارات پرجستجو : هتل اسپیناس پالاس در تهران ، تالار اسپیناس پالاس در تهران ، رستوران اسپیناس پالاس در تهران ، هتل اسپیناس پالاس در سعادت آباد ، هتل اسپیناس پالاس در ایران ، آدرس اسپیناس پالاس در تهران ، ادرس هتل اسپیناس پالاس در تهران ، اسپیناس پالاس رستوران ، ، اسپیناس پالاس سعادت آباد ، رستوران اسپیناس پالاس سعادت آباد ، کافه اسپیناس پالاس سعادت آباد ، تالار اسپیناس پالاس سعادت آباد ، هتل اسپیناس پالاس سالن عروسی ، رستوران اسپیناس پالاس طبقه ۲۱ ، اسپیناس پالاس ظرفیت سالن 

امکانات عمومی هتل اسپیناس پالاس :

استخر سرپوشیده اینترنت در اتاقها پارکینگ رایگان تاکسی سرویس ۲۴ ساعته سالن های کنسرت سالن های ورزشی

مسیر هتل اسپیناس پالاس تهران :

شهرک پرواز سعادت آباد، میدان بهرود، بلوار عابدی ،انتهای خیابان سی و نهم برای رفتن به هتل اسپیناس پالاس تهران باید به سعادت آباد انتهای اتوبان یادگار امام رفته و داخل بلوار پیام به پیچید و تا میدان بهرود ادامه دهید از آنجا خیلی سریع و راحت به خیابان عابدی و سپس خیابان ۳۳ می رسید. تاکسی های خطی سعادت آباد هم در میدان صنعت، آرژانتین و آزادی هستند و شما با خط مترو ۷ تهران یا با اتوبوس می توانید به ایستگاه میدان صنعت بروید و از آنجا با تاکسی های خطی به سعادت آباد برسید.

انواع سوییت های هتل اسپیناس پالاس :

در واقع سوییت ها چیزی فراتر از یک اتاق معمولی هستند و سوییت های هتل اسپیناس پالاس  در این زمینه حرف های زیادی برای گفتند دارند در ادامه انواع سوییت های هتل اسپیناس تهران  را برای شما نام میبرم :

1- سوئیت جونیور

2- سوئیت رویال

3- سوئیت پرزیدنت

4-سوئیت پرزیدنت پلاس

5-سوئیت اسکای

عبارات پرجستجو : ، هتل اسپیناس پالاس عکس ، هتل اسپیناس پالاس عروسی ، هتل اسپیناس پالاس تهران عکسها ، عروسی اسپیناس پالاس ، اسپیناس پالاس کجاست ، هتل اسپیناس پالاس کنسرت ، هتل اسپیناس پالاس کافه ، لابی اسپیناس پالاس ، اسپیناس پالاس معنی ، هتل اسپیناس پالاس مال کیست ، هتل اسپیناس پالاس متعلق به کیست ، هتل اسپیناس پالاس مسیر ، هتل اسپیناس پالاس مکان ، اسپیناس پالاس نقشه ، هتل اسپیناس پالاس نظرات ، هتل اسپیناس پالاس نقشه ، هتل اسپیناس پالاس تهران نقشه ، نقشه اسپیناس پالاس تهران ، اتاق عروس و داماد هتل اسپیناس پالاس ، هتل و رستوران اسپیناس پالاس ، اسپیناس پالاس هتل ، اسپیناس پالاس هتل آدرس ، هتل اسپیناس پالاس 5 ستاره تهران

خدمات پذیرایی از میهمانان هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد

یکی از قانون ها و سرلوحه های ارائه خدمات هتل اسپیناس پذیرایی خوب و جلب رضایت مشتریان خود است و اکثراً مدیریت هر قسمت را بر عهده شخص متخصصی قرار داده اند.و بهترین خدمات هتل در قسمت کافی شاپ ها و رستوران های هتل گذاشته شده است.

 

رستوران دیبا :

 

دکوراسیون و آراستگی و یکپارچگی معماری و ساختار خارق العاده این رستوران چیزی است که با وارد شدن به آن توجه شما را به خود جلب می‌کند و البته در چنین مکانی از شما با منوی غذا های سنتی ایرانی فوق العاده باکیفیت پذیرایی میشود که مشتریان پایه ثابت این رستوران دمنوش های معروف اش را به دوستان خود معرفی می کنند.

رستوران لاتون :

 اگر در شهر تهران به دنبال غذاهای فرنگی با کیفیت در مکانی لوکس و لاکچری هستین می توانید به رستوران لاتون در هتل اسپیناس پالاس بروید صندلی های فیروزه رنگه این رستوران بسیار برای مشتریان جذاب و دلنشین است و منوی رستوران لاتون که از انواع غذاهای گوشتی، دریایی و دسر و شیرینی هایی که به دست بهترین سرآشپز ها پخت می شود را به شما مشتریان خود ارائه می دهد.
 

کافه سان ست :

 پیشنهاد ما برای صرف یک عصرانه با دوستان خود با نمای چشم اندازه شهر تهران کافه سان ست در هتل اسپیناس پالاس است که می توانید به آن مراجعه کنید. که در قسمت لابی هتل قرار گرفته است و بالکن این مجموعه نمای ۳۶۰ درجه از شهر تهران را به شما می دهد و یکی دیگر از ویژگی های بارز این کافه داشتن منوی با کیفیت است که شامل انواع دسرها و شیرینی های خوشمزه است. در کنار صرف غذا و دسر خود می توانید از موسیقی زنده هم لذت ببرید‌
 

اسکای لانژ :

در پنت هاوس هتل اسپیناس پلاس یعنی طبقه بیستم کافه رستوران اسکای لانژ قرار دارد که شما بر بام تهران می نشینید و از منوی متفاوت این کافه رستوران در زمینه مختلف غذاهای: فرنگی،ایرانی، ژاپنی و…. لذت ببرید.

اتاق های هتل اسپیناس پالاس :

اتفاقا هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد در بخش اتاق ها که در واقع اصلی ترین عامل مراجعه مشتریان به هتل ها هستند ، بهترین عملکرد را ارائه داده است . در ادامه به معرفی انواع اتاق های هتل اسپیناس پالاس میپردازیم :

 

اتاق های بیزینس :

 از آنجایی که اتاق مورد علاقه خودم در بین اتاق های این هتل ، اتاق بیزینسی این هتل است در ابتدا به معرفی این قسمت میپردازم . هتل های خاصی در شهر های مختلف ایران وجود دارند که امکانات مطلوب سفرهای کاری رابه مشتریان خود ارائه میدهند . این هتل هم در یکی از بهترین نقاط منطقه 2 شهرداری تهران ، اتاق هایی با معماری متفاوت مانند پنجره های قدی که با دریافت حداکثر نور و ویو ، فضا را به شکل مطلوبی برای انجام امور اداری آماده میکند را ارائه میدهد . در این اتاق ها امکاناتی همچون :
میزکار و اینترنت wifi رایگان
سرویس چای و قهوه رایگان
صبحانه سلف سرویس رایگان
حمام و سرویس بهداشتی مجهز
میزکار و تلویزیون 55 اینچ
مینی بار و یخچال
و صندوق امانات را دارا هستند .

اتاق رویال خانوادگی :

در ادامه هم میخواهم یکی از بهترین اتاق های این هتل برای مسافرت های خانوادگی را به شما معرفی کنم ، در سفرهایی که تعدادتان بیشتر از 2 نفر است میتوانید از اتاق های خانوادگی رویال استفاده کنید  . دلیل استفاده از این اتاق فضای آن است که 45 متر مربع مساحت دارد و میتواند نیاز های یک خانواده کم جمعیت را برآورده کند . این اتاقها هم امکاناتی نظیر :

میزکار و اینترنت wifi رایگان
سرویس چای و قهوه رایگان
صبحانه سلف سرویس رایگان
حمام و سرویس بهداشتی مجهز
میزکار و تلویزیون 55 اینچ
مینی بار و یخچال
و صندوق امانات را دارا هستند .

اتاق بالکن دار رویال خانوادگی :

این اتاق ها در واقع همان اتاق های رویال خانوادگی با فضای اضافی یک بالکن 5 متری هستند که ویو آن ارتفاعات البرز را میبیند و در آن هم امکانات دسته های قبلی مانند :

میزکار و اینترنت wifi رایگان

سرویس چای و قهوه رایگان
صبحانه سلف سرویس رایگان
حمام و سرویس بهداشتی مجهز
میزکار و تلویزیون 55 اینچ
مینی بار و یخچال
و صندوق امانات اراِه میشود .

اتاق دبل استاندارد :

 

این دسته از اتاق های هتل اسپیناس پالاس همانطور که از نامش پیداست دارای یک تخت دو نفره در یک فضای 35 متری مجهز به میزکار و اینترنت wifi رایگان ، سرویس چای و قهوه رایگان

صبحانه سلف سرویس رایگان، حمام و سرویس بهداشتی مجهز، میزکار و تلویزیون 55 اینچ، مینی بار و یخچال و صندوق امانات هستند .

اتاق توئین استاندارد :

اتاق های توئین نیز در دسته اتاق های استاندارد قرار میگیرند و حتی مساحت آنها نیز برابر 35 متر است با این تفاوت که اتاق های توئین دارای دو تخت سینگل یا همان مجزا هستند و امکانات این دسته نیز مانند دسته های قبلی میباشد .

مزایا و معایب هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد :

مزایا :

رمپ در ورودی هتل و قسمت های دیگر 

خارج از محدوده ترافیک بودن هتل

 اقامت رایگان برای کودکان زیر دو سال

 اقامت با هزینه نیم بها برای کودکان بین ۲ تا ۷ 

اینترنت در اتاق ها و لابی

 مجهز بودن اتاق ها به چای ساز، قهوه ساز و کاپوچینوساز 

مجهز بودن اتاق ها به تلویزیون ال سی دی

 داشتن منظره زیبا از کوه و کل تهران 

مجهز بودن اتاق ها به صندوق امانات

معایب :

عایق صوتی نبودن اتاقها

نداشتن سرویس های بهداشتی ایرانی در اتاق ها

سخن آخر :

اسپیناس پالاس از بهترین هتل های ایران است و اقامت در آن بسیار لذت بخش است . امیدوارم که توانسته باشم در این مطلب شمارا با این هتل آشنا کنم . برای آشنایی بیشتر با مناطق و محله های تهران میتوانید از سایر مطالب 021هوم استفاده کنید . نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت دیدگاه هخا با ما در میان بگذارید .

میدونستید میتونید با ثبت دیدگاهتون مقاله را تکمیل کنید ؟

3.7/5 - (3 امتیاز)

نظر

  • بهرامی
    24 , 04 , 1401 در 9:37 ب.ظ

    سلام خسته نباشید
    هتل اسپیناس جزو یکی از لوکس ترین هتل های تهران میباشد که امکانات خوبی نیز دارد
    اطلاعاتتون درمورد این هنل بسیار کامل و مفید بود

  • محسنی
    24 , 04 , 1401 در 9:41 ب.ظ

    سلام روز بخیر
    هتل اسپیناس امکانات بسیار خوب و مجهزی دارد،
    فقط یک سوال داشتم اینکه تقریبا قیمت یک شب موندن در این هتل چقدر در میاد؟

  • امید فتحی
    24 , 04 , 1401 در 9:43 ب.ظ

    اتاق های هتل اسپیناس تفریبا چند متری هستند و دارای حداقل دو اتاق خواب هستند؟

  • سبحان
    24 , 04 , 1401 در 9:44 ب.ظ

    خیلی ممنون از اطلاعات خوبتون مقاله تون بی نظیر و بی نقص بود👌

  • مجتبی
    24 , 04 , 1401 در 9:46 ب.ظ

    رستوران هتل اسپیناس غذاهای بسیار خوشمزه با کیفیت بالایی دارد همچنین کافه های این هتل هم خیلی لاکچری هستند

  • بابک
    28 , 11 , 1401 در 12:39 ب.ظ

    هتل اسپیناس پالاس کجای سعادت آباد هستش ؟

  • میلاد
    28 , 11 , 1401 در 12:40 ب.ظ

    چطور باید اتاق در هتل اسپیناس پالاس رزرو کرد ؟

  • فریما
    28 , 11 , 1401 در 12:41 ب.ظ

    اسپیناس پالاس چند طبقست؟

  • صادق
    28 , 11 , 1401 در 12:42 ب.ظ

    شرایط و قوانین اسپیناس پالاس برای خردسالان چطوریه ؟

  • مجتبی
    28 , 11 , 1401 در 12:44 ب.ظ

    پذیرایی هتل اسپیناس پالاس چطوریه ؟

  • پدرام
    28 , 11 , 1401 در 12:46 ب.ظ

    هتل اسپیناس پالاس واقعا یکی از بهترین هتل های تهران هستش ، امیدوارم سازندش فعالیتشونو بیشتر کنه

  • حسین
    28 , 11 , 1401 در 12:47 ب.ظ

    قیمت هتل اسپیناس پالاس از چقدر شروع میشه ؟

  • حسن
    28 , 11 , 1401 در 12:48 ب.ظ

    گرون ترین سوئیت هتل اسپیناس پالاس چقدره قیمتش ؟

  • بابک
    28 , 06 , 1402 در 6:35 ق.ظ

    هتل اسپیناس پالاس بخاطر رونالدو چخبررررررر شده من هم دنبال آدرس و لوکیشنش برای میهمانمون بودم که خدارو شکر پیدا کردم ولی عجیب شلوغ و امنیتی بود

  • صادق
    28 , 06 , 1402 در 6:36 ق.ظ

    آدرس هتل اسپیناس پالاس کجاست دقیقا؟ بالای سعادت آباده درسته؟

افزودن دیدگاه