همکاری با ما

۰۲۱ هوم ، اولین پلتفرم جامع خدمات ساختمان در ایران مجموعه ای متشکل از نیروی جوان ، متعهد و خلاق که با هدف : – افرایش کیفیت خدمات ، تسریع در انجام امور و کاهش هزینه ها در صنعت ساختمان  از سال 1396و با شعار : انتخابی درست ، برای تصمیمی هوشمند – فعالیت خود را آغاز کردند

لذت تکرار صدای پیامک واریزی!

امروزه نحوه جذب مشتری چالش برانگیزترین مسئله در میان ارائه دهندگان خدمات ، کسب و کار ها و فروشندگان است.

 

ما اینجا در تلاشیم تا با همراهی یک تیم متخصص در صنعت ساختمان جامع ترین نقشه راه را برای دریافت مشتری و افزایش درآمد مشترکین از طریق دیجیتال مارکتینگ ارائه دهیم .

مخصوص مشاوران املاک حرفه ای

پس از ثبت نام و ساخت حساب کاربری ۰۲۱ هوم از بخش منو ، علاوه بر فعال شدن بسته هدیه آغازین ، امکان ثبت اطلاعات فردی و پروژه های کاری شما در رتبه نخست نتایج گوگل فراهم میشود که این خدمت تخصص ماست!

 

 

با ثبت اطلاعات مرتبط در دسته بندی آگهی های املاک ۰۲۱ هوم ، هزینه های تبلیغات خود را تا ۹۰٪ کاهش دهید و همیشه در بازار پر بازدید و تخصصی گوگل حضور داشته باشید .

تخصصتو ارائه بده !

متخصصان ساختمانی ، پیمانکاران و همه‌ی همکارانی که در ساخت و تکمیل یک خانه رویایی فعالیت میکنید ، شما میتوانید با ساخت حساب کاربری در پنل متخصصان «۰۲۱هوم» و ثبت آگهی ، بصورت آنلاین کسب و کار خود را در معرض دید هزاران مشتری وب از سراسر کشور عزیزمان ، معرفی کنید و درآمد خود را تا چندین برابر افزایش دهید .

فروشگاه آنلاینتو بساز !

هرگونه کالا و مصالحی که در کامل شدن یک خانه رویایی از #پیتاکلید نقش دارند . فروشگاه اینترنتی محصولات خود را در بازار بزرگ «۰۲۱هوم» بسازید و با ارائه بهترین کیفیت و تخفیفات دوره ای و همچنین با همکاری بازاریابان درصدی ، فروش خود را تا چند برابر افزایش دهید . 

 

 

همه چیز از مصالح و ابزار و تجهیزات گرفته تا ریز ترین اجزای خانه و آشپزخانه اینجا فروخته می‌شود .

چرا « ۰۲۱ هوم » ؟

اولین قانون ما برای همکاری با «مشاوران ، پیمانکاران و فروشندگان» ، بیان صداقت تحت هر شرایطی است


زیرا مهم‌ترین سرمایه‌‌ی هر کسب و کاری ، مشتریان وفادار و اعتمادشان به آن مجموعه است .

این طرح در قالب آموزش مفاهیم املاک ، نکات حقوقی ، معماری و دکوراسیون به زبان ساده با همکاری تیم مجله «۰۲۱هوم» در راستای افزایش سطح آگاهی مشتریان و جلوگیری از ضرر و زیان های احتمالی راه اندازی شده است.

در «۰۲۱ هوم» تمامی فرآیند ساخت خانه‌ی رویایی‌تان از مرحله‌ی خرید زمین ، انتخاب سازنده و تیم عمرانی ، تهیه مصالح و کالای ساختمانی تا طراحی و دیزاین نهایی ساختمان را مطابق سلیقه‌ی خود انجام دهید.

«۰۲۱هوم» دارای بزرگترین شبکه‌ی زنجیره ای مشاوران و دپارتمان املاک، شرکت های فنی مهندسی ، پیمانکاران ساختمانی و فروشندگان مصالح و کالای ساختمان است .

تمام سعی همه‌ی ما اعضای مجموعه فراهم نمودن مسیری امن و شفاف و متنوع است ، ما همکاران و کارمندان بخش های مختلف شرکت ، با تعصب به قوانین مجموعه پایبندیم و عضوی از خانواده‌ی بزرگ «۰۲۱هوم» هستیم .

تمام سعی ما بر این بوده تا با برقراری ارتباط با بهترین نوآوران ساختمان و مشاغلی که نیار هر ساختمان است بتوانیم بازارمتنوع و با کیفیتی را برای کاربران این صنعت فراهم کنیم ، همچنین کارشناسان ما با بهره گیری از هوش مصنوعی ، تمامی اطلاعات صنعت ساختمان و املاک را جمع‌آوری میکنند و پس از تحلیل و بررسی آمار ، آنها را بصورت طبقه بندی شده به کاربران ارائه میدهند. این ویژگی امکان مقایسه سریع و نتیجه گیری آسان را برای کاربران فراهم میسازد.

سیاست کلی مجموعه‌ی ما ارتباط مستقیم مشتری با سرچشمه‌ی خدمات ساختمان (سازنده ، تولید کننده و…) به منظور حذف واسطه ها و کاهش دلالی افراد سودجو است.

حتما شما هم تابحال عبارت آل این وان یا «همه در یک» را شنیده اید ، مفتخریم که بعنوان «بزرگترین توسعه دهنده صنعت ساختمان و املاک در کشور» ، کامل‌ترین خدمات را در این حوزه ارائه دهیم.

پشتیبانی مادام العمر

 


«۰۲۱ هوم» هفت روز هفته آماده دریافت نظرات ، انتقادات ، پیشنهادات و پیگیری امور مشترکین خود و هچنین ارائه مشاوره‌ به آنها است .

همکاری در پروژه استارتاپ

اگر در هر کدام از زمینه های مربوط به پروژه‌ های استارتاپی و تیم ورک ، سابقه‌ی فعالیت دارید یا علاقه به همکاری با ما در زمینه های تولید محتوا ، طراحی وب ، فیلم برداری و عکسبرداری ، پشتیبانی و سایر حوزه های دیجیتال مارکتینگ را دارید ، « ۰۲۱ هوم » از شما دعوت میکند تا در فضایی پر از انرژی و دوستانه با ما همکاری کنید .