آشنایی با مرکز خرید پارسه اردستانی + هایپرمی + مسکونی + تجاری + املاک + تصاویر + ویدیو

نمودار ارزیابی کلی محله

دسترسی های اتوبانی
عالی
دسترسی به مراکز خرید
خوب
آب و هوای محله
عالی
بافت مسکونی
نوساز

آنچه در این مقاله می‌خوانید

کلمات پر جستوجوی کاربران :

مرکز خرید پارسه اردستانی
مرکز خرید پارسه اردستانی استان تهران

مرکز خرید پارسه
مرکز خرید پارسه غرب
مرکز خرید پارسه پایتخت
مرکز خرید پارسه در تهران
مرکز خرید پارسه چیتگر

مرکز خرید پارسه اردستانی استان تهران

مجتمع خرید پارسه

مجتمع خرید پارسه اردستانی

مرکز خرید پارسه

سلام خدمت عزیزان و همراهان همیشگی مجموعه بزرگ سایت021هوم، طبق  معرفی محله های منطقه تهران اینسری نوبت  معرفی  مجتمع پارسه تهران میباشد، در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با امکانات این برج اشنا کنیم:

آشنایی کلی با مشخصات برج پارسه :

این پروژه یکی از پروژه های بسیار خوب منطقه 22میباشد که عهده دار ساخت این پروژه تعاونی مسکن سرمایه گزاری بانک پاسارگاد میباشد،

 

 

مشخصات برج پارسه:

این پروژه یک برج 19طبقه دارد که از یک طبقه لابی و 3طبقه پارکینگ و یک واحد مسکونی تشکیل شده و در طبقات برج این پروژه 8واحد مسکونی قرار دارد، همچنین این پروژه دارای واحد های با متراژ هایی هشتاد متر تا صدو نود متر میباشند.

امکانات پروژه پارسه تعاونی مسکن بانک پاسارگاد:

این پروژه شامل امکاناتی مانند: سالن آنفی تئاتر، سالن اجتماعات، اتاق وی ای پی، دوربین امنیتی هوشمند، محل ذخیره آب اضطراری، ماهواره مرکزی، کتابخانه، پارکینگ، انباری، دستگاه خودپرداز داخل لابی، آسانسور نفر بر و باربر با ظرفیت بالا، دوربین مداربسته، سیستم مانیتورنگ هوشمند میباشند.

مرکز خرید پارسه

دسترسی های مجتمع پارسه بلوار اردستانی:

این پروژه به اتوبان شهید همت، اتوبان شهید فهمیده و اتوبان شهید همدانی دسترسی های خوبی دارد.

معرفی برج پارسه بلوار اردستانی:

این پروژه در غرب منطقه 22تهران و انتهای بلوار اردستانی قرار دارد، همچنین به این پروژه برج پارسه اردستانی نیز میگویند، در سال 1387پروژه آریان پاسارگاد و برج پارسه توسط شرکت مدیریت ساختمانی اریان پاسارگاد به صورت شهرک تاسیس و پایه گزاری شد.

همچنین این شرکت جزو واحد های فرعی شرکت پاسارگاد میباشد، و واحد های تجاری جزو گروه شرکت سرمایه گزاری پارس اریان میباشد، همینطور پروژه پارسه دارای 2برج مسکونی الف و ب میباشد که برج آ، نزدیک به درست شدن است و متراژ های آن بین 79، 88، 114، 140، 152، 181، 190و 193میباشد.

امکانات برج پارسه اردستانی:

یکی از برج های خوب منطقه 22تهران برج پارسه میباشد که دارای آب و هوای بسیار  که جزو مهم ترین امکانات این برج  است و چشم انداز خوبی میباشد، برج پارسه حتی در الوده ترین روز های سال شرایط مناسب و اب و هوای کاملا مناسبی همراه با ویو جنگل چیتگر از سمت شرق و ویو رشته کوه البرز دارد.

یکی دیگر از امکانات این برج وجود هایپر مارکت ها که 3000 متر مربع زیر بنا دارند میباشد که باعث بهبود بخشی سطح رفاهی ساکنین این برج شده است.

برج پارسه امکانات دیگری دارد مانند:

مهد کودک جهت نگهداری از کودکان، کلینیک و درمانگاه های مناسب و تخصصی، 4لاین اسانسور نفر بر و باربری با ظرفیت 8نفره، سیستم سرمایشی و گرمایشی چیلر و فن کولر، لابی بزرگ و زیبا مخصوص هر طبقه، شوتینگ مخصوص زباله، کافیشاپ درون هر ساختمان، روف گاردن، فضای سبز و محیطی بزرگ برای کودکان، جایگاه ویژه برای هلیکوپتر، استقرار بانک مسکن در بلوک ها، دسترسی راحت به دریاچه چیتگر، دسترسی راحت به ایرانمال، دسترسی راحت به بام لند، پارکینگ اختصاصی و پارکینگ جدا برای هر برج، ایفون تصویری و دوربین مدار بسته، سالن اجتماعات و انفی تئاتر، سالن ورزشی، اینترنت و ماهواره مرکزی، تراس و بالکن، چشم انداز کوهستان البرز از امکانات این پروژه میباشند.

قیمت خرید اپارتمان مسکونی و تجاری پروژه پارسه:

همانطور که در قسمت بالاتر خواندید این برج به دلیل موقعیت جغرافیای بسیار خوب و امکانات رفاهی خوب،

برای سکونت این بسیار مناسب است.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت اخرین قیمت خرید  واحد های مسکونی و تجاری در  و جست و جو در اگهی های مربوط به این پروژه، اپارتمان مورد نظر خود را با همکاری کارشناسان مجموعه 021هوم با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان مسکونی و تجاری پروژه پارسه:

این برج از لحاظ امکانات و دسترسی تجاری و مسکونی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد. و بخاطر دسترسی های مناسب به موقعیت های رفاهی، تفریحی و تجاری و همچنین دسترسی به بزرگراه ها در جایگاه خوبی میباشد و باعث شده که از این شهرک استقبال خوبی شود.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت اخرین قیمت اجاره اپارتمان مسکونی و تجاری پروژه پارسه، با جست و جو در آگهی های مربوط ، اطلاعات دقیقی کسب کنید.

خدمات فنی ، مهندسی و تاسیسات پروژه پارسه:

خب همانطور که میدانید مجموعه بزرگ 021هوم علاوه بر فعالیت در زمینه فروش و اجاره آپارتمان مسکونی و واحد های تجاری و اداری و همچنین املاک صنعتی و کلنگی،در دیگر بخش های ساختمان مانند خدمات فنی و مهندسی ساختمان و همچنین تأسیسات ساختمان فعالیت گسترده ای را شروع کرده است.

 

مجموعه بزرگ 021هوم با ارائه انواع خدمات فنی ساختمان شامل؛بازسازی ملک،دکوراسیون داخلی،نورپرداری داخلی و بیرونی ساختمان،کناف کاری،سیم کشی و برق کشی کامل ساختمان،سنگ کاری نما،راپله،و قسمت های داخلی آپارتمان،اسفالت کاری و ایزوگام،گچ کاری و اجرای انواع سقف کاذب و نور مخفی و همچنین کاغذ دیواری،بنایی و همچنین اجرای کامل انواع تأسیسات ساختمان فعالیت گسترده ای دارد.

شما عزیزان با توجه به نیاز های خود در بخش خدمات ساختمان میتوانید با کارشناسان مربوطه  مجموعه بزرگ 021هوم در ارتباط باشید، و کارشناسان و متخصصان این مجموعه آماده ارائه مشاوره  رایگان و همچنین ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می‌باشد

میدونستید میتونید با ثبت دیدگاهتون مقاله را تکمیل کنید ؟

3.5/5 - (2 امتیاز)

نظر

  • پریسا صالحی
    19 , 05 , 1401 در 1:08 ق.ظ

    مثل همیشه عالی👌

  • پریسا صالحی
    19 , 05 , 1401 در 1:11 ق.ظ

    👌

  • پریسا صالحی
    19 , 05 , 1401 در 1:12 ق.ظ

    👌👏

  • علی رحیمی
    19 , 05 , 1401 در 9:12 ق.ظ

    برج پارسه اردستانی یکی از مجتمع های خفن منطقه ۲۲ هستش

    • هانی رحیمی
      19 , 05 , 1401 در 9:13 ق.ظ

      برج پارسه اردستانی یکی از مجتمع های خفن منطقه ۲۲ هستش

  • Ali mohebi
    19 , 05 , 1401 در 11:08 ق.ظ

    مرکز خرید پارسه تنها و بهترین مرکز خرید بلوار اردستانی است که بسیاری از نیاز های محله های اطراف رو تامین کرده

  • فریدون
    24 , 10 , 1401 در 8:28 ق.ظ

    روز بخیر ، با توجه به طراحی متفاوت خارجی ساختمان مجتمع قطعا طراحی داخلی مسکونی و اداری هم باید جالب باشد
    در حال حاضر تنها نقص مجتمع عدم حضور شعبه یا حداقل باجه بانک در مجتمع است و جالب‌تر اینکه سازنده مجموعه در ارتباط با بانک پاسارگارد است !!
    در ضمن توجه شما را به کار جالب بانک ایران زمین در مرکز تجاری مکا مال جلب می‌کنم
    حمله‌ای بسیار خوب برای ایجاد شعبه و یا باجه آنهم بصورت اینترنتی وردی همکف بود که متاسفانه
    به کسی داده شده که نه تنها برای مجتمع اعتباری ایجاد نکرده بلکه ورودی طبقه همکف را در حد
    بسیار پائین از نظر کلاس مجتمعهای تجاری ، آورده
    بخصوص طرح کابینت که مربوط به سال‌های اوائل دهه 50 و قطعا از انباری آورده اند
    قطعا از تعاونی پاسارگاد و بخصوص بانک پاسارگاد که همواره پیشرو و مبتکر کارهای استثنائی بوده بعید است که احتمالا بخاط پول بهترین محل. وردی را به بدترین و بی ارزشترین و بدترین دکور بدهند
    در شرایط فعلی چون ورود کلیه افراد از طبقه همکف است قطعا باید در وردی غرفه در درجه اول به یک بانک داده شود
    و اگر فعلا خریدار یا مستاجر ارزنده ای ندارید بهمان صورت اولیه محل بازی افراد خردسال تبدیل شود
    گویا شما حاضر به شنیدن پیشنهاد نیستید
    این اولین بار است که من در مورد شما اظهار نظر میکنم

افزودن دیدگاه