خرید و فروش خانه و آپارتمان در تهرانسر 😍 ☑

دانلود نقشه با کیفیت تهران

نمودار ارزیابی کلی محله

دسترسی های اتوبانی
عالی
دسترسی به مراکز خرید
عالی
آب و هوای محله
خوب
بافت مسکونی
بافت میانسال

کلیدواژه ها : خرید و فروش خانه و آپارتمان در تهرانسر ، خرید و فروش آپارتمان در تهرانسر ، خانه ویلایی تهرانسر ، املاک تهرانسر ، ایستگاه مترو تهرانسر ، تهرانسر شهرک پاسداران ، شهرک کاظمیه تهرانسر کجاست

کلیدواژه ها : قیمت خانه در تهرانسر ، تهرانسر برای زندگی ، کجای تهرانسر خوبه ، بهترین خیابانهای تهرانسر ، بهترین محله تهرانسر ، محله تهرانسر روی نقشه ، معایب تهرانسر ، کجای تهرانسر خوبه ، خرید آپارتمان در تهرانسر با وام

آنچه در این مقاله می‌خوانید

نقشه تهرانسر ، تهرانسر کجا واقع شده است؟

خرید و فروش خانه و آپارتمان در تهرانسر

تهرانسر نام محله‌ای توسعه یافته در غرب تهران و منطقه ۲۱ شهرداری تهران است . یکی از محلات پر رونق که در چند سال اخیر هم رشد قابل توجهی داشته است ‌.

برای خرید خانه در تهرانسر ، پیش خرید آپارتمان و یا مشارکت در ساخت ، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید :

محله‌ی تهرانسر در ناحیه‌ی ۱ شهرداری منطقه ۲۱ تهران قرار دارد و خود به چهار بخش
تهرانسر شمالی کجاست؟ (شامل شهرک گلها، شهرک بازرگان-میدان کمال الملک -قباد)،
تهرانسر مرکزی کجاست؟ (شامل بلوار اصلی تهرانسر و خیابان خسروپرویز و چهارراه صدف وخیابان گلناز)
تهرانسر شرقی کجاست؟ (شامل شهرک پاسداران-بنفشه-نفت-فجر-گل محمدی)
تهرانسر غربی کجاست؟ (شامل بهشتی-رجایی-شهرک دریا و شهرک مسکن ویژه) تقسیم میشود .

کلیدواژه ها : قیمت اپارتمان در تهرانسر بلوار یاس ، قیمت زمین در تهرانسر ، شماره تلفن املاک های تهرانسر ،  قیمت خانه در تهرانسر ، اجاره خانه در تهرانسر

بهترین جای تهرانسر

تاریخچه محله تهرانسر :

تهرانسر و نواحی اطراف آن ، در گذشته‌های دور ، علی الخصوص دوران سلطنت قاجار ، جزو شکارگاه های سلطنتی محسوب میشدند ،
آب و هوای مطلوب ، خاک حاصلخیز و وجود چشمه ای در نزدیکی شهرک فاطمة الزهرا کنونی ، باعث مهمتر شدن این منطقه شده بودند .
در اوایل قرن سیزدهم و سلطنت احمد شاه قاجار ، شخصی با نام خلیل معنوی به دنبال خرید آن چشمه بود و پس از پرس و جو های فراوان درباره‌ی آن ، متوجه شد که چشمه متعلق به فردی به نام فرمانفرما از نوادگان ناصرالدین شاه است .
سرانجام خلیل معنوی موفق شد تا با پرداخت ۱۳ هزار تومان ، چشمه را بخرد و با ساختن چندین خانه در اطراف آن و ساکن کردن خانواده هایی از اهالی تویسرکان و همدان ، روستایی به نام سلیمان خانه را در آن ناحیه تأسیس کند .
او با پرداخت حقوق به ساکنین ، از آنها می‌خواست تا بر روی زمین های اطراف چشمه کار کنند و به این وسیله ، تمامی اراضی اطراف چشمه را متعلق به خود کرد.

در حدود سال ۱۳۳۱ خورشیدی ، شرکت تعاونی کارمندان شرکت نفت ، این محدوده را برای ساخت واحد مسکونی برای کارکنان خود انتخاب کردند و پس از مذاکرات طولانی‌ با معنوی، سرانجام موفق به خرید حدود یک میلیون متر مربع از زمین های این محدوده شدند.
سرانجام با شروع به ساخت و ساز و پیشرفت شهری ، محله‌ی تهرانسر را پایه گذاری کردند.

کلیدواژه ها : خرید و فروش خانه و آپارتمان در تهرانسر ، خرید و فروش آپارتمان در تهرانسر ، خانه ویلایی تهرانسر ، املاک تهرانسر ، ایستگاه مترو تهرانسر ، تهرانسر شهرک پاسداران ، شهرک کاظمیه تهرانسر کجاست

محله تهرانسر کنونی :

طبق آخرین سرشماری نفوس و مسکن ، جمعیت تهرانسر بیش از ۱۰۰ هزار نفر است ، این منطقه به دلیل دارا بودن آب و هوای بهتر نسبت به سایر نقاط تهران ، علی الخصوص شرق آن و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی مناسب و همچنین دسترسی عالی ، به یکی از مناطق مهاجر پذیر پایتخت تبدیل شده و جمعیت آن هر روز در حال افزایش است .
اکثریت ساکنین تهرانسر را شیعه مسلمان از اقوام فارس ، آذری ، کرد و لر و همچنین اقلیتی از ارامنه ، اهل حق و کلیمیان تشکیل می‌دهند .

در مقابل ، محله های استقلال و شهرک دانشگاه تهران جز محله های ضعیف تر و ارزان تر این منطقه هستند ، شهرک مسکونی غزالی و شهرک دریا در رتبه های بعدی لیست ما قرار دارند .

بطور کلی حضور در بافت صنعتی و دسترسی نامناسب به حمل و نقل عمومی یکی از دلایل پایین بودن قیمت‌ها بین محلات منطقه ۲۱ تهران است که این مشکل رفته رفته با احداث خط ۱۱ متروی تهران و افزایش اتوبان ها در حال رفع است .
اما میتوان مهمترین مزیت آنرا ، عدم وجود ترافیک و دسترسی آسان و سریع به شاهراه های اصلی شهر تهران عنوان کرد .

کلیدواژه ها : ، قیمت آپارتمان در تهرانسر بلوار لاله ، موقعیت اداری تهرانسر ، قیمت مغازه در تهرانسر ، قیمت خرید خانه تهرانسر بلوار گلها

همسایه های محله تهرانسر:

تهرانسر از شمال با شهرک آزادی
از جنوب با با منطقه ۱۸ و محله‌ی خلیج فارس
از غرب با شهرک استقلال
و از شرق با فرودگاه مهرآباد و شهرک آسمان همسایه است.

دسترسی های اتوبانی محله تهرانسر:

محله تهرانسر توسط کمربند اتوبانی بزرگی احاطه شده که شامل اتوبان های شهید لشگری (مخصوص کرج ) در شمال ،
اتوبان آزادگان در غرب
و فتح (قدیم کرج ) در جنوب است
که دسترسی فوق‌العاده ای را برای ساکنین آن به ارمغان آورده است .

خیابان های اصلی محله تهرانسر :

تهرانسر دارای خیابان های متعددی است که از مهمترین آنها میتوان به :
بلوار گلها
بلوار تهرانسر
بلوار یاس
بلوار لاله
مالک اشتر
و بلوار شاهد اشاره کرد .

 

در چند سال اخیر ، املاک در محدوده‌ی شمالی و مرکزی به دلیل دسترسی به امکانات رفاهی و تفریحی ، رشد ارزشی بیشتری داشته اند اما همچنان پاسداران و باشگاه نفت گرانترین نقاط برای خرید آپارتمان در تهرانسر هستند .

مراکز علمی و فرهنگی محله تهرانسر:

دانشگاه فنی و حرفه‌ای سما
مرکز آموزش علمی و کاربردی پارس
مرکز اموزش علمی و کاربردی پرسپولیس
مهرکام پارس ، دانشگاه فرهنگ و هنر و …
کتابخانه مسجد النبی ،
خانه فرهنگ تهرانسر و سرای محله های تهرانسر از دیگر مراکز فرهنگی و علمی در تهرانسر هستند .

مراکز ورزشی محله تهرانسر:

باشگاه فوتبال نفت تهران در غرب این محله
مجموعه ورزشی هودین و هورام
باشگاه پینت بال سورن
استخر های استقلال ، چهاردهم ، رحیمیان و گلها

اماکن مذهبی محله تهرانسر :

مساجد الغدیر ، النبی ، محسنی ، جامع ، امام خمینی و مزار شهدای گمنام برای انجام عبادت ، مراسم عزاداری و خواندن نماز برای اهالی تهرانسر در نظر گفته شده است .

منطقه‌‌ی ۲۱ بدلیل دوربودن از مرکز شهر و قرار گیری در محدوده ای که اکثر بافت آنرا املاک صنعتی تشکیل میدهد ، هنوز هم فاقد امکاناتی نظیر سامانه اتوبوس تندرو است ، اما همین امر سبب کم شدن تردد در این منطقه و تبدیل آن به یکی دنج ترین مناطق تهران شده است .

مراکز بهداشتی و درمانی محله تهرانسر :

مهمترین مرکز درمانی در محله تهرانسر بیمارستان کوثر است که در حال حاظر ، در دست ساخت است .
از دیگر مراکز مهم درمانی در محله تهرانسر میتوان به :
كلينيك دندانپزشكي سيب
درمانگاه قوامين
درمانگاه تخصصی دندانپزشكی تهرانسر (نبش خيابان ششم اصلی)
و درمانگاه شهيد صنيع خانی واقع در شهرك استقلال
اشاره کرد.

مراکز تجاری و تفریحی در محله‌ی تهرانسر:

بلوار تهرانسر که اصلی ترین بلوار این محله است ، تجاری ترین نقطه‌ی این محله هم محسوب میشود و مراکز تجاری و پاساژ های بسیاری را در خود جای داده است . از جمله این مراکز میتوان به :
مرکز خرید کمال الملک
مجتمع تجاری سهند
مرکز خرید مهستان
مرکز تجاری الهام
مرکز خرید تهرانسر
مرکز خرید اتریوم
خانه اسباب بازی
سینما ققنوس
مرکز خرید و شهربازی الماس
و مرکز خرید صدف اشاره کرد .

جایگاه های سوخت محله تهرانسر:

پمپ بنزین شهرک استقلال
جایگاه سوخت وصال

تهرانسر همچنین بعنوان محلی برای طرح ساخت مسکن ویژه هم انتخاب شده است که از سال ۱۳۹۱ ، عملیات ساخت ۳۲۱۰ واحد مسکونی آن در بلوار یاس و ضلع جنوبی تهرانسر آغاز شده است و شامل بخش های تفریحی ، شهر بازی ، مراکز تجاری و … است .

« خرید واحد در مسکن ویژه تهرانسر » هم از رونق خوبی برخوردار است .

آیا تهرانسر مترو دارد؟ مترو تهرانسر

پس از بازدید شهردار وقت تهران ، جناب دکتر هاشمی در سال ۹۷ از منطقه‌ی ۲۱ ، زمزمه های انتقال خط مترو در امتداد متروی اکباتان و رسیدن آن به تهرانسر به گوش میرسید ، اما پس از رونمایی از ۴ خط جدید مترو مشخص شد که در خط ۱۱ مترو تهران که از بلوار چوگان در منطقه ۲۲ شروع می‌شود و با گذر از مناطق ۲۱ و ۱۸ تا ابن بابویه ادامه میابد ، دو ایستگاه برای تهرانسر برای اهالی تهرانسر و شهرک مسکن ویژه در نظر گرفته شده است .
درحال حاظر نزدیکترین ایستگاه های مترو به تهرانسر ، ایستگاه متروی بیمه و آزادی در اتوبان شهید لشگری هستند.

کلیدواژه ها : قیمت خانه در تهرانسر ، تهرانسر برای زندگی ، کجای تهرانسر خوبه ، بهترین خیابانهای تهرانسر ، بهترین محله تهرانسر ، محله تهرانسر روی نقشه ، معایب تهرانسر ، کجای تهرانسر خوبه ، خرید آپارتمان در تهرانسر با وام

دسترسی به حمل و نقل عمومی در محله تهرانسر:

۴ پايانه اتوبوس و ۱۷۹ ايستگاه بعلاوه ۱۲۴ اتوبوس برای تهرانسر به مقاصد پایانه های آزادی ، صادقیه و ارم سبز تعبیه شده است که توانایی جابجایی بیش از ۳۰۰۰ نفر در روز را دارند .

مشارکت در ساخت در محله تهرانسر:

 بافت مسکونی تهرانسر به گونه ای است که امروزه اکثر آپارتمان های قدیمی آن ، نیاز به بازسازی یا تخریب و ساخت مجدد دارند . اگر شما هم یکی از مالکین این آپارتمان ها هستید و قصد نوسازی ملک خود را دارید ، میتوانید با کارشناسان «۰۲۱هوم» تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان با معرفی به سازندگان برتر منطقه ، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید .

خرید و فروش خانه و آپارتمان در تهرانسر

خرید ، فروش ، پیش فروش آپارتمان در تهرانسر :

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم ، بافت مسکونی تهرانسر ، به سرعت در حال نوسازی است و خانه های ویلایی ، رفته رفته در حال تبدیل شدن به آپارتمان های مرتفع هستند . سازندگان مطرح بسیاری در تهرانسر فعالیت میکنند که با توجه به رزومه‌ی کاری «۰۲۱ هوم» ، دفاتر پیش فروش پروژه های خود را به ما سپرده اند . اگر قصد خرید و سرمایه گذاری در این پروژه ها را دارید ، با شماره های دفتر مرکزی «۰۲۱هوم» واقع در بلوار اصلی تهرانسر تماس بگیرید تا به کمک کارشناسان ما ، بهترین سرمایه گذاری زندگی‌تان را انجام دهید .

خرید آپارتمان در منطقه 21

نیتجه گیری تهرانسر برای زندگی :

شاید تنها ضعف این منطقه ، نزدیکی به فرودگاه مهرآباد باشد و متقاضیان خرید واحد در تهرانسر در ابتدا در مقابل این ضعف و صدای هواپیما جبهه بگیرند ، اما باید بگوییم که امروزه تمامی خانه ها دارای درب و پنجره های upvc و دوجداره هستند و ما در طول مدتی که حین کارشناسی واحد در تهرانسر بودیم ، متوجه صدای پرواز ها نشدیم ، یعنی میزان صدا به حدی نبود که باعث اختلال آرامش ما بشود . گرچه بعضی افراد حساسیت زیادی نسبت به سر وصدا در اطراف خود دارند ، اما مزایای زندگی در تهرانسر به اندازه ای هست که بتوان از این ضعف کوچک ، چشم پوشی کرد .
بطور کلی تهرانسر با همه‌ی مزایا و معایب ، محله‌ی خوبی برای سکونت و سرمایه گذاری است ، محله‌ ای نسبتاً قدیمی که از شهرسازی فوق‌العاده با خیابان های عریض و بوستان های سرسبزی برخوردار است و میتواند تمامی خواسته های شما از یک محله‌ی آرام و دنج را برآورده سازد .

میدونستید میتونید با ثبت دیدگاهتون مقاله را تکمیل کنید ؟

4.7/5 - (20 امتیاز)

نظر

  • محمد
    2 , 05 , 1400 در 6:16 ب.ظ

    خرید آپارتمان در تهرانسر رو شدیداً توصیه میکنم ، دسترسی عالی ، امکانات خوب ، پایین بودن قیمت در حد شهر های حاشیه ، شهرسازی اصولی ،بافت مسکونی رو به پیشرفتی هم داره…

    بهترین املاک تهرانسر املاک آرسام هستش چند بار معامله کردم و راضی بودم

  • محمد
    4 , 05 , 1400 در 2:09 ق.ظ

    بهترین املاک تهرانسر کدومه؟

  • رضا محبی
    4 , 05 , 1400 در 6:27 ب.ظ

    خرید آپارتمان در تهرانسر مستلزم انتخاب بهترین املاک تهرانسر هست بهترین املاک تهرانسر کدومه؟

  • امین مقصودلو
    11 , 05 , 1400 در 5:14 ب.ظ

    تهرانسر یکی از محله های تهران که واقعا دسترسی خوبی داره!!
    ما چند ساله تو باشگاه زندگی می کنیم و کاملاً از همسایه ها و سطح امکانات رفاهی راضی هستیم .

  • آناهیتا سلیمانی
    11 , 05 , 1400 در 5:15 ب.ظ

    املاک ارسام چهار راه صدف😍😍

  • علی محسنی
    19 , 05 , 1400 در 10:17 ب.ظ

    بسیار عالی خرید آپارتمان در تهرانسر رو توصیه میکنم

  • بهاره باقری
    26 , 06 , 1400 در 12:58 ب.ظ

    من مسکن ویژه خرید کردم خیلی راضی‌م

    • گروه نگارش و پشتیبانی ۰۲۱ هوم
      6 , 07 , 1400 در 10:09 ق.ظ

      انشالله همیشه به خوشی باشه کامتون 😍❤️

  • مرادی
    1 , 10 , 1400 در 1:18 ب.ظ

    پیشرفت خیلی خوبی داشته مخصوصاً مسکن ویژه حرف نداه

  • ندیمی
    25 , 10 , 1400 در 8:02 ب.ظ

    یک سری برج هایی دارن می‌سازن تو بلوار یاس از کجا میشه خرید ؟؟؟

  • افشین رضایی
    17 , 12 , 1400 در 7:54 ق.ظ

    تهرانسر یکی از محله های خوب و خلوت تهرانه که فاصله خیلی کمی هم تا میدون آزادی داره

  • حسین
    17 , 12 , 1400 در 1:33 ب.ظ

    خریدو فروش در منطقه تهرانسر بسیار پر سوده

  • امیر
    17 , 12 , 1400 در 1:34 ب.ظ

    من 5ماه پیش در منطقه تهران سر خونه خریدم و راضی ام

  • بهار
    8 , 04 , 1401 در 3:05 ب.ظ

    تهران سر یکی از محله های دنج منطقه ۲۱محسوب میشه

افزودن دیدگاه