معرفی 0 تا 100 غرب تهران | تاریخچه + معرفی جاذبه های گردشگری ، املاک ها ، قیمت آپارتمان + نقشه منطقه

نمودار ارزیابی کلی محله

دسترسی های اتوبانی
عالی
دسترسی به مراکز خرید
خوب
آب و هوای محله
عالی
بافت مسکونی
نوساز

آنچه در این مقاله می‌خوانید

دانلود نقشه با کیفیت تهران

محله های غرب تهران ، مناطق غرب تهران

سلام و درود خدمت کاربران « ۰۲۱ هوم » ،
مسکن به عنوان اصلی ترین نیاز مادی شهروندان هر جامعه ای ، بخش بزرگی از زندگی مارا چه در زمان تأمین بودجه ، چه در هنگام خرید و چه در موقع بازسازی یا تعویض درگیر خودش میکند ! این روزها قیمت های نامتعارف مسکن با سیر صعودی ، باعث کاهش توان خرید مردم و افزایش این درگیری ها شده است .

میتوان گفت که « بودجه ‌ی بیشتر افرادی که در بازار مسکن به دنبال خرید خانه هستند ، تمام اندوخته و پشتوانه‌ی زندگی آنهاست » .

از آن جایی که شما برای ریال به ریال پس اندازتان زحمت کشیده اید ، ماهم سعی کردیم تا بصورت صادقانه‌ و شفاف ، تمامی اطلاعات مورد نیاز خرید و سرمایه گذاری در غرب تهران را بصورت طبقه بندی شده در اختیارتان قرار بدهیم تا مبادا با انتخاب بدون آگاهی ، بخش بزرگی از سرمایه‌ خود را از دست بدهید و دچار ضرر مالی بشوید.

 

اینبار در قالب یک‌ مقاله ‌ی متفاوت ، قصد معرفی کامل غرب تهران را داریم ،در کنار آن محله های آن را هم به صورت تکی و مجزا معرفی کردیم تا اگر قصد خرید آپارتمان در غرب تهران رو دارید یا به آشنایی با این محدوده علاقه دارید ، بصورت کامل از ریز به ریز جزئیات محله ها آگاه خواهید شد .

 

این مقاله‌ی جامع به همه‌ی سوالات شما در زمینه املاک غرب تهران پاسخ میدهد و تقریباً به 5 الی 10دقیقه زمان برای مطالعه کامل نیاز دارد !

ما امیدواریم که بتونیم با حل چالش های پیش رو و ارائه راهکارهای تخصصی ، میزان چالش های مربوط به تهیه مسکن را کاهش بدهیم.

 

حساسیت انتخاب یکی از بهترین محله های غرب تهران

انتخاب بهترین منطقه برای خرید ، انتخاب سخت ، دشوار و حساسی است ، ما تمامی توضیحات ، فیلم گشت و گذار در محله ها و نظر برخی اهالی را به همراه نظرات کاربران و از همه مهم‌تر آگهی های خانه و املاک در محله‌ی مدنظرتان را در اختیارتان میگذاریم و انتخاب آخر را به خودتان واگذار میکنیم .اگر قصد سرمایه‌گذاری در پروژه های پیش فروش را دارید ، در مطالب قبلی توضیحات کاملی در مورد ریسک سرمایه‌گذاری در صنعت املاک ، روش های تشخیص پیش فروش اصولی و مطمئن و تفاوت خرید از پروژه شخصی ساز و تعاونی ساز را خدمتتان ارائه دادیم.

در هر کجای این مسیر نیاز به مشاوره‌ی تخصصی تر داشتید ، میتوانید از تلفن ثابت با شماره های زیر تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت تک تک سوالات و ابهامات شمارا برطرف سازند ‌

مناطق غرب تهران کجاست ؟

شهر تهران در آخرین دسته بندی مناطق اداری ، دارای ۲۲ منطقه شهرداری است ، در این میان مناطق ۲ – ۵ – ۲۱ – ۲۲ در محدوده‌ی غرب تهران قرار میگیرند که ما در ادامه به معرفی کامل این مناطق و محله های آنها بصورت مجزا ، میپردازیم :

 

 

برای دانلود نقشه روی دکمه زیر کلیک کنید

ویدیو های آشنایی با منطقه 2

منطقه ۲ شهرداری تهران :

منطقه ۲ در همسایگی مناطق ۱ ،۳ ، ۶ ، ۹ و ۱۰ شهرداری تهران ، از قدیمی ترین و با اصالت ترین مناطق تهران است که در یکی از خوش آب و هوا ترین نقاط تهران هم قرار گرفته است.

منطقه ۲ ، اولین منطقه ای بود که در مسیر توسعه پایتخت بزرگ ایران ، گام برداشت .

این منطقه شهرداری دارای ۱۴ محله و ۹ ناحیه شهرداری است و جز گرانترین مناطق  محسوب میشود .

اطلاعات تکمیلی محله های این منطقه را در مقاله جامع آشنایی با منطقه ۲ تهران بخوانید .

محله های منطقه ۲ تهران شامل :
ستارخان تهران
محله پونک
تهران ویلا
دریان نو
سعادت آباد
شهرآرا
شهرک غرب
صادقیه
طرشت
فرحزاد
گیشا
کوی فراز
شهرک هما
همیلا

مرزداران
و آزادی ( از نواب تا میدان آزادی ) میشوند.
برای دیدن دسترسی ها ، امکانات شهری ، تاریخچه پیدایش و نامگذاری ، آشنایی با خیابان ها و بافت مسکونی و اطلاع از قیمت ملک در نقطه‌ی دلخواهتان ، روی محله مورد نظر کلیک کنید .

ویدیو های آشنایی با منطقه 5

منطقه ۵ شهرداری تهران :

در همسایگی مناطق ۲ ، ۹ ، ۲۱ و ۲۲ شهرداری تهران و‌ کوهپایه های البرز ، منطقه ای که سکونت در آن قدمت بالایی دارد اما تبدیل شدن آن به بخشی از مناطق غرب تهران ، به اواخر حکومت پهلوی در ایران و پس از توجه ویژه پایتخت نشینان به غرب این کلانشهر در دوران شکوفایی و آغاز توسعه تهران برمیگردد .

این منطقه شهرداری شامل ۱۷ محله و ۸ ناحیه می‌شود و توانسته در طی ماه های متوالی ، رکورد دار معاملات ملکی در شهر تهران شود لذا برای افزایش آشنایی بیشتر شما ، اطلاعات کامل تری را در مقاله‌ی جامع منطقه ۵ تهران ، برایتان گرد هم آورده ایم .

محله های منطقه ۵ تهران شامل :
آپادانا
اباذر
ارم
اکباتان

شهرک پرواز
المهدی (چهار دیواری)
اندیشه
باغ فیض
بهاران
پونک

جنت آباد

جنت آباد شمالی

جنت آباد مرکزی

جنت آباد جنوبی
حصارک
سردار جنگل
سازمان آب
سازمان برنامه جنوبی
سازمان برنامه شمالی
شاهین
شهر زیبا
شهران
شهرک نفت
بلوار فردوس
کن
بلوار کوهسار
کوی بیمه
مراد آباد
و مهران می‌شود .
هر کدام از این محله ها ساکنان خوب و بد بسیاری دارند و ما برای راهنمایی بیشتر شما ، اقدام به انجام مصاحبه با بعضی از ساکنان این منطقه کرده ایم که میتوانید آنرا در انتهای این مطلب ، مطالعه‌ کنید .

منطقه ۲۲ شهرداری تهران 

آخرین و مدرن ترین و بزرگترین منطقه‌ در همسایگی مناطق ۵ و ۲۱ معروف به قطب گردشگری تهران ، دارای آخرین استاندارد های جهانی شهرسازی ، دارای بیشترین سرانه فضای سبز به دلیل بنا شدن در منطقه ای موسوم به ریه های تهران و عنوان رکورد دار ساخت و ساز در شهر تهران .

محله های این منطقه هم در غالب شهرک های ساخته شده توسط تعاونی های معتبر کشور شناخته میشوند . این منطقه دارای ۱۰ سرای محله و ۴ ناحیه شهرداری است .

بزرگترین دریاچه مصنوعی و مرکز تجارت در خاورمیانه هم در این منطقه ساخته شده اند ، برای شناخت بیشتر ، توضیحات تکمیلی را در مقاله جامع آشنایی با منطقه ۲۲ برایتان آماده کرده ایم .

 

محله های منطقه ۲۲ تهران شامل محله های :

پیکان شهر
آزاد شهر
گلستان شرقی
گلستان غربی
زیبادشت
دهکده المپیک
امید-دژبان
دریاچه
و بلوار اردستانی
 
 شهرک های مسکونی :
شهرک چشمه
شهرک لاله
شهرک نمونه سپاه
شهرک شهاب
شهرک هوانیروز
شهرک امیر کبیر
شهرک شهید باقری
شهرک کوثر
شهرک یاس
شهرک ساحل
شهرک آتی شهر
شهرک همراه شهر
شهرک دانشگاه صنعتی شریف
شهرک الهیه غرب
شهرک کوهستان
شهرک نسیم
شهرک نگین غرب / پروژه سران حکیم
شهرک چیتگر / شهرک امام رضا (ع)
شهرک آسمان سپاه
 * شهرک شهید خرازی *
شهرک اسکان سبز
و شهرک معلم (تعاونی مسکن فرهنگیان ) میشوند .

منطقه ۲۲ یکی از مناطق جذاب توریستی و در کنار آن منطقه ای مناسب برای سرمایه گذاری ملکی است.

 

 برای کسب اطلاعات تکمیلی راجع به هر منطقه یا پروژه ، روی نام آن کلیک کنید .

منطقه ۲۱ شهرداری تهران :

یکی از مناطق تازه تأسیس شهرداری تهران که در همسایگی منطقه ۵ ، ۲۲ ، ۹ و ۱۸ شهرداری تهران قرار گرفته است .

بیشتر مساحت منطقه ۲۱ را بافت صنعتی ، کارخانه ها و فروشگاه های بزرگ تشکیل میدهد . اکثر محله های منطقه ۲۱ ، شهرک هایی هستند که توسط ارگانی خاص یا صنایع برای کارمندان و کارکنانشان ساخته شده اند . منطقه ۲۱ دارای ۱۱ محله و ۳ ناحیه شهرداری است .

اگر بدنبال خرید یا اجاره واحد صنعتی در منطقه ۲۱ هستید ، در مقاله ‌ی جامع آشنایی با منطقه ۲۱ تهران ، به این موضوع اشاره کرده ایم .

 
محله های منطقه ۲۱ تهران شامل :
 
شهرک آزادی
شهرک فرهنگیان
شهرک استقلال
شهرک دانشگاه تهران
چیتگر شمالی
چیتگر جنوبی
شهرک شهرداری ویلاشهر
شهرک مسکونی غزالی 
وردآورد
 می‌شوند .
 
منطقه ۲۱ ، بافت قدیمی تری نسبت به سایر مناطق غرب تهران دارد و دارای گزینه های متعدد مشارکت در ساخت است .

قیمت خانه های غرب تهران :

قیمت ملک در محله های این مناطق  ، به عوامل مختلفی از جمله موقعیت قرارگیری ، امکانات رفاهی ، دسترسی ، حمل و نقل عمومی و … بستگی دارد .

پایین ترین قیمت معاملات مسکن مربوط به منطقه ۲۱ است ، قیمت آپارتمان در این منطقه از ۲۰ میلیون تومان برای هر متر آغاز میشود .

منطقه ۲۲ بدلیل دارا بودن زیرساخت های مدرن شهری ،نسبت به منطقه ۲۱ قیمت بالاتری دارد ، البته باید به این نکته توجه کنیم که اکثر خانه های منطقه ۲۲ در مناطق برج نشین ، تعاونی ساز هستند و باید به بحث سندی هم دقت کرد . قیمت آپارتمان در منطقه ۲۲ از حدود متری ۲۵ میلیون اغاز می‌شود .

منطقه ۵ در رتبه‌ی بعدی مناطق از لحاظ قیمتی قرار دارد ، تفاوت سازه ها ، دسترسی و ارزش محله ها ، باعث شده که قیمت خانه در منطقه ۵ بین متری ۳۰ تا ۷۰ میلیون متغیر باشد .

گران ترین و ارزنده ترین منطقه ، منطقه ۲ است ، امکانات بینظیر ، آب و هوای مطلوب ، دسترسی آسان و از همه مهمتر کیفیت بالای سازه های مسکونی ، از عوامل این برتری هستند .

قیمت آپارتمان نوساز در منطقه ۲ از حدود ۷۰ میلیون برای هر متر اغاز میشود .

اتوبان ها و راه های ارتباطی کدامند ؟

این مناطق دارای بهترین و قوی ترین شبکه حمل و نقل بین کلیه مناطق تهران و ایران است .

اتوبان هایی در امتداد شرق و غرب یا شمال و جنوب که هر ساله هم به تعدادشان افزوده میشود و رفت و آمد شهروندان محدوده غرب تهران را آسانتر میکند .

مهمترین راه های ارتباطی و بزرگراه ها به ترتیب از سمت شرق عبارتند از :

شهید چمران
شیخ فضل‌الله نوری
یادگار امام (ره)
شهید همت
حکیم
هاشمی رفسنجانی
اشرفی اصفهانی
شهید جناح
شهید ستاری
شهید باکری
شهید خرازی
شهید همدانی
شهید فهمیده (اتوبان تهران-کرج)
آزادراه شهدای البرز
شهید لشگری (مخصوص کرج )
و فتح (قدیم کرج )
همچنین یکی از مهمترین راه های ارتباطی جنوب به شمال ایران هم از این منطقه عبور میکند ، که شامل اتوبان آزادگان و ابتدای آزاد راه تهران-شمال میشود .

مناطق و محله های غرب تهران

 

حمل و نقل عمومی در این مناطق  :

معروفترین پایانه مسافربری ، ترمینال آزادی یا همان غرب است که بعنوان بزرگترین پایانه مسافربری ایران با بیش از ۵۰ هکتار مساحت ، در سال ۷۵ در ضلع شمال غربی میدان آزادی تاسیس شده است .

این پایانه در همه‌ی روزهای سال دارای تاکسی و اتوبوس به مقاصد مختلف در سرتاسر ایران و تهران است .

فرودگاه بین المللی مهرآباد در غرب تهران هم یکی از پایانه های قدیمی جابجایی بار و مسافر بصورت هوایی است که از سال ۱۳۱۷ در تهران فعالیت میکند و میزبان گردشگران و مسافران بسیاری از سرتاسر دنیاست .

در غرب تهران ایستگاه های متعدد مترو هم وجود دارند که شما را به شبکه بزرگ مترو تهران وصل میکنند . معروفترین ایستگاه های مترو در غرب تهران :
ایستگاه مترو میدان آزادی
ایستگاه مترو صادقیه (تهران)
ایستگاه مترو ارم سبز
ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی
ایستگاه مترو ایران خودرو
ایستگاه مترو وردآورد
ایستگاه های مترو فرودگاه مهرآباد ( پایانه های ۱،۲،۴ و ۶ )
ایستگاه مترو شهید اشرفی اصفهانی
و ایستگاه مترو میدان صنعت هستند که هر کدام دارای پایانه مجزا برای تردد در سطح شهر هستند .
ایستگاه های دیگری هم در خطوط یاد شده وجود دارند که با سرعت بالا دسترسی شهروندان را به مرکز شهر آسان میسازند .
از دیگر گزینه های حمل و نقل عمومی در غرب تهران ، شبکه‌ی اتوبوسرانی است که شامل اتوبوس های تندروی b.r.t بصورت شبانه روزی و خطوط اتوبوسرانی داخل شهری شرکت واحد میشود .

کلید واژه ها : محله های غرب تهران ، مشارکت در ساخت غرب تهران پیش فروش آپارتمان در غرب تهران ، اجاره آپارتمان در غرب تهران ، خرید آپارتمان در غرب تهران ، پیش خرید آپارتمان در غرب تهران ، غرب تهران بالا شهره؟ ، شهرک های غرب تهران ، جنوب غرب تهران روی نقشه

مراکز درمانی و بیمارستان های محله های غرب تهران :

مراکز درمانی ، یکی از مهمترین زیر ساخت های شهری هستند .

در ایران مراکز درمانی به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم میشوند .

خوشبختانه مناطق غرب تهران از امکانات درمانی مناسبی برخوردار هستند .

معروفترین مراکز درمانی محله های غرب تهران عبارتند از :

بیمارستان آتیه (منطقه ۲)
بیمارستان بهمن (منطقه ۲)
بیمارستان لاله (منطقه ۲)

بیمارستان پیامبران (منطقه ۵)

بیمارستان سلامت فردا (منطقه ۵)

بیمارستان فرهیختگان (منطقه ۵ )

بیمارستان عرفان نیایش (منطقه ۵)

بیمارستان صارم (منطقه ۵)

بیمارستان نیکان غرب (منطقه ۲۲)

بیمارستان برکت (منطقه ۲۲)

بیمارستان تریتا (منطقه ۲۲)

بیمارستان ولیعصر (منطقه ۲۲ )

و بیمارستان فوق تخصصی مغز و اعصاب ایران (منطقه ۲۲) که یکی از معروفترین بیمارستان های فوق تخصصی ایران و جهان است و با همکاری پروفسور مجید سمیعی ساخته شده است.

کلید واژه ها : محله های غرب تهران ، مشارکت در ساخت غرب تهران پیش فروش آپارتمان در غرب تهران ، اجاره آپارتمان در غرب تهران ، خرید آپارتمان در غرب تهران ، پیش خرید آپارتمان در غرب تهران ، غرب تهران بالا شهره؟ ، شهرک های غرب تهران ، جنوب غرب تهران روی نقشه

مراکز تفریحی و گردشگری محله های غرب تهران کدامند ؟

 

مناطق غرب تهران با دارا بودن چنین پتانسیلی در جذب توریست و سرمایه گذاران داخلی و خارجی ، ظرفیت گنجایش تعداد زیادی از مراکز گردشگری و تفریحی را در خود دارد .

این مراکز تفریحی ، شامل بوستان های محلی ، شهر بازی ها ، مراتع طبیعی و مکان های مهم گردشگری غرب تهران است که از معروفترین آنها میتوان به :

 
 
 

مراکز تفریحی و گردشگری منطقه 2

پارک بزرگ پردیسان (منطقه ۲) مجموعه تفریحی برج میلاد (منطقه ۲) بوستان پرواز (منطقه ۲) پارک ژوراسیک تهران (منطقه ۲) دهکده توریستی فرحزاد (منطقه ۲) بوستان بزرگ نهج‌البلاغه (منطقه ۲) بوستان گفتگو (منطقه ۲)

 
مراکز تفریحی و گردشگری منطقه 5
 
پارک جنگلی کوهسار (منطقه ۵) شهربازی سرزمین عجایب (منطقه ۵) روستای سولقان و سنگان (منطقه ۵) شهربازی و باغ وحش ارم سبز (منطقه ۵) شهربازی سرپوشیده شادی
 
مراکز تفریحی و گردشگری منطقه 21
 
(منطقه ۲۱ ) بوستان بزرگ قوری چای ( منطقه ۲۱ ) بوستان جنگلی فتح ( منطقه ۲۱) دریاچه شهدای خلیج فارس
 
مراکز تفریحی و گردشگری منطقه 22
 
(منطقه ۲۲) سایت تفریحی هزار و یک شهر بزرگترین مجموعه تفریحی ۵ ستاره در خاورمیانه (منطقه ۲۲) پارک جنگلی لتمان – کن (منطقه ۲۲) مجموعه تفریحی آبشار تهران(منطقه ۲۲) پارک جنگلی چیتگر (منطقه ۲۲) پارک جنگلی خرگوش دره (منطقه ۲۲) مجموعه ورزشی آزادی (منطقه ۲۲) و بوستان جوانمردان ایران (منطقه ۲۲) اشاره کرد.
 
یکی از معروفترین جاذبه‌های گردشگری غرب تهران مجموعه‌ی برج آزادی است که به نوعی متعلق به سه منطقه ۲ ، ۵ و ۹ شهرداری تهران است . 

مشارکت در ساخت غرب تهران :

 

مشارکت در ساخت در مناطق غرب تهران ، یکی از فعالیت های پر رونق بازار املاک غرب تهران است .

با توجه با تاریخچه رشد بافت شهری در غرب تهران ، امروزه اکثر خانه های ویلایی و آپارتمان های قدیم ساخت ، جایشان را به آپارتمان های نوساز و مرتفع داده اند .

افزایش جمعیت و نیاز به نوسازی بافت کلنگی در غرب تهران ، پای سازندگان زیادی را به این منطقه بازکرده است .

 
سازندگانی که در یک بازار رقابتی و با وجود تلاطم بی سابقه قیمت مصالح در چند سال اخیر ، سعی بر تحویل پروژه هایی با کیفیت ساخت مرغوب و قیمت مقرون به صرفه برای حفظ سهم خود از بازار را دارند .
 
اگر چه در چند سال اخیر ، خانه های بسیاری در غرب تهران نوسازی شده اند ، اما هنوز هم خانه های بسیاری در نواحی مختلف غرب تهران نیاز به نوسازی دارند.
 
به همین دلیل هم تعداد مالکین خواستار مشارکت در ساخت در محله های قدیمی غرب تهران مانند باغ فیض ، جنت آباد ، شهران ، شهرک غرب و تهرانسر روبه افزایش است.
 
اگر شما هم از آن دسته مالکینی هستید که به تازگی قصد مشارکت ملک کلنگی خود و جایگزینی آن با یک آپارتمان شیک و مجلل را دارید ، ما در اینجا مجموعه ای از برترین سازندگان و تیم های عمرانی معتبر کشور را گرد هم آورده ایم تا با بهترین شرایط ممکن و ضمن رعایت تمامی نکات حقوقی ، ساخت خانه‌ی دلخواه شما را به زیباترین شکل ممکن انجام دهیم .

پیش فروش آپارتمان در غرب تهران :

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم ، این مناطق این‌ روز ها دارای بیشترین تعداد ساخت و ساز و همچنین بیشترین تعداد معاملات ملکی است .

در این میان پروژه های پیش فروش مختلفی هم به چشم میخورند که بعضاً از سازنده های تازه کار و مبتدی و در اکثر موارد از سمت سازنده های نام آشنا و قدرتمند ارائه میشوند .

در چند سال اخیر ، نوسانات شدید قیمت ملک که ناشی از افزایش بی رویه قیمت مصالح ، دلالی و عدم نظارت نهاد های مربوطه بوده است ، خرید واحد چند ساله و یا ملک نیازمند به بازسازی را به ریسکی پر خطر برای سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است اما سرمایه گذاری در پروژه های پیش فروش ، همچنان بعنوان راهی مطمئن برای حفظ ارزش و اعتبار سرمایه ، شناخته میشود .

برای ارتباط با شبکه‌ی بزرگ سازندگان معتبر تهران و اطلاع از آخرین پروژه های پیش فروش سودآور در این مناطق ، با ما همراه باشید .

شما همچنین می‌توانید برای اطلاع از روش های تشخیص پیش فروش مطمئن ، مطالب مربوط به سرمایه‌گذاری در صنعت املاک را مطالعه بفرمایید .

اجاره آپارتمان در غرب تهران :

اجاره واحد آپارتمان در غرب تهران ، به دلیل قرار گیری این منطقه در میان انبوهی از دسترسی ها و امکانات شهری ، بسیار محبوب است .حقیقتا تشخیص بهترین محله  ، کار دشواری است ! چون هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود هستند .

در هر حال شما برای اجاره یک خانه ، با توجه به محدودیت بودجه‌تان تصمیم میگیرید و هدف ما هم انتخابی درست برای تصمیمی هوشمند است تا با مدیریت بودجه ، زمان و سنجش معیار های مد نظر شما برای انتخاب یک خانه ایده‌آل ، در اتخاذ بهترین تصمیم ممکن ، یاری‌گر کاربرانمان باشیم

واحد اداری در غرب تهران :

غرب تهران دارای یکی از بهترین موقعیت های اداری پایتخت است .

بسیاری از شرکت ها و موسسات معتبر ، محدوده غرب را برای تأسیس دفتر خود انتخاب میکنند .

ساختمان ها و مجتمع های اداری بسیاری در غرب تهران وجود دارند ، بعضی از آنها سن بالاتری دارند ، بعضی نوساز و بعضی دیگر پیش فروش میشوند .

شما میتوانید با مشاهده‌ی آگهی های فروش و اجاره واحد اداری در «۰۲۱هوم» ، با اطمینان خاطر برای اجاره دفتر کار یا خرید واحد اداری در غرب تهران اقدام کنید.

 

ایران مال بزرگ ترین مرکز خرید خاورمیانه

املاک تجاری و مراکز خرید غرب تهران :

محدوده غرب تهران ، مجموعه‌ی کاملی از مراکز تجاری مدرن را در خود جای داده است.

این مراکز تجاری شامل مجموعه ای از برترین برند های پوشاک و اکسسوری ، کالای دیجیتال ، سالن های سینما ، آمفی تئاتر و فودکورت هستند .

مجتمع های تجاری ساخته شده در مناطق غرب تهران ، دارای آخرین استانداردهای جهانی هستند و در ساخت آنها از تکنولوژی و فناوری روز دنیا استفاده شده است .

اگر قصد خرید یا اجاره واحد تجاری در غرب تهران را دارید ،میتوانید با مشاهده آگهی های املاک تجاری و دریافت مشاوره از «۰۲۱هوم» ، انتخاب خود را هرچه آسانتر و با خیال آسوده انجام دهید .

املاک صنعتی غرب تهران :

املاک صنعتی غرب تهران شامل سوله ، کارگاه ، انبار ، کارخانه ، زمین و بارانداز می‌شود . بیش از ۹۰ درصد صنایع غرب تهران ، در محدوده‌ی منطقه ۲۱ متمرکز شده اند .

افزایش جمعیت تهران و مشکلاتی همچون آلایندگی هوا ، آلودگی صوتی و تردد وسایل نقلیه سنگین و از طرفی دارا بودن زیر ساخت های صنعتی ، باعث انتقال صنایع به این ناحیه شده است .

املاک صنعتی فتح و لشگری در این ناحیه متقاضیان زیادی دارد ، اگر شما هم به دنبال خرید یا اجاره واحد صنعتی هستید ، میتوانید با مراجعه به بخش آگهی های املاک صنعتی «۰۲۱هوم» ، انتخاب خود را به آسانی آب خوردن انجام دهید .

 

نتیجه گیری کلی :

بطور کلی مناطق غرب ، نسبت به سایر نقاط این کلانشهر از امکانات رفاهی و شهری بهتری برخوردار هستند . قیمت آپارتمان در این محدوده ، به اندازه‌ی مناطق شمالی بالا نیست .

از آنجایی که پیدایش بافت شهری در این مناطق ، به دهه های اخیر برمیگردد ، استاندارد های شهرسازی در آنها رعایت شده و زیرساخت های لازم برای شهروندان فراهم گشته است .

ما در این مقاله ، تمامی اطلاعات مورد نیاز شما برای خرید مسکن در غرب تهران را ارائه دادیم و امیدواریم که بتوانیم سهم قابل توجهی در هموار نمودن مسیر شما داشته باشیم .

اگر همچنان نیاز به مشاوره دارید ، با شماره های ما تماس بگیرید .

آیا ساکن این مناطق هستید ؟ تجربه‌ی سکونت در این مناطق را دارید؟ فکر میکنید در این مطلب چیزی از قلم افتاده و یا فراموش کرده ایم و لازم است به نکته ای خاص اشاره کنیم ؟

در بخش دیدگاه ها ، آنرا با هزاران بیننده این مطلب به اشتراک بگذارید و به تبادل نظر بپردازید‌ .

میدونستید میتونید با ثبت دیدگاهتون مقاله را تکمیل کنید ؟

4.6/5 - (232 امتیاز)

نظر

  • محسن ایرانمنش
    16 , 04 , 1400 در 11:46 ب.ظ

    همه چیش عالیه فقط روز به روز داره شلوغ تر میشه

  • ابوالفضل رستم زاده
    17 , 04 , 1400 در 6:01 ب.ظ

    اکباتان که حرف نداره واقعا عااالیههه😍😍
    هم تو نوع ساخت و هم ساکنینش

  • المیرا تاج آبادی
    17 , 04 , 1400 در 9:23 ب.ظ

    و وردآورد محله دوست داشتنی و خوبی هست ، نا چندين ساله که اونجا ساکنیم😍🏢

  • سمیه شفیعی
    17 , 04 , 1400 در 9:25 ب.ظ

    شهر قدس و اطرافش هم جزو غرب تهران هستن ، دسترسی و امکاناتش خیلی خوبه

  • آکو
    18 , 04 , 1400 در 9:00 ب.ظ

    مقاله محله های غرب تهران بسیار جامع بود خواندن مقاله رو توصیه میکنم به همگی

  • سلیمانی
    19 , 04 , 1400 در 0:12 ق.ظ

    غرب تهران با اختلاف خیلی بهتر از شرقه هم از لحاظ قیمت هم ترافیک هم آب و هوا و دسترسی

  • محمد
    19 , 04 , 1400 در 5:39 ب.ظ

    از بین محله های غرب تهران ، سرمایه گذاری در منطقه ۵ بینظیره ، من چند تا ملک خریدم همیشه بیشترین سود رو از منطقه ۵ گرفتم جزییاتشو دیگه نمیگم 😬

  • میلاد براتی
    19 , 04 , 1400 در 6:11 ب.ظ

    مقاله چیه بفرمایید کتاب لااقل کلیپهاشونم میذاشتین

    • گروه نگارش و پشتیبانی 021 هوم
      22 , 04 , 1400 در 3:15 ب.ظ

      درود بیکران ، بسیار ممنونیم بابت ثبت دیدگاه پر مهرتان ، کلیپ ها در هر مقاله قرار داده شده است با کلیک روی مقاله مد نظرتون که کلمه آن در متن با رنگ مخصوص برجسته شده است کلیک کرده و کلیپ هارا مشاهده بفرمایید

  • علی
    19 , 04 , 1400 در 6:15 ب.ظ

    من خودم شخصا غرب تهران رو بیشتر از شرق دوسدارم از هر نظر برتری داره

    • گروه نگارش و پشتیبانی 021 هوم
      22 , 04 , 1400 در 3:12 ب.ظ

      درود بیکران ، بسیار ممنونیم بابت ثبت دیدگاه پر مهرتان

  • احمد حسینی
    22 , 04 , 1400 در 10:22 ب.ظ

    من خودم ساکن شهرک راه آهنم و میتونم بگم بهترین و با کااس ترین محله غرب تهرانه 🤩🥰 عالی برای خرید خونه

  • یاسر دینپرور
    22 , 04 , 1400 در 10:25 ب.ظ

    تهرانسر یکی از بهترین محله های غرب تهرانه البته ورداوردم پیشنهاد میکنمممم

  • میثم
    26 , 04 , 1400 در 11:26 ق.ظ

    غرب تهران برای سرمایه گذاری بی‌نظیره

  • میلاد خاکسار
    27 , 04 , 1400 در 5:40 ب.ظ

    تهرانسر هم دسترسیش خوبه هم ارزونه هم دسترسیش خوبه خیلی مبارزه نسبت به اطراف تهران

  • اکبر
    28 , 04 , 1400 در 0:08 ق.ظ

    من قصد خرید داشتم تا 3 میلیارد تومان علیرغم اینکه محله های شمال غرب تهران میتونستم 60 متر نوساز بخرم اما از نظرم جایی که اشباع نشده باشه برای سرمایه گذاری بهتره چون جای رشد داره ، حتی زمین اطراف تهران هم پیشنهاد میکنم

  • حسینی اردبیلی
    28 , 04 , 1400 در 7:16 ب.ظ

    کتاب نوشتید تبارک الله !
    غرب تهران رو شرح دادید

  • دانیال نصرتی
    28 , 04 , 1400 در 7:17 ب.ظ

    محله های جنوب غربی تهران مثل منطقه ۲۱ هم خوبه از حاشیه نشینی بهتره

  • فرشته
    28 , 04 , 1400 در 7:21 ب.ظ

    غرب تهران عالی برای سرمایه گذاری 👌

  • محسن عباسی
    3 , 05 , 1400 در 11:04 ق.ظ

    فقط غرب تهران ، شرق دیگه شلوغ شده

  • سعید
    3 , 05 , 1400 در 11:06 ق.ظ

    محله های غرب تهران فرصتی بی نظیر برای سکونت و سرمایه گذاری هستش

  • رها
    6 , 05 , 1400 در 1:59 ب.ظ

    اگر قصد خرید آپارتمان در محله های غرب تهران رو داشته باشیم میتونیم رو شما حساب کنیم؟

  • نادر ممتع
    7 , 05 , 1400 در 0:03 ق.ظ

    غرب تهران رو دست نداره ایول

  • علی محسنی
    13 , 05 , 1400 در 10:02 ب.ظ

    غرب تهران واقعا از شرق تهران بهتره؟

  • محمد حسین
    24 , 05 , 1400 در 1:14 ب.ظ

    محله های غرب تهران خیلی خوبن

  • علی ممبینی
    27 , 05 , 1400 در 12:38 ب.ظ

    فقط تهرانسر 😎

  • میلاد
    29 , 05 , 1400 در 1:34 ق.ظ

    عالی بود با محله های غرب تهران بیشتر آشنا شدم ❤️

  • کوروش
    8 , 06 , 1400 در 1:42 ب.ظ

    از نظر من محله مرزداران محله جذابیه در غرب تهران

  • معتمدی
    11 , 06 , 1400 در 10:14 ب.ظ

    شما هم احساس میکنید غرب تهران دلباز تره نسبت به شرق ؟

    • گروه نگارش و پشتیبانی ۰۲۱ هوم
      6 , 07 , 1400 در 10:14 ق.ظ

      بافت شهری غرب نوساز تره ولی شرق چون قدمتش بالاتره فضای سبز جا افتاده تری داره 🙏🏻

  • علی حسینی نیا
    4 , 07 , 1400 در 7:20 ب.ظ

    غرب تهران عموما برای زندگی با آرامش مطلوب مناسبه ♥️🇮🇷

  • ژاله
    4 , 07 , 1400 در 11:39 ب.ظ

    با اجازه عاشق طراحی سایتتون شدم 😎😍

  • محمد حسین تقوی
    5 , 07 , 1400 در 10:39 ق.ظ

    ۰۲۱ هوم مرسی که هستی ، دیوار اشک مارو با قیمتاش در آورده….🥲

    • گروه نگارش و پشتیبانی ۰۲۱ هوم
      6 , 07 , 1400 در 10:04 ق.ظ

      ممنونم لطف دارید شما 😍🙏🏻

  • محسن کشاورزی
    23 , 07 , 1400 در 5:19 ب.ظ

    غرب تهران خیلی جای گسترش داره و کماکان داره به وسعتش اضافه میشه امیدوارم همشهریهای عزیزم بزودی همگی خانه دار بشن ما هم بشیم

  • رضا اسعدی
    1 , 09 , 1400 در 4:16 ق.ظ

    Gharb tehran ❤️

  • هدایتی
    26 , 09 , 1400 در 4:58 ق.ظ

    خسته مباشید واقعا
    خیلی کامل بود

  • سلیمانی
    7 , 11 , 1400 در 2:59 ق.ظ

    عالی و مفید

  • مهدی نبی زاده
    18 , 12 , 1400 در 12:13 ب.ظ

    مناطق غرب تهران واقعا شیک و با کلاسن و نسبت به مناطق دیگه تهران جای بهتریه برای زندگی

  • گنجی
    19 , 12 , 1400 در 1:05 ق.ظ

    خسته نباشید مطالبتون خیلی خوب بود و با کمک اطلاعات مقاله های شما یه خونه در منطقه 5تهران خریدم و بسیار راضی ام منطقه بسیار خوبیه

  • احمد
    19 , 12 , 1400 در 1:12 ق.ظ

    منطقه غرب تهران از لحاظ ساخت و ساز پیشرفت چشم گیری داره👌

  • مجید
    1 , 01 , 1401 در 1:49 ب.ظ

    می خواستم روستای زرنان در غرب تهران و دارای
    ورودی از کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج را خدمت شما معرفی کنم
    روستای زرنان دارای اب و هوای خوب
    و باغ ها و زمین کشاورزی می باشد در ضمن
    بعضی از امکانات و امتیازات زرنان عبارت است
    1- انشعاب گاز
    2- خانه بهداشت
    3- چمن ورزش مصنوعی
    4- مساجد ولی عصر وامیرالمومنین
    5- تالار و رستوران
    6- چند محل پرورش گل و گلخانه
    7- محل نگهداری و سوارکاری اسب
    8- مجموعه سینمایی و فیلم برداری
    9- فضای باز و طبیعت باغی و کشاورزی
    10- مزیت نزدیک بودن به تهران
    11- دسترسی به پنج بزرگراه تهران – کرج، فتح، جاده مخصوص، حکیم وهمت در عرض 10-15 دقیقه
    12- نزدیک بودن به دریاچه خلیج فارس
    زرنان از مناطق رو به رشد و بکر ویلایی در اطراف تهران است. مقدار زمین‌های آزاد این منطقه کم ولی بسیار باارزش و زیبا است زرنان به دو بخش بالا و پایین تقسیم می‌شود.

  • نیما علوجی
    8 , 04 , 1401 در 2:34 ب.ظ

    غرب تهران عالی بود،نظرمو کلا عوض کرد در مورد نقل مکان به انور

  • علی کاملی
    8 , 04 , 1401 در 2:36 ب.ظ

    بهترین محله برای سرمایه گذاری و زندگی در تهران غرب تهران هستش،بدون شک

افزودن دیدگاه