معرفی کامل محله وردآورد | معرفی جاذبه های گردشگری ، لوکیشن ، املاک ، قیمت آپارتمان + نقشه محله

دانلود نقشه با کیفیت تهران

نمودار ارزیابی کلی محله

دسترسی های اتوبانی
عالی
دسترسی به مراکز خرید
خوب
آب و هوای محله
عالی
بافت مسکونی
نوساز

آنچه در این مقاله می‌خوانید

معرفی بهترین منطقه و محله وردآورد + قیمت املاک

معرفی بهترین منطقه و محله وردآورد + قیمت املاک

کلیدواژه ها : معرفی بهترین منطقه و محله وردآورد + قیمت املاک ، وردآورد جنوبی ، فاصله وردآورد تا کرج ، وردآورد کجاست ، آینده وردآورد ، نقشه وردآورد ، وردآورد جز کدام استان است ، فاصله وردآورد تا تهران ، املاک وردآورد ، قیمت املاک وردآورد ، قیمت اپارتمان در وردآورد نزدیک کوه ، قیمت آپارتمان آتی شهر وردآورد ، بهترین منطقه وردآورد ، وردآورد شمالی ، قیمت زمین در وردآورد ، خانه کلنگی در ورداورد ، فروش باغچه در وردیج

معرفی کامل محله با اصالت و قدیمی وردآورد

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و بزرگوار مجموعه 021 هوم، خب اگر آشنایی مختصری با وب سایت ما داشته باشید متوجه می شوید که ما یک دانشنامه املاک را برای شما تدارک دیده ایم که با مطالعه آن می توانید به اطلاعات بسیار خوبی در مورد مناطق، محله ها و شهرک های سرتاسر تهران دست پیدا کنید.

پس از معرفی مفصل غرب تهران و مناطق آن به بررسی و معرفی تک تک محله های غرب تهران آن پرداختیم.

وردآورد هم یکی از محله های خوب و دوست داشتنی منطقه 21 غرب تهران است. وردآورد سرسبز، به دلیل قرارگیری در مسیر کرج، از گذشته های دور مورد توجه بسیاری از مسافران بوده است.

اگر قصد خرید ملک یا آپارتمان، دریافت خدمات خانه و ساختمان و یا خرید کالا و مصالح در وردآرود را دارید با ما همراه باشید.

محله وردآورد کجاست؟

وردآورد نام یکی از قدیمی ترین محله های غرب تهران است و به عنوان دروازه ورودی شهر تهران محسوب می شود که شامل دو بخش شمالی یا محدوده بلوار اردستانی و وردآورد جنوبی است. بخش شمالی و نوساز آن در منطقه ۲۲ (شمال بزرگراه فهم

یده) و شامل شهرک های نگین غرب، شهرک شهید خرازی، شهرک دانشگاه صنعتی شریف، الهیه غرب و آتی شهر، مروارید شهر، همراه شهر، پروژه ستین است. بخش جنوبی آن در منطقه ۲۱ قرار دارد و شامل محدوده‌ی روستای وردآورد (درگذشته) و دارای بافت قدیمی است که در این مقاله به معرفی کامل آن می پردازیم.

زندگی در وردآورد

آوردگاه گل سرخ/ تاریخچه محله وردآورد منطقه 21 تهران

واژه‌ی ورد در لغت به معنی گل سرخ و وردآورد به معنی آوردگاه گل سرخ است. علت این نامگذاری رویش گل های سرخ در ایام قدیم در این محله است. وردآورد، دهی جز بخش کن از توابع شهرستان تهران است که در یک هزار گزی شمال راه شوسه‌ی تهران-کرج (قدیم کرج) واقع در دامنه‌ی کوه و سکنه‌ی آن حدود ۴۳۸ تن می باشد. آب آن از نهر و قنات کرج تامین می شود. همچنین محصولات زراعی وردآورد شامل: غلات، صیفی و میوه جات و شغل اهالی آن زراعت است. مزرعه‌ی ازگی هم جزئی از این ده است. (منبع: فرهنگ جغرافیایی ایران – جلد اول) همچنین وقایع متنوعی در طول تاریخ در این محله رخ داده است که از مهمترین آنها می توان به زندگي زكي خان از بازماندگان كريم خان زند در زمان آقا محمد خان قاجار، ،ورود رضا مير پنج به وردآورد قبل از فتح تهران كه خود در باغ نصرت الدوله وقشونش دركاروانسرا سنگی شب را گذراندند، دستگيری شيخ السفرا عاصم بيك سفير كبير امپراطوری عثماني توسط قوای روس و مبارزه ساكنين وردآورد در مقابل حمله قوای روس كه می خواستند از غرب، تهران را فتح نمايند، اشاره کرد. وردآورد همچنین در دوران دفاع مقدس تعداد ۷۸ شهید را تقدیم این خاک کرده است.

کلیدواژه ها : وردآورد کرج ، وردآورد ، قیمت اپارتمان در ورداورد منطقه 21 پیش فروش آپارتمان در وردآورد ، فروش آپارتمان در وردآورد ، قیمت آپارتمان در وردآورد ، بهترین محله وردآورد کجاست ، منطقه 22 وردآورد کجاست ، قیمت آپارتمان در وردآورد

خرید ویلا در وردیج

همسایه های محله وردآورد:

همانطور که اشاره کردیم وردآرود در غربی ترین نقطه تهران و منطقه 21 واقع شده است.

 محله وردآورد از شمال با منطقه ۲۲ (وردآورد شمالی بلوار اردستانی)

از غرب با شهر گرمدره
از جنوب با شهر قدس | قلعه حسن خان و از شرق با رودخانه‌ی وردآورد که از روستای سرسبز وردیج سرچشمه می‌گیرد، همسایه است.

کلیدواژه ها : مشاور املاک در وردیج ،  اجاره خانه در وردیج خرید ویلا در وردیج ، قیمت آپارتمان نگین غرب وردآورد ،  قیمت آپارتمان در وردآورد ، اجاره آپارتمان وردآورد ، امکانات وردآورد ، زندگی در وردآورد ، رودخانه وردآورد ، آپارتمان فروشی وردآورد 

بافت مسکونی وردآورد شامل چه نوع ساختمان هایی است؟

تا همین ۱۰ سال پیش، بالای ۹۰٪ از فایل های املاکی های وردآورد را خانه های ویلایی یک یا دو طبقه تشکیل می دادند که با گذشت زمان و با رشد این محله و تبدیل شدن آن به یکی از نقاط پر تقاضا برای سکونت، رفته رفته بافت مسکونی این محله نوساز شد و امروزه شاهد ساخت آپارتمان های مرتفع توسط سازندگان مختلف بخصوص در خیابان های ولیعصر و وردآورد شمالی هستیم.

اهالی وردآورد و ارزیابی شهروندان این محله

امروزه اکثر ساکنان محله وردآورد را اقشار مختلف جامعه از کارگران تا کارمندان و فرهنگیان و حتی در بعضی موارد، بازاریان و کاسبان تشکیل می دهند. نزدیکی به تهران و دارا بودن امکانات اولیه مناسب برای زندگی، باعث شده تا هم‌وطنان از اقوام مختلف ایران، وردآورد را برای زندگی انتخاب کنند.

دسترسی های اتوبانی محله وردآورد چگونه است؟

محله وردآورد از لحاظ جغرافیایی دارای موقعیت ویژه ای است و در میان انبوهی از دسترسی اتوبانی قرار دارد. بطوریکه در شمال آن بزرگراه شهید فهمیده، بزرگراه حکیم، بزرگراه شهید همت و آزاد راه شهدای البرز قرار دارند که بلوار شهید اردستانی در شرق این محله شما را به این اتوبان ها می رساند. همچنین بزرگراه های شهید لشگری (مخصوص کرج ) و فتح (قدیم کرج ) از جنوب این محله عبور می کنند که در تقاطع کاروانسرای سنگی (انتهای خیابان ولیعصر ) به یکدیگر می رسند.

وردآورد کرج

دسترسی به حمل و نقل عمومی در وردآورد چگونه است؟

تا قبل از سال ۸۳ و تأسیس شهرداری منطقه ۲۱، وردآورد از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار نبود، اما حالا وردآورد دارای کامل ترین دسترسی به حمل و نقل عمومی است. متروی وردآورد در شمال این محله و بلوار اردستانی قرار دارد که شما را به گلشهر یا صادقیه می رساند.خطوط اتوبوسرانی به مقاصد مترو وردآورد و میدان آزادی هم در نظر گرفته شده تا از آنجا به سرتاسر تهران سفر کنید.

هایپر می اردستانی وردآورد شمالی

مکان های تجاری وردآورد / برای خرید در وردآورد کجا بریم؟

وردآورد به جز چند مرکز خرید کوچک و فروشگاه زنجیره ای، مرکز خرید یا مکان تفریحی قابل توجهی ندارد اما ساکنان برای تامین نیاز های خود از تهران یا شهرقدس اقدام می کنند.

فروش باغچه در وردیج

پارک های معروف وردآورد / سرسبز و قدیمی

انواع بوستان های محلی برای گذران اوقات فراغت در وردآورد می توان به پارک خبرنگار، بوستان شهرداری، پارک زیتون و پارک گلزار اشاره کرد. همچنین بوستان بزرگ حضرت خدیجه هم در شرق این محله واقع شده است.

مراکز درمانی و بیمارستان های اطراف وردآورد

به تازگی چند بیمارستان در نزدیکی وردآورد درحال ساخت است اما درحال حاظر شهروندان وردآورد برای انجام کارهای درمانی خود به درمانگاه وردآورد و داروخانه شبانه روزی در بلوار امام حسین یا بیمارستان ۲۲ بهمن شهر قدس مصلی مراجعه می کنند.

مراکز فرهنگی و مذهبی محله وردآورد:

علاوه بر آن مسجد بزرگ امام حسین در خیابانی به همین نام، برگذار کننده انواع مراسمات مذهبی و فرهنگی در طول سال است.

خانه فرهنگ استاد معین وردآورد، مهمترین مرکز فرهنگی این محله است.

نتیجه گیری کلی در مورد خرید خانه در وردآورد :

وردآورد محله ای قدیمی که اصالت و قدمت زیادی دارد، اگر بدنبال خرید خانه ای در تهران و در محله ای خوش آب و هوا با دسترسی عالی هستید، خرید خانه در وردآورد گزینه‌ی مناسبی است و می توانید از پایین همین مقاله، آگهی های مربوط به خرید خانه در وردآورد را مشاهده کنید.

قیمت خرید و اجاره واحد آپارتمان در محله وردآورد

قیمت اجاره و خرید آپارتمان در محله وردآورد بستگی به سال ساخت و نوع مصالح به کار رفته در آن متفاوت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درمورد خرید مسکن و سرمایه گذاری، می‌توانید با کارشناس ما در بخش آگهی ها تماس حاصل نمایید.

شما عزیزان اگر قصد خرید یا سرمایه گذاری در این منطقه را دارید، می توانید با مشاور‌ه‌ی رایگان «۰۲۱هوم» و اعتماد به شبکه‌ی جامع مشاوران املاک معتبر در این منطقه، خرید خود را به آسانی و با امنیت خاطر پیگیری کنید.

میدونستید میتونید با ثبت دیدگاهتون مقاله را تکمیل کنید ؟

4.2/5 - (10 امتیاز)

نظر

  • امیدی
    1 , 10 , 1400 در 11:53 ق.ظ

    وردآورد واقعا خیلی خوب پیشرفت کرده و دسترسیش عالیه واقعا قیمتاش هم بسیار مناسبه

  • حامد امیری
    17 , 12 , 1400 در 7:27 ق.ظ

    محله ورداورد یکی محله های خوب منطقه ۲۲هستش که آینده خیلی خوبی داره به نظرم

  • مولوی
    17 , 12 , 1400 در 11:18 ق.ظ

    دسترسی ورداورد به مترو و رفت امد واقعا خیلی راحته

  • فاطمه
    17 , 12 , 1400 در 11:19 ق.ظ

    سلام
    من دنبال خونه بااب و هوای خوبی بودم و وقتی ورداورد خریدم بسیار راضی ام از همه لحاظ هم امکانات و پیشرفت خوبی داره

  • مجتبی
    25 , 12 , 1400 در 12:17 ب.ظ

    وراورد محله ی قدیمیه ولی جای اروم و خوبی واسه زندگیه ک ساختمان های نو و اب و هوای خوبیم داره

  • شیرین
    25 , 02 , 1401 در 7:47 ب.ظ

    خسته نباشید من با 450میلیون میتونم تو وردارو خونه بخرم یا اجاره کنم؟

  • پیام
    25 , 02 , 1401 در 7:49 ب.ظ

    مقالتون بسیار کامل و بی نقص بود و خیلی به کسایی که با ورواورد اشنایی نداشتن کمک میکنه در همه ی زمینه ها خسته نباشین

  • مرسلی
    8 , 04 , 1401 در 3:08 ب.ظ

    ورود آورد یکی از بهترین محله های منطقه 22 به شمار میره

  • بینام
    23 , 12 , 1401 در 4:08 ب.ظ

    ببخشید خیابون ها ومحله های خوب وردآوردکجا هستن؟ بنده میخوام اونجا بخرم منتها نمیدونم کدوم محله و خیابونش خوبه و دسترسی هاش راحت تره ممنون میشم یک نفر راهنمایی کنه

افزودن دیدگاه