مراکز خرید و فروش خودرو تهران + آدرس و اطلاعات کامل ☑

کلمات پرجستجو :مراکز خرید و فروش خودرو تهران ، آدرس مراکز خرید و فروش خودرو تهران ، مراکز خرید و فروش خودرو در تهران ، مراکز خرید و فروش خودرو کارکرده در تهران ، مراکز خرید و فروش خودرو دست دوم در تهران ، مراکز خرید و فروش خودرو در تهران باز است ، مراکز خرید و فروش خودرو پراید در تهران ، آدرس مراکز خرید و فروش خودرو در تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو استان تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو خاوران استان تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو دوران تهران استان تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو نعمت آباد تهران استان تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو پراید در تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو عبدل آباد استان تهران، مراکز خرید و فروش خودرو تهران تهرانسر ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران جدید ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران جک ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران جاده مخصوص ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران جمعه بازار ، مرکز خرید و فروش خودرو شهید دوران در شرق تهران ، آدرس مرکز خرید و فروش خودرو در شرق تهران 

اگه این کلیپ رو ندیدی ماشینتو نفروش!!!!

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

مراکز خرید و فروش خودروی تهران کجا هستند ؟

همزمان با افزایش بی سابقه قیمت خودرو در ایران و کاهش تولید خودرو ساز های داخلی میزان خرید و فروش در بازار خودروهای دست دوم نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته است .

 

  رایج ترین راه برای فروش  خود ثبت آگهی آن در پلتفرم های آگهی می باشد اما این کار با خطرات و دشواری هایی نیز

روبرو است روبرو است

 

در سال در سال‌های در سال‌های اخیر مراکزی در جهت فروش و معرفی خودروی دست دوم راه اندازی شده است . امروزه یکی از راه های خرید خودروهای کارکرده مراجعه به این مراکز خرید و فروش میباشد و همچنین درصد زیادی از خریدارانی که به دنبال خرید خودروی کارکرده هستند با مراجعه به مراکز خرید و فروش خودرو تهران کار خود را به سرعت انجام می دهند

 

از مزایای مراکز خرید و فروش خودرو در تهران می توان به این نکته اشاره کرد که در این مراکز خریدار و فروشنده به صورت مستقیم با یکدیگر ملاقات و مذاکره می کنند و همچنین در سال های اخیر خدمات مربوط به این حوزه نیز در مرکز خرید و فروش خودرو مانند کارشناسی خودرو ، تحریر قولنامه و امور مربوط به اخذ نوبت تعویض پلاک و تمامی کارهای دفترخانه  ارائه می شود

 

اگر شما هم قصد خرید و فروش خودرو کارکرده را در مراکز خرید و فروش خودرو تهران داری می توانید  در در ادامه مطلب با این مراکز آشنا شوید و به نزدیکترین آنها مراجعه کنید

معرفی مراکز خرید و فروش خودروی تهران بهمراه آدرس

شهر تهران به لطف شهرداری پایتخت امروزه دارای 6 پارکینگ برای خرید و فروش خودروی کارکرده و دست دوم میباشد که در ادامه به معرفی کامل آنها بهمراه آدرس و نقشه میپردازیم :

مرکز خرید و فروش خودرو چیتگر

مرکز خرید و فروش خودرو چیتگر

مرکز خرید و فروش خودرو چیتگر با مساحت تقریبی 15 هکتار واقع در کیلومتر 12 جاده مخصوص کرج (شهید لشکری ) ظرفیت پذیرش 9000 دستگاه خودرو بصورت همزمان را داراست .

 

 

 در این مرکز خدماتی همچون کارشناسی رایگان ، کارشناسی سیار ، صدور قولنامه و … انجام میشود . 

مرکز خرید و فروش خودرو عبدل آباد

مرکز خرید و فروش خودرو پراید آیت الله سعیدی

مرکز خرید و فروش خودرو آیت الله سعیدی با مساحت تقریبی 3.2 هکتار واقع در بزرگراه آیت الله سعیدی ، پاسگاه نعمت آباد ، نرسیده به خیابان سهیل (خلازیر) ، ظرفیت پذیرش بیش از 1500 دستگاه خودرو بصورت همزمان را داراست .

 

اکثر خودرو های پذیرش شده در این مرکز انواع خودروهای سایپا اعم از پراید و تیبا و … میباشد . همچنین کلیه امور انجام شده در این مرکز مانند کارشناسی موتور و بدنه و همچنین صدور قولنامه بصورت کاملا مکانیزه انجام میشود .

مرکز خرید و فروش خودرو شهید دوران

مرکز خرید و فروش خودرو شهید دوران  به مساحت تقریبی 2.5 هکتار واقع در منطقه 13 تهران ، بزرگراه اسبدوانی ، جنب جایگاه سوخت بنزین اسبدوانی به طور میانگین ، هرهفته پذیرای بیش از 2000 خودرو است .

 

 این مرکز در بدو تاسیس به خرید و فروش پژو اختصاص یافت اما امروزه با توجه به تولید شدن انواع خودرو در ایران این محدودیت ها به نوعی برداشته شده است .

 

مرکز خرید و فروش خودرو شهید دوران همچنین مکانیزه است و در این مرکز انواع خدمات کارشناسی موتور ، بدنه و خدمات صدور قولنامه را ارائه میدهند .

مرکز خرید و فروش خودرو خاوران

مرکر خرید و فروش خودرو خاوران به مساحت تقریبی 4هکتار واقع در کیلومتر 15 جاده خاوران  ، به طور میانگین هر هفته میزبان بیش از 2500 خودرو است .

 

 

خرید و فروش انواع خودرو در این مرکز محدودیتی ندارد و همچنین این مرکز نیمه مکانیزاسیون میباشد . 

مرکز خرید و فروش شهید دوران

مرکز خرید و فروش خودرو شهید رجایی

مرکز خرید و فروش خودرو شهید رجایی به مساحت تقریبی یک هکتار واقع در منطقه 20 ، خیابان شهید رجایی ، جنب پل شهید آوینی هر هفته پذیرای نزدیک به 400 خودرو است .

 

 

این مرکز به خرید و فروش خودروهای وانت اختصاص دارد و نیمه مکانیزاسیون است .

مرکز خرید و فروش خودرو عبدل آباد

مرکز خرید و فروش خودرو عبدل آباد واقع در تهران عبدل اباد ، خیابان زلفی پور ، بلوار شکوفه همه روزه پذیرای خریداران و فروشندگان انواع خودروی ایرانی و خارجی است . 

مرکز خرید و فروش خودرو تکین

مرکز خرید و فروش خودرو تکین واقع در جنت آباد ، شاهین ، خیابان سرلشگر شهید غلامرضا مخبری ، در روزهای جمعه پذیرای خریداران و فروشندگان انواع خودرو های ایرانی و خارجی است .

مرکز خرید و فروش خودرو شهید رجایی

کلمات پرجستجو : مرکز خرید و فروش خودرو تهران چیتگر ، مرکز خرید و فروش ماشین چیتگر تهران ، آدرس مرکز خرید و فروش خودرو چیتگر تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو تهران حکیمیه ، مرکز خرید و فروش خودرو خاوران تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو خلازیر تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو خارجی در تهران ، مراکز خرید و فروش خودرو دست دوم تهران ، مرکز خرید و فروش اتومبیل در تهران ، بزرگترین مرکز خرید و فروش خودرو در تهران، بهترین مرکز خرید و فروش خودرو در تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو وانت در تهران ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران رزرو ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران روز ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران رجایی ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران رجایی به وانت بار ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران روزهای کاری ، مراکز خرید و فروش خودرو سواری در تهران ، ساعت کار مراکز خرید و فروش خودرو در تهران ، مراكز خريد و فروش خودرو شهرداري تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو شرق تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو شهر تهران ، مرکز خرید و فروش خودرو شهرداری تهران ، مرکز خرید و فروش ماشین شرق تهران 

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردم ، معامله خودرو در مراکز خرید و فروش معتبر تهران مزایای بسیاری چه برای فروشندگان و چه برای خریداران خودرو دارد .

 

 

از جمله اینکه میتوانند به طور مستقیم با یکدیگر بر سر قیمت مذاکره کنند ، در صورت توافق به کارشناسان معتبر مرکز مراجعه کنند و پس از تایید سلامت موتوری و بدنه ، خودرو را قولنامه و در پارکینگ مرکز دو قبضه کنند .

 

در ایام هفته نیز برای انجام امور تعویض پلاک و تنظیم سند رسمی به پارکینگ مراجعه کنند . اما اگر به هشدار ها و نکات امنیتی حین معامله دقت نکنید ، ممکن است به افراد سودجو برخورد کنید و سوژه کلاهبرداران شوید . 

ساعات کاری مراکز خرید و فروش خودرو در تهران :

مراکز خرید و فروش خودرو در تهران ، روزهای جمعه از ساعت 8 صبح الی 5 عصر ، پذیرای خریداران و فروشندگان گرامی در آدرس های گفته شده میباشد .

هشدار مهم :

خریداران و فروشندگان خودرودر مراکز خرید و فروش خودرو دقت کنند!

1- امکان فروش خودروهای مشکل دار در این مراکز بسیار بالاست . پیشنهاد میشود اگر در امور خرید خودرو و مسائل فنی و کارشناسی سررشته ای ندارید ، حتما از یک کارشناس مورد اعتماد کمک بگیرید . زیرا در بیشتر موارد ، بعد از خرید خودرو کسی به شکایات خریداران رسیدگی نمیکند 

 

2-به دلیل عدم وجود نظارت دقیق در این بازار ها ، قبل از خرید و فروش خودرو ، حتما موارد ذکر شده در قولنامه را بدقت مطالعه کنید .

 

 

3-در هنگام خرید مطمئن باشید که فروشنده خودرو همان صاحب آن است . به هیچ وجه خودرو را از افراد واسطه و دلال خریداری نکنید .

 

 

4- تفاوت قیمتی زیادی بین خودروهای ارائه شده در این مرکز و نمایشگاه های ماشین و یا سایت های آنلاین خرید و فروش خودرو وجود ندارد . در هر صورت باید خودرو را از فردی خرید کنید که در صورت نیاز بتوانید به وی مراجعه کنید .

کلمات پرجستجو :  مراکز خرید و فروش خودرو تهران صادقیه ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران صبح ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران عبدل آباد ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران عکسها ، مرکز خرید و فروش خودرو غرب تهران ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران فلاح ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران قیمت ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران قیمت مناسب ، مرکز خرید و فروش خودرو تهران کجاست ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران مخصوص ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران منطقه ۲۱، ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران نعمت آباد ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران نقشه ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران نمایشگاه ، مراکز همگانی خرید و فروش خودرو در تهران ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران یکجا ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران یافت آباد ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران یاسینی ، مراکز خرید و فروش خودرو تهران 2022

4.7/5 - (124 امتیاز)

نظر

  • عطری
    3 , 04 , 1401 در 12:51 ب.ظ

    واقعاً خرید و فروش خودرو در این مراکز راحت هستند ، تنها باید مراقب کلاهبرداری سودجوها باشید . 💙

  • نورداد
    8 , 04 , 1401 در 10:35 ب.ظ

    ممنون از هشدارهایی که دادید
    مطلب مفیدی بود🙏🏻

  • Nima
    8 , 04 , 1401 در 10:37 ب.ظ

    خرید از این مراکز خوبه به شرطی که یه بلدکار با خودت همراه داشته باشی

    • مهرشاد
      9 , 09 , 1401 در 8:55 ب.ظ

      سلام و عرض ادب تعداد 500 دستگاه ماشین لندکروز 2020 و2021 صفر خشک بدون پلاک در دو رنگ مشکی و سفید تحویل تهران قیمت مناسب تمایل به خرید داشتید با این شما تماس بگیرید با سپاس 09360447463

    • حسین
      22 , 08 , 1402 در 2:03 ب.ظ

      ایا این مراکز کارشناس بدنه یا مکانیک خوب داره که ماشیت رو کارشناسی کنه و هزینشو دریافت کنه

  • کریمیان
    8 , 04 , 1401 در 10:38 ب.ظ

    مرکز چیتگر از همشون بزرگتره

    • محمد علی حکیم
      22 , 04 , 1402 در 8:45 ب.ظ

      میشه لطف کنید قیمت های خودرو را مقداری کاهش تا مشتری هم بیشتر علاقه مند به خرید اش باشد.

  • آراز
    8 , 04 , 1401 در 10:39 ب.ظ

    من چند بار از تبریز اومدم تهران ماشین خریدم خیلی راحت بی‌دردسر

    • وحید
      7 , 05 , 1402 در 9:50 ب.ظ

      سلام غیر از روزهای جمعه کدوم پارکینگ روزهای دیگه هم بازه یه پراید میخام بخرم

      • مهیار
        22 , 07 , 1402 در 3:17 ب.ظ

        سلام غیر از روز های جمعه چه مراکز خریدی باز هستند؟

    • جابر
      17 , 07 , 1402 در 9:55 ق.ظ

      سلام از کدوم مرکز خرید، خرید کردین؟؟

    • ناصر
      8 , 12 , 1402 در 4:15 ب.ظ

      سلام همشهری، منم راهنمایی کن، راه وروشش رو بدونم برم ببینم میتونم یه خودرو از اونجا بخرم، ممنون،

  • Fati
    8 , 04 , 1401 در 10:41 ب.ظ

    متاسفانه خیلی گرد و خاک و کثیفی وجود دارد
    خیلی هوا گرم است رسیدگی نمیشود

  • حق جو
    8 , 04 , 1401 در 10:42 ب.ظ

    ممنون از اینکه آدرس هارو گذاشتید راحت پیدا کردیم

  • علیشاهی
    8 , 04 , 1401 در 10:43 ب.ظ

    اکثراً دلال هستند و وقت شمارو می‌گیرند متاسفانه

  • درویش نسب
    8 , 04 , 1401 در 10:44 ب.ظ

    سپاسگزارم از اینکه اینقدر کامل وقت گذاشتید و‌ توضیح دادید

  • کریم رمضانی
    8 , 04 , 1401 در 10:46 ب.ظ

    من از مرکز نعمت آباد پراید خرید کردم راضی بودم ممنون

  • جعفریان
    8 , 04 , 1401 در 11:08 ب.ظ

    خسته نباشید
    ممنون از مقاله خوبتون من دنبال همچین جایی برای خرید فروش خودرو بودم که با این مرکز خرید فروش اشنا شدم

  • غفوری
    8 , 04 , 1401 در 11:09 ب.ظ

    مرکز خرید خودرو واقعا جای مناسبی برای خرید و فروش خودرو میباشد ممنون اطلاعاتتون بسیار کامل بود

  • حمید
    25 , 04 , 1401 در 12:56 ب.ظ

    خیلی ممنون که این اطلاعات دقیق و در اختیار ما میزارین سایتتون فوق العادس من واقعا دنبال جایی بودن که بی دردسر خرید و فروش ماشین کنم که با سایت و مقاله شما اشنا شدم و کارم راحت شده

  • زهرا
    30 , 06 , 1401 در 12:37 ب.ظ

    سلام من اهل یزدم می خواستم بدونم مراکز خرید و فروش فقط در روز جمعه بازند یا نه؟

  • جهانگیر مقصودی
    8 , 08 , 1401 در 11:25 ق.ظ

    سلام وقت بخیر
    اگر از شهر دیگری بخواهیم از تهران خودرو بخریم، نحوه تعویض پلاک در تهران انجام می شود یا در شهر محل سکونت ؟

  • آرمین
    10 , 08 , 1401 در 11:51 ب.ظ

    چجوری میشه توی این مراکز به عنوان دلال کار کرد؟ مجوز و دردسر داره یا هرکسی میتونه این کار رو انجام بده؟

  • محسن
    27 , 01 , 1402 در 10:26 ق.ظ

    باسلام مراکز اعلامی کل ایام هفته باز هستند

  • Shakiba
    7 , 02 , 1402 در 1:06 ب.ظ

    سلام آیا خریدار و فروشنده خانم هم هستند و یا فقط آقایون هستند

  • احمد
    13 , 05 , 1402 در 8:12 ب.ظ

    سلام ببخشبد کدامیک از این پارکینگ ها بیشتر ماشین خارجی برای فروش هست من امروز چیتگر رفتم اکثرا ماشین ایرانی بود

    • ذاکر
      10 , 07 , 1402 در 5:28 ب.ظ

      مرکز خرید و فروش ماشینهای خارجی کدام است

  • گلابتون
    21 , 05 , 1402 در 7:06 ب.ظ

    سلام یه ماشین ۲۰۶ مدل آخر۱۴۰۰ دارم کم کارکرد ۲۱هزارتا سالم و بی خط و خش کجا میتونم راحت تر بفروشم

  • مسعود
    31 , 05 , 1402 در 12:05 ب.ظ

    ایا قیمتها فرق داره با شهرستانها
    کسی میدونه ایا ارزش داره این همه راه بیای ؟؟؟

    • علی سالاری
      8 , 07 , 1402 در 6:35 ب.ظ

      باسلام پراید وانت ۹۵ بدون رنگ وسالم میخام

  • ذاکر
    10 , 07 , 1402 در 5:30 ب.ظ

    مرکز خرید و قروش ماشینهای خارجی کجاست

  • رسول رسول
    5 , 03 , 1403 در 12:39 ب.ظ

    سلام،مراکزخریدوفروش خودروفقط جمعه ها بازاست؟؟

  • کوروش
    9 , 03 , 1403 در 11:21 ق.ظ

    سوزوکی ویتارا کلاس 8 فول 2400 مدل 1394 واقعا بینظیر از هر لحاظ- مشکی و بسیار خوش رخ
    09199010091

  • رضا
    13 , 04 , 1403 در 3:23 ب.ظ

    سلام
    نوشتید کارشناسی در مرکز چیتگر رایگانه در صورتی که اصلا اینطور نیست ۲۰۰ هزار ورودی میگیرن دریغ از هر گونه امکاناتی حتی یه سایبون
    زیر آفتاب داغ تابستون چشمات از حدقه در میاد واسه کارشناسی هم ۴۰۰ هزار میگیرنفقط پول میگیرن فقط پول

افزودن دیدگاه