چگونه آگهی املاک بنویسیم؟ نمونه متن آگهی فروش ملک + ترفند های جذب مشتریان بیشتر ☑

سلام و درود خدمت همراهان عزیز و مشاوران محترم املاک ،

امروز قصد دارم تا ریز و درشت چگونه آگهی املاک بنویسیم؟

 

نمونه متن آگهی فروش ملک رو براتون شرح بدم .

 

امیدوارم بعد از مطالعه این مطلب ، کیفیت آگهی های املاک خودتون رو ارتقا بدید و خاص ترین و پربازدید ترین آگهی املاک رو ثبت کنید .

 

ضمنأ اگر سوال ، نظر و یا پیشنهادی داشتید میتونید از قسمت دیدگاه ها در پایان مقاله ، با من درمیان بگذارید تا در اولین فرصت بهشون جواب بدم.

 

آماده اید؟؟؟ بریم که داشته باشیم

راستی یک خبر خوب هم براتون دارم!!!

 

بهترین آموزش رایگان جامع مبتدی تا حرفه ای آموزش املاک منتشر شد!

 

با آشنایی و اجرای اصول درآمد خود را تا 10 برابر افزایش دهید.

 

چگونه آگهی املاک بنویسیم؟ نمونه متن آگهی فروش ملک

 

مشاوران املاک و فروش آپارتمان :

 

خب همون‌طور که میدونید ، امروزه شغل مشاوری املاک و مستغلات یکی از پر درآمد ترین مشاغل در بازار کار کشورمون هست .

این را میتوان از پوشش آنها و خانه هایی که در آن زندگی میکنند یا خودرویی که سوار میشوند به راحتی فهمید .

 

اما آیا مشاوری املاک ، پر درآمد ترین شغل دنیاست؟

 

آموزش املاک را با 021 هوم آغاز کنید

 

کلید واژه : نمونه متن آگهی فروش آپارتمان ، نمونه بنر فروش ملک ،متن های طلایی و اعجاب برانگیز آگهی فروش خانه ، عنوان اگهی برای املاک ، متن آگهی املاک ، نمونه متن آگهی املاک ، نمونه متن آگهی فروش ملک ، عکس تبلیغات املاک ، توضیحات ملک ، بهترین تبلیغات برای املاک

استخدام در املاک

در کنار درآمد بالایی که مشاوران املاک در این کار دارند ، مشاوران املاک با سختی ها و چالش های فراوانی نیز دست و پنجه نرم میکنند .

بطوریکه میتوان شغل مشاور و کارشناس املاک رو بعنوان یکی از سخت ترین شغل ها هم نام برد .

فروش یک واحد آپارتمان ، فرایند پیچیده ای دارد که برای انجام آن نیاز به یادگیری فنون مختلف و بهره گیری از آموزش های حرفه ای خواهید داشت .

فعالیت هایی همچون پیدا کردن فایل مناسب ، فروشنده واقعی ، کارشناسی واحد ، شکستن قیمت ، ثبت آگهی در پلتفرم های گوناگون ، بازدید های پیاپی و در نهایت برگذاری جلسه نشست بر عهده‌ی مشاور است ، جوش دادن قرارداد نیز به تبحر و سابقه‌ی مدیر قرارداد آژانس املاک بستگی دارد .

یک مدیر قرارداد حرفه ای قادر است تا قرارهایی با اختلاف بالا را نیز به انجام برساند و با رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای با صداقت تمامی نقاط ضعف و قوت ملک را در نظر بگیرد و با پیشنهاد قیمت منصفانه به فروشنده و خریدار ، کاری کند تا هر دو طرف قرارداد با رضایت کامل از جلسه و دفتر املاک خارج شوند .

 

کلید واژه: تبلیغات برای فروش ملک ، نمونه بنر فروش ملک ، نمونه آگهی فروش آپارتمان ، طریقه نوشتن اگهی فروش ، شعار های تبلیغاتی جذاب برای مشاور املاک ، بهترین متن برای اگهی در دیوار ، نمونه آگهی فروش 

 

مشاور املاک

مهمترین کار یک مشاور برای فروش سریع یک فایل چیست؟

در کنار فعالیت هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم ،(مثل کارشناسی ، شکستن قیمت و …) مهمترین کاری که یک مشاور برای فروش فایل خود باید انجام بدهد ، درج آگهی ملک است .

در واقع آگهی املاک ، ویترین کاری یک مشاور محسوب میشود که کالای خود را در آن به نمایش می‌گذارد ، حال با توجه به این نکته ، یک مشاور حرفه ای باید توجه زیادی به آگهی خود و ریز به ریز اطلاعات درج شده در آن بکند .

در ادامه به شما خواهم گفت که در چه پلتفرمی آگهی‌تان را ثبت کنیم و یک آگهی طلایی شامل چه قسمت هایی میشود .

با ما همراه باشید .

بهترین وبسایت آگهی املاک

فایل خود را کجا آگهی کنیم؟

مشاوران قدیمی املاک خوب بخاطر دارند که در گذشته نه چندان دور برای ثبت آگهی ملک خود باید آنرا در روزنامه ها درج میکردیم ، جدا از مسأله هزینه ها ، درج آگهی در صفحات روزنامه ، به ما امکان ارائه توضیحات کامل و یا امکانات واحد آپارتمان را نمی‌داد ، این موضوع باعث افزایش تماس های تلفنی بیهوده و اتلاف وقت همکاران نیز میشد . با پیدایش اینترنت و گسترش ارتباطات آنلاین ، کم کم روزنامه های مختلف مثل آگهی همشهری ، جای خود را به پلتفرم های آنلاین و وبسایت های ثبت آگهی دادند .

وبسایت هایی همچون دیوار ، شیپور و … که جزو اولین ارائه دهندگان نیازمندی های آنلاین در ایران بودند و در ابتدا خدمات خود را بصورت رایگان ارائه میدادند .

در حال حاظر این وبسایت ها برای درج آگهی املاک ، هزینه های گزافی دریافت میکنند ، علاوه بر آن میزان بازدهی آگهی نیز در چند سال اخیر بنا به دلایل مختلفی به شدت کاهش یافته است .

یکی از این دلایل این است که وبسایت های یاد شده در بالا و بازدیدکنندگان آنها صرفاً به دنبال املاک نیستند .

همونطور که دیده ایم ، در صفحه اصلی برنامه های ثبت آگهی ، همه نوع آگهی از موبایل و قابلمه و حیوانات خانگی گرفته تا خودرو و خلاصه هر‌چیزی آگهی میشود .

با توجه به بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان ۰۲۱هوم ، به این نتیجه رسیدیم که ثبت آگهی در پلتفرم های اختصاصی املاک ، طبیعتاً بازدهی بالایی خواهد داشت .

امروزه سایت های اختصاصی املاک زیادی مشغول به فعالیت در این عرصه هستند .

اما چیزی که برترین وبسایت ثبت آگهی املاک را از دیگر همکاران متمایز میکند ، میزان بازدید روزانه از سایت است .

طبق آمار رسمی گروه طراحی و توسعه وب 021home.ir  در طول روز بیش از 80 هزار بازدید کننده تنها از شهر تهران ، از مطالب و آگهی های ما بازدید میکنند و این یعنی فرصتی برای دیده شدن شما در میان هزاران مشاور و مشتری املاک .

پس فراموش نکنید که آگهی ملک خود را در پلتفرم اختصاصی املاک که بازدیدکنندگان آن صرفاً به دنبال خانه‌ی مد نظر خود هستند ، درج کنید .

 

یک آگهی املاک شامل چه قسمت هایی است ؟

در پلتفرم های آنلاین یک آگهی املاک شامل بخش های مختلفی مانند :

• عنوان آگهی
•عکس از خانه
• توضیحات واحد
• امکانات آپارتمان
• و قیمت می‌شود .

 

کلید واژه: نمونه متن آگهی فروش ملک ، چگونه آگهی املاک بنویسیم ، اگهی فروش ملک رایگان ، سایت های املاک ، اگهی فروش ملک رایگان ، ثبت اگهی ملک ، اگهی املاک

ملک اکازیون چیست

قبل از هرچیز! کدام فایل را آگهی کنم؟ ملک اکازیون چیست؟

یک مشاور حرفه ای ، قبل از هر چیز باید فایل هایی که در دست دارد را آنالیز کند و بهترین آنرا برای درج در آگهی انتخاب کند . پیشنهاد ما به مشاوران ، درج آگهی فایل اکازیون است .

اکازیون در املاک به معنی همه چیز تمام است ،
یک واحد اکازیون باید سند رسمی تک برگ داشته باشد ،
فول امکانات باشد ، قیمت آن نسبت به فایل های مشابه پایین تر باشد و فروشنده واقعی داشته باشد ، علاوه بر همه‌ی اینها در صورت دارا بودن قدر السهم ، مقدار قدر السهم آپارتمان ، بیشتر از متراژش باشد . بنابراین سعی کنید فایل اکازیون خود را به عنوان فایل هدف آگهی کنید و دیگر فایل های املاکتان را بعنوان فایل پشتیبان لحاظ کنید .

 

خب به سراغ قسمت به قسمت آگهی املاک می‌رویم.

عنوان اگهی برای املاک

مهمترین بخش آگهی ؛ عنوان جذاب بنویسید :

عنوان آگهی ، مهمترین بخش یک آگهی املاک محسوب میشود .

در واقع عنوان ، همان چیزی است که میتواند مشتری را در نگاه اول جذب کند تا وارد آگهی شود ، توضیحات را بخواند و با شما تماس بگیرد .

اما چگونه میتوانیم یک عنوان جذاب برای آگهی خود داشته باشیم؟

این سوالی است که اکثر مشاوران بدنبال یافتن پاسخ آن هستند و من در ادامه توضیحات کاملی را در این مورد به شما ارائه میدهم :

خب عنوان آگهی حداکثر شامل ۳۰ کارکتر می‌شود ، این یعنی قرار نیست همه چیز را در عنوان آگهی بنویسیم ،
باید سعی کنید تا مهمترین اطلاعات و ویژگی های ملک خود را در عنوان بیاورید .

برای مثال متراژ واحد ، تعداد خواب ، محله و سال ساخت واحد مهمترین پارامترهایی هستند که باید در عنوان آگهی آورده شوند . نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه کنید این است که از نوشتن عباراتی مانند : شدیداً پول لازم ، فروش فوری به دلیل مهاجرت و … جدا خودداری کنید .

این عبارات علاوه بر اینکه تاثیری در روند فروش شما نمی‌گذارند به نوعی ضعف مشاور و آن آژانس املاک نیز به حساب می‌آید .

زیرا در این صورت به مشتری اجازه داده اید تا امتیاز های بیشتری برای خود در نظر بگیرد . پس فراموش نکنید که سعی کنید در عنوان با یک واژه جذاب مشتری را وادار کنید تا آگهی شمارا مطالعه کند .

نکته مهم : در وبسایت هایی مانند دیوار حذفیات زیادی در عنوان و متن آگهی اعمال می‌شود .

به منظور راحتی و مشاوران محترم املاک ، مقدار حذفیات متنی و تصویری به حداقل کاهش یافته است ، بطوریکه تنها کلمات ناپسند و تصاویر غیر مناسب حذف خواهند شد .

چگونه آگهی املاک بنویسیم؟ نمونه متن آگهی فروش ملک

تصویر آگهی املاک چه تاثیری در میزان بازدهی آن دارد؟

عکس تبلیغات املاک

ببینید طبق تحقیقات انجام شده توسط تیم ما در وبسایت های مختلف آگهی ، اختلاف بازدهی بیش از ۳۰٪ بین آگهی عکس دار و بدون عکس مشاهده شد .

بنابراین افزودن عکس به آگهی ، میتواند میزان بازدید آنرا به طرز چشمگیری افزایش دهد .

نکته ای که در این مورد باید یاد آور شوم این است که بعضی از مالکین و یا مستأجران محترم ، اجازه‌ی قراردادن تصاویر خانه‌ی خودرا به مشاوران املاک نمیدهند ، بنابراین گاهی مشاوران برای افزایش بازدید آگهی خود ، اقدام به بارگذاری تصاویر خانه‌ی افراد دیگری میکنند .

اینکار هم علاوه بر از بین بردن اعتماد مشتریان نسبت به شما ، امری ناپسند است و ممکن است صاحب آن خانه راضی به اینکار نباشد .

برای حل این مشکل ، پیشنهاد ما به مشاوران محترم ، استفاده از عکس های آرشیوی مجله «۰۲۱هوم» است .

در این مجله بیش از ۱۰۰ پست از خانه های مختلف با دیزاین زیبا قرارداده شده است . ضمن اینکه قرعه کشی ماهانه و مطالب جذاب بسیاری نیز دارد .

طریقه نوشتن آگهی فروش / چگونه متن آگهی املاک بنویسم ؟

خب بعد از قسمت تصاویر به قسمت متن اگهی می‌رسیم ، باید به این نکته توجه داشت که در پلتفرم های آنلاین مثل ۰۲۱هوم ، فرمی طراحی شده که کاربر بتواند در آن امکانات و جزئیات فایل خود را به آسانی علامت‌گذاری کند ، بنابراین نیازی نیست که همه‌ی امکانات را داخل توضیحات آگهی بنویسید .

امکاناتی که از پیش نوشته شده اند را علامت بزنید و سپس به سراغ نوشتن متن آگهی بروید .
بعد از اینکه مشتری را به داخل آگهی جذب کردید ، اینک زمان آن است تا جادوی خود را اعمال کنید .

در واقع فن آخر را متن آگهی خواهد زد .

پس هر چه متن قوی تری بنویسید و در آن بصورت کامل به تعریف جزییات واحد بپردازید ، نرخ تبدیل بازدیدکنندگان آگهی شما به مشتری بالاتر خواهد رفت .

خوشبختانه محدودیت متنی نیز در ۰۲۱هوم جایی ندارد و شما میتوانید تا هر چند صفحه که دلتان بخواهد ، درباره‌ی فایل خود بنویسید .

توضیحات ملک

از ایموجی استفاده کنید

بازهم فرق میان ۰۲۱هوم و دیگر وبسایت ها ، اینکه میتوانید در نوشتن متن توضیحات آگهی ملک خود از تمامی ایموجی های به روز اندروید و آیفون استفاده‌ کنید و حس خود را راحت تر به مخاطبان خود انتقال دهید .

مورد دیگر استفاده از علامت تعجب (!!!) و سایر علائم نگارشی در جمله بندی متن‌تان است ، پس از گذاشتن ایموجی در متن توضیحات غافل نشوید و فراموش نکنید که از جز به جز قابلیت های در دسترس استفاده کنید .

متن آگهی املاک

متن های طلایی و اعجاب برانگیز آگهی فروش خانه :

قرار بر این شد تا در متن توضیحات آگهی جادو کنیم ، این یعنی از تمامی بخش های آگهی برای جذب مشتریان واقعی استفاده کنیم .مهمترین چیزی که باید رعایت کنید ، رعایت اصل صداقت است ، پس از نوشتن اطلاعات اشتباه جدا خودداری کنید تا اعتماد مشتریان محترم را از دست ندهید .

خب در این جا به چند شعار تبلیغاتی برای افزودن به توضیحات آگهی نوشته ام ، دقت کنید که این عبارات تنها بعنوان مثال آورده شده اند و شما میتوانید با خلاقیت خود جمله ها و عبارات جدیدی بسازید و نسبت به رقبایتان همیشه پیشتاز باشید .

شعار های تبلیغاتی جذاب برای مشاور املاک چیست؟

-تبریک میگویم ، شما خانه‌ی دلخواهتان را پیدا کردید!!!
– برای معرفی برترین فایل املاک ، منتظر تماستان هستم !!!
-خرید ایمن / فروش راحت
-بهترین فرصت خرید را با اشتیاق در اختیارتان قرار میدهم .
-چشم انداز کارت پستالی
-فستیوال تمامی برند های روز دنیا
-فقط افراد خاص
– بهترین فرعی و دیپلمات نشین منطقه
-سالن میکاپ و رسپشن
-خرید از مجموعه ای بسیار خاص
– سازه ای نادر در پایتخت
-به قیمت ترین آپارتمان در کشور
-لطفا این آگهی را با دقت بیشتری مطالعه فرمایید
-تضمین بازگشت سود و اصل سرمایه توسط گروه بزرگ …
-مخصوص خاص پسندان
-رزومه ما / اصالت ماست
-هدف ما تنها فروش آپارتمان نیست .
-اینجا آینده ای روشن برایتان رقم میزنیم .

 

همانطور که مشاهده کردید ، میشود با کمی خلاقیت متون زیبا و جذابی را نوشت .

پس شما هم دست به کار شوید و یافته های جدید خود را در قسمت دیدگاه ها با دیگر مشاوران به اشتراک بگذارید .

نمونه متن آگهی تبلیغات فروش ملک و آپارتمان :

 در اینجا یک نمونه از متن آگهی های خودم را برای شما آورده‌ام ، من از این آگهی بازدهی بالایی گرفتم و خواستم شمارا هم با این سبک آشنا کنم :

معتبر ترین‌ آگهی املاک در -021home-
-تبریک ! شما خونه‌ی دلخواهتونو پیدا کردید !
-به قیمت ترین آپارتمان ۷۷ متری در «کشور»
-فروش و معاوضه با واحد مسکونی در محدوده
-طبقه‌ی پنجم از مجتمع نوساز اکازیون
-در بهترین لوکیشن قیطریه *اندرزگو *
-نبش کوچه‌‌ی بهار
-واحد نوساز کلید نخورده
-سازنده بنام تهران (مهندس معماریان)
-متریال درخور سازه لوکس
-سالن پرده خور
-پلان استثنایی (غرق در نور)
-پذیرایی کاملآ مربع
-مناسب برای هر نوع چینش
-مجتمع فول امکانات
-ژنراتور برق
-آب اضطراری
-سیستم هوشمند اعلام و اطفا حریق
-دو لاین آسانسور + آسانسور حمل بار
-لابی مبله
-سرایداری مقیم
-هایپر مارکت
__________________________________________
خرید ایمن / فروش راحت
مشاوره «رایگان» خرید آپارتمان در غرب تهران
مناطق « ۲ ، ۵ ، ۲۱ و ۲۲ »
 با هر سلیقه و بودجه ای


کارشناس تخصصی املاک و مستغلات
سرمایه گذاری مطمئن با ۰۲۱هوم

ثبت موقعیت مکانی فایل و تاثیر آن بر میزان بازدهی آگهی املاک:

در فرم ثبت آگهی ۰۲۱هوم قسمتی طراحی شده تا بتوانید موقعیت مکانی فایل خود را مشخص کنید تا کاربران هنگام جستجوی اطراف خود بتوانند به آگهی شما دسترسی پیدا کنند .

در صورتی که قصد جلوگیری از افشای اطلاعات فایل خود را دارید ، میتوانید لوکیشن تقریبی خانه را با اختلاف یک یا چند کوچه ثبت کنید . اما هیچ وقت آگهی ‌تان را بدون ثبت موقعیت مکانی ، انتشار ندهید .

قیمت را در آگهی بنویسیم ؟ قیمت توافقی بهتر است یا قیمت اعلامی؟

قسمت پایانی هر آگهی به قیمت آن ختم میشود ،
برای درج قیمت در آگهی دو نظریه وجود دارد:
۱- درج قیمت اعلامی از سوی مالک : اگر آگهی خود را با قیمت ثبت کنید ، امکان نمایش در دسته بندی های قیمت برایتان ممکن خواهد شد . ضمن اینکه توجه کاربرانی با بودجه‌ی نزدیک به قیمت شما را به آگهی ‌تان جلب خواهد کرد .

۲- انتخاب گزینه توافقی : اگر عددی را در فیلد قیمت آگهی وارد نکنید ، آگهی املاک شما به قیمت توافقی به کاربران نمایش داده میشود .

از مزیت های ثیت قیمت توافقی میتوان به این مورد اشاره کرد که در این حالت ، کاربرانی که فیلتر های متراژ و محله را انتخاب کردند نیز آگهی شمارا میبینند و حال با اینکه ممکن است بودجه‌ی مشتری از قیمت واحد شما کمتر باشد ، اما شما میتوانید فایل های دیگر خودرا به مشتری ، معرفی کنید .

با توجه به صحبت های مطرح شده از سمت کارشناسان ، ما انتخاب این گزینه را به خودتان واگذار کرده ایم .

بازاریابی املاک

آگهی املاک در اینستاگرام / چگونه در اینستاگرام پیج املاک داشته باشیم ؟

یکی دیگر از روش های نوین بازاریابی آنلاین املاک ، ایجاد صفحه در شبکه های اجتماعی گوناگون و فعالیت کاری در آنهاست ، این روز ها برنامه اینستاگرام ، سهم زیادی در انجام فعالیت های روزمره افراد دارد .

در بین شبکه های اجتماعی ایرانی نیز روبینو و روبیکا در صدر برنامه های محبوب و شبکه های اجتماعی با امنیت بالا برای کاربران ایرانی هستند .

اگر کار املاک را دنبال میکنید ، باید بدانید که در دنیای امروز ، فعالیت شما در شبکه های مجازی ، نقش به سزایی در شناخت کسب و کار شما و افزایش درآمدتان دارد .

پس بدون معطلی ، فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی آغاز کنید .

راستی صفحه آگهی املاک ۰۲۱هوم در اینستاگرام هم با بیش از ۱۰۴ هزار دنبال کننده در زمینه قبول و ثبت آگهی املاک فعالیت میکند .

تیم پشتیبانی ما آماده‌ی دریافت و ثبت آگهی شما در وبسایت اینستاگرام می‌باشد .

برای اینکار صفحه مارا دنبال کنید و از قسمت دایرکت از تعرفه ها باخبر شوید .

عکس تبلیغات املاک

نمونه بنر فروش ملک و آپارتمان / بنر تبلیغاتی املاک

در آگهی های اینستاگرام از تصاویر واقعی استفاده کنید ،
سعی کنید مشخصات کلی ملک را همانند قسمت عنوان آگهی ، بر روی عکس ثبت کنید . البته در صورتی که آگهی خود را در پیج 021home.ir ثبت کنید ، نیازی به اینکار ندارید ، زیرا ادمین پیج ، کار گرافیکی و افزودن قالب به بنر فروش را بهمراه هشتگ گذاری و … انجام میدهد و تنها کافیست که عکس و متن آگهی را ارسال کنید .

نمونه بنر فروش ملک

سایت های ثبت آگهی املاک :

وبسایت های مختلفی در حوزه املاک فعالیت میکنند ، اما عمده آنها نتیجه مطلوب را به کاربران ، مالکان و فروشندگان املاک نمیدهند .

ما در ۰۲۱هوم ، مطالب را بگونه ای سئو کرده ایم که از تمامی کلمات مربوط به حوزه‌ی کاری‌مان‌ ورودی بگیریم و این یعنی افزایش بازدیدکنندگان واقعی آگهی های مشاوران املاک .

از طرفی با توجه به مزیت های یاد شده در بالا ، خودتان باید مقایسه کنید و بهترین گزینه‌ی موجود را برای تبلیغات و هزینه های آن انتخاب کنید .

ثبت آگهی املاک رایگان / آگهی فروش ملک رایگان

گرچه با کمی جستجو میتوانیم به سایت هایی دسترسی
پیدا کنیم که به کاربران ،‌ آگهی رایگان اختصاص میدهند اما باید بازدهی آنها را هم مد نظر قرار بدهیم .

طبیعیست که بالابردن بازدید یک وبسایت ، بارگذاری تصاویر ، مدیریت اطلاعات و … هزینه هایی برای صاحبان سایت در بر خواهد داشت و‌ ما در ۰۲۱ هوم سعی کرده ایم  تا ۹۰ درصد در هزینه های تبلیغاتی مشاوران املاک صرفه جویی کنیم ‌.

خب امیدوارم که تونسته باشم ، اطلاعات کاملی رو در مورد آگهی املاک و نحوه نگارش و ثبت اون ، به خدمتتون ارائه داده باشم .

 

مجدداً هر سوال ، نظر و یا پیشنهادی داشتید در قسمت دیدگاه ها با من در میون بگذارید .

بریم برای ثبت اگهی؟

امکانات :

ثبت آگهی و نمایش در صفحه جستوجوی آگهی

امکان ثبت عنوان های جذاب

امکان ثبت لینک از آپارات

4.7/5 - (110 امتیاز)

نظر

  • سامان ادیب
    30 , 06 , 1400 در 9:22 ب.ظ

    خدا قوت تیم خوب ۰۲۱ هوم ، مقاله ‌‌‌ی کامل و مفیدی بود ❤️❤️ ۵ ستاره کمش بود ، اینم اولین کامنت

    • گروه نگارش و پشتیبانی ۰۲۱ هوم
      6 , 07 , 1400 در 10:06 ق.ظ

      ممنونم که اینقدر به ما لطف دارید 😍🙏🏻

  • آرتا کشاورز
    30 , 06 , 1400 در 9:34 ب.ظ

    مطالب کاملا عالی و کاربردی و مفید ✅👌🏽
    ممنون از اطلاعات جذابتون😍

    • گروه نگارش و پشتیبانی ۰۲۱ هوم
      6 , 07 , 1400 در 10:05 ق.ظ

      شما لایق بهترین هستید 🤩

  • سعید مولایی
    1 , 10 , 1400 در 1:00 ب.ظ

    توضیحات تون کامل بود خسته نباشید
    شما دوره های آموزشی هم دارین

  • سعید نصیری
    15 , 11 , 1400 در 8:22 ب.ظ

    باعرض سلام

    مطالب بسیار عالی وموثرومفید بود
    باتشکر از کارشناسان ۰۲۱home

  • مرسلی
    17 , 12 , 1400 در 7:36 ق.ظ

    خسته نباشید فوق‌العاده بود مطالب تون استفاده کردیم

  • پروین
    19 , 12 , 1400 در 1:20 ق.ظ

    واقعا عالی بود خیلی ممنون که مطالب به این مفیدی رو در اختیار ما میزارید😍

  • حسینی
    19 , 12 , 1400 در 1:21 ق.ظ

    سلام خسته نباشید
    خیلی خیلی ممنون بابت سایت خوب و مقاله های مفیدتون
    مطالب بسیار کامل هستند خیلی ممنون

  • بسیار
    22 , 04 , 1401 در 10:17 ق.ظ

    بسیار عالی و کلی

  • بسیار
    22 , 04 , 1401 در 10:20 ق.ظ

    بسیار عالی و حتمآ از نکته های طلایتون استفاده میکنم

  • ابراهیم
    27 , 07 , 1401 در 0:14 ق.ظ

    سلام
    بسیار آموزنده و مفید بود
    متشکرم 🌷

  • علی شریفی
    2 , 08 , 1401 در 9:41 ق.ظ

    very nice

  • پریسا
    2 , 11 , 1401 در 2:11 ب.ظ

    بسیار مفید وعالی بود خداقوت به 021هوم همیشه عالی باشین🌸

  • iamirmhmd
    3 , 11 , 1401 در 3:17 ق.ظ

    سپاس، به شدت کاربردی بود.

  • Omid ahvaz
    21 , 04 , 1402 در 9:36 ق.ظ

    سپاس از شما
    مطالب بسیار مهم و کاربردی بود. باز هم سپاسگزارم

افزودن دیدگاه